| Auteur |
Onderwerp  |
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 28/09/2006 : 09:17:53
|
voor de donderdag:
Het was avond en er kwam een man het cafe in, en hij zei: een glaasje bier of anders! de man gaf gelijk een glaasje bier, en de volgende avond zei die man weer: een glaasje bier of anders! en hij ging zo snel mogelijk een glaasje bier maken en dat zei hij nog drie avonden en het was weer avond de man zei weer: een glaasje bier of anders! de man achter de bar durft het haast niet te vragen, maar hij zei :wat anders? ........een glaasje cola. |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 29/09/2006 : 09:20:54
|
Voor de vrijdag:
http://www.vapshare.com/150728/handen.html
als dit niet bijzonder is weet ik het ook niet meer!!!!!!!
ps. Heiko wat ben je stil!!! |
Bewerkt door U.H.F. op 29/09/2006 13:12:03 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 30/09/2006 : 09:57:21
|
Voor de zaterdag:
http://64.246.26.61/flash/bubbles.swf
en:
Er was een man en die werkt in een flatgebouw, hij heet Karel, en hij is zijn werk zo spuugzat. Dus op een dag zat hij in de kantine van het flatgebouw en kwam er een man naar hem toe en zegt: volgens mij gaat het helemaal niet goed met jouw. Dus Karel zegt: ja dat klopt, maar hoe weet u dat? Nou zegt de man dat kan ik altijd zien, maar wees gerust ik heb een oplossing, je slaat gewoon een driedubbele wisky achterover, en gaat naar het dak van dit flatgebouw, springt eraf en dan zit je over 2 minuten gewoon weer hier in de kantine. Karel denkt van: ik ben wel aardig dronken maar dat ik van een flatgebouw afspring, zo dronken nog net niet. Weetjewat zegt de man ik doe het wel even voor. Dus hij gaat naar de top van het flatgebouw en springt eraf en zit zo weer terug in de kantine. Nou zegt Karel als hij het kan, kan ik dat ook. Dus hij naar de top van het flatgebouw en springt eraf, boem dood. Dus die man in die kantine lachen, zegt de barman: wat ben jij toch een ongelooflijke zak als je dronken bent Superman!
ps. Heiko wat ben je stil. |
Bewerkt door U.H.F. op 30/09/2006 10:17:25 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 01/10/2006 : 15:28:15
|
VOOR DE ZONDAG:
Pietje zit al weken verveeld voor zich uit te staren in de klas. De juf krijgt het op haar zenuwen en vraagt: "Pietje, wat is jouw probleem?" Pietje antwoordt: "Ik ben veel te slim voor de 1e klas. Mijn zusje zit in de derde klas maar ik weet veel meer dan zij en dus moet ik òòk eigenlijk naar de 3e klas". De juffrouw vindt dat een moeilijke kwestie en spreekt erover met de directeur. Terwijl Pietje buiten het kantoor van de directeur moet wachten legt de juffrouw het probleem aan hem uit. "Laat hem maar binnenkomen, dan zal ik hem even persoonlijk testen." zegt de directeur.. "Als hij ook maar èèn vraag niet kan beantwoorden dan blijft hij gewoon in de 1e klas". De juffrouw gaat hiermee akkoord en Pietje mag binnenkomen. De directeur: "Hoeveel is 3 x 3?" Pietje: "9" Directeur: "Hoeveel is 6 x 6 ?" Pietje: "36" En zo beantwoordt Pietje alle vragen die eigenlijk een derde klasser pas behoort te weten. De directeur kijkt de juffrouw aan en zegt: "Ik denk dat Pietje best wel naar de 3e klas kan gaan." Maar de juffrouw twijfelt nog steeds en vraagt of ze ook nog een paar vragen mag stellen. De directeur gaat hiermee akkoord en de juffrouw stelt haar eerste vraag: "Waarvan heeft een koe er vier, terwijl ik er maar twee heb?" Pietje: "benen" De Juffrouw: "Wat heb jij in je broek en ik niet?" Pietje: "Zakken" De Juffrouw: "Wat begint met een K en eindigt met een T, is behaard, ovaal en smakelijk?" Pietje: "een kokosnoot" Intussen zakte de mond van de directeur ver open van verbazing. De juffrouw vervolgde met: "wat gaat er hard en stijf je mond binnen en komt er zacