Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Tyros 3
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 29/12/2014 :  13:20:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik ben nu overgastapt van de Tyros 2 naar de Tyros 3 en had graag geweten waar ik de nodige downloads voor mijn Pc naar Tyros kan downloaden.Alsook waar ik de werk CD Rom kan downloaden of vinden

vlbrgt
Senior Member

583 berichten

Geplaatst - 29/12/2014 :  14:39:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Op volgende link kan je alles ivm Tyros 3 downloaden.

http://download.yamaha.com/search/product/?language=nl&site=nl.yamaha.com&product_id=1007003

Mvg
Etienne

Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.
Ga naar bovenaan de pagina

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 24/08/2015 :  13:40:19  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Als ik de Tyros 3 aansluit op een mengtafel,moet ik dan de equalizer veranderen of mag die gewoon blijven op TRS MS02 laten staan voor een goede klank kwaliteit ??
Ga naar bovenaan de pagina

Gulio
Junior Member

75 berichten

Geplaatst - 19/10/2015 :  17:41:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ludo53

Ik heb de T3 gewoon op een mengpaneel met 24 kanalen aangesloten zonder iets te wijzigen.
Wellicht moet je de bas midden en hoge tonen naar eigen wens ( gehoor ) instellen en er ook op letten dat je niet te veel geluid instuurt, dus als die er op zit ook even de gain ( ingang gevoeligheid ) goed instellen.
Als er een vu meter b.v. een rij ledjes op zit dan moet je er gewoon op letten dat deze niet in het rood komen. Af en toe een geel piekje is niet erg.

Groeten

Gulio
Ga naar bovenaan de pagina

maartenb
Moderator

861 berichten

Geplaatst - 20/10/2015 :  09:09:24  Toon profiel  Reageer met citaat
De EQ instelling "TRS-MS03" is bedoeld om deze boxen zo goed mogelijk te laten klinken.

Als je de Tyros aansluit op een mengtafel, hangt het van je boxen af welke EQ instelling het beste klinkt.

Tijdens het afmixen van een song wil je zo goed mogelijk horen wat er gebeurt, en zet je de EQ zo neutraal mogelijk. Als het afmixen klaar is en je wilt gewoon lekker naar je muziek luisteren en genieten, kies je de EQ waar je het vrolijkst van wordt.


Maarten

Bewerkt door maartenb op 20/10/2015 09:09:56
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000