| Auteur |
Onderwerp  |
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 07/10/2006 : 09:34:28
|
voor de zaterdag:
Een echtpaar met een kind van 8 jaar wonen in een kleine appartement in de binnenstad. Het echtpaar wil een keer echt de liefde te bedrijven. Ze willen toch ongestoord hun gang kunnen gaan, maar vanwege de krappe woning besluiten ze maar om hun zoontje op het balkon te zetten. Om het zoontje bezig te houden moet hij vertellen wat hij allemaal ziet.
Wanneer het echtpaar aan de gang is, beschrijft het zoontje inderdaad wat hij ziet: "Er komt een ziekenauto voorbij." "Een mevrouw koopt 2 broden tijgerwit op de markt bij de bakker." "Jort heeft zojuist een nieuwe fiets gekregen." "Bij de familie de Wit zijn ze ook aan het vrijen."
De vader en moeder springen overeind en vragen aan het zoontje: "Hoe weet jij dat?"
Zegt dat zoontje: "Kijk maar. Hun zoontje staat ook buiten."
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/10/2006 : 15:18:09
|
blondjestaal mopke
In een vliegtuig richting Montreal staat ineens een mooie blonde vrouw op en loopt van het economyclass gedeelte naar het businessclass-gedeelte en laat zich in zo'n comfortabele zetel vlijen. Een steward ziet dat en gaat er achteraan. Hij tikt de blondine op haar schouders en vraagt haar ticket. Na deze bestudeerd te hebben zegt hij tegen de dame: "Sorry mevrouw, maar dit is de businessclass en u heeft een ticket voor economyclass." De blondine roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!" De steward meldt dit voorval in de cockpit en de co-piloot gaat even polshoogte nemen. "Mevrouw," zegt hij, "waarschijnlijk heeft u de steward niet begrepen maar uw ticket is niet geldig voor dit gedeelte van het toestel. U dient zich naar het economiegedeelte te begeven." De vrouw roept: "Ik ben blond, ik ben mooi, ik ga naar Montreal en ik blijf hier zitten!" De co-piloot meldt dit aan de piloot en die zegt: "Wacht maar, pff. Ik ben getrouwd met een blonde vrouw. Ik spreek "blonds". De piloot gaat naar de blonde dame en fluistert haar iets in het oor. Zonder slag of stoot staat de vrouw op en begeeft zich onmiddellijk naar het economiegedeelte. De steward en de co-piloot vragen de piloot hoe hij dat in godsnaam geflikt heeft. "Simpel," zegt de piloot, "ik heb tegen haar gezegd dat de businessklas niet naar Montreal gaat."  sis
|
Bewerkt door n/a op 07/10/2006 15:19:13 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 08/10/2006 : 19:03:29
|
voor de zondag:
Waarschuwing!
In bier zitten heel veel vrouwlijke hormonen. Als je teveel op hebt: - Ga je onzin uitslaan. - Ga je je overal mee bemoeien. - Kan je geen auto besturen.
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 09/10/2006 : 10:06:37
|
voor de maandag:
Jantje, 6 jaar oud, woont thuis op de boerderij. Het is woensdagmiddag en Jantje is vrij van school. Het regent buiten, niet normaal, dus Jantje moet van moeder binnen blijven. Jantje vraagt aan zijn moeder of hij met zijn treintje mag spelen in de woonkamer. Hierop antwoordt moeder positief, dus snelt Jantje zich naar zolder, komt na een kwartiertje beneden en begint te bouwen aan zijn rails.
Eindelijk is het klaar en begint Jantje te spelen met zijn treintje. "Tjoeke tjoeke tjoeke tufff tuuufff"", zegt Jantje en het treintje stopt bij het perron, "Willen alle ***ten en ***len onmiddelijk instappen?". Moeder hoort dit en wordt enorm boos op Jantje en stuurt hem gelijk naar boven, want deze taal wilt ze absoluut niet horen in huis.
Na een half uurtje roept Jantje: " Mam, mag ik..." "NEE, blijf boven." antwoordt moeder. Jantje denkt: "Potverdorie, een half uur boven blijven."
Weer een half uur later, Jantje weer naar beneden roepend: " Mam mag ik alsjeblieft naar beneden komen?" "Ok", zegt moeder, "maar op één voorwaarde, dat je normale taal bezigt." "Ok" zegt Jantje.
Hij gaat onmiddelijk naar zijn trein en begint te rijden. "Tjoeke tjoeke tjoeke, tufffff tufffff. " Aandachtig luistert moeder even om de hoek en hoort Jantje het volgende zeggen: "Dames en heren, zou u alstublieft onmiddelijk in willen stappen, helaas hebben we een uur vertraging, wegens die *** in de keuken."
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 09/10/2006 : 12:45:26
|
toegift voor de maandag:
Einstein staat op een feestje, komt er iemand naar hem toe. Einstein vraagt hem: "Wat is jouw IQ?" "250" zegt de persoon. Dus begint Einstein te praten over kwantische natuurkunde, blackholes, singulariteit en ruimtetijd...
Na een tijdje komt er een ander naar hem toe en Einstein vraagt hem ook: "Wat is jouw IQ?" "150" zegt deze persoon. Dus begint Einstein te praten over Internationaal recht, ethische conflicten met genetische manipulatie...
Iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "100" antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over de regering, de lonen, en benzineprijzen...
Nog iets later komt er weer iemand naar hem toe. Einstein vraagt wederom: "Wat is jouw IQ?" "50" antwoord de persoon. Dus begint Einstein te praten over Idols, Big-Brother, Starmaker, Jouw vrouw, mijn vrouw...
Komt er daarna nog iemand naar hem toe. Einstein vraagt: "Wat is jouw IQ?" "10" antwoord de persoon. Daarop vraagt Einstein hem: "En? Beetje naar je zin bij ajax?"
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 10/10/2006 : 09:10:47
|
voor de dinsdag:
3 vrienden gaan naar een pas geopend restaurant en eten elk een dagschotel van 10 Euro - zij geven aan de kelner dan ook 30 Euro. De kelner overhandigd de 30 Euro aan zijn baas die bedenkt dat het zijn eerste 3 klanten zijn en hij dus een kleine geste zal doen om wat klanten te werven. Hij geeft de Kelner 3 stukken van 1 euro en 1 stuk van 2 Euro met de vraag dit geld aan zijn 3 klanten terug te geven omdat ze de eerste klanten in zijn nieuwe zaak zijn. De kelner vindt dit moeilijk, 5 Euro zijn moeilijk in 3 te delen, bovendien heeft hij nog geen fooi gekregen : dus geeft hij de klanten elk 1 Euro terug.
Aha ! Zeggen onze vrienden wij hebben nu elk 9 euro betaalt 9 x 3 = 27 Euro De kelner hield 2 Euro voor zich ( 5 - 3) 27 + 2 = 29 Euro
Waar is de 30ste Euro gebleven ?
Veel geluk met het vinden van het juiste antwoord ! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 11/10/2006 : 08:58:40
|
voor de woensdag:
Komt een oud vrouwtje bij de doktor en zegt: "Doktor, ik heb de laatste tijd last van winderigheid. Maar ze stinken niet en je kunt ze ook niet horen. Geloof het of niet, maar ik heb er net ook al een paar gelaten." "Ik denk dat ik een oplossing heb" antwoord de doktor en schrijft een recept voor mevrouw uit, "Probeer dit maar een week en kom dan terug."
Een week later komt het oude vrouwtje weer bij de doktor, maar ze is nu een beetje kwaad. Het oude vrouwtje zegt: "Doktor, ik begrijp het niet. Ik laat nog steeds evenveel winden, maar nu stinken ze ook nog." "Goed zo!" antwoord de doktor, "Uw reukorgaan werk weer. Nu moeten we nog iets aan uw gehoor doen."
ach nu zijn we toch bezig:
Er staat een oude vrouw in de lift. Even later stapt er een jonge dame bij haar in de lift. De oude vrouw snuffelt achter de jonge dame, waarop de jonge dame zegt: "Lace parmi parfum, €175 per flesje. " Even later stapt er nog een jonge dame de lift in. De oude vrouw snuffelt weer achter de jonge dame. "Lapra fracelepe, $285 per flesje." zegt de tweede jonge dame. Toen stapte de oude vrouw de lift uit en liet een keiharde scheet. De jonge dames haalden afkeurend hun neus op. "Broccoli, €1,75 per kilo." zei de oude vrouw.
|
 |
|
Onderwerp  |
|
|
|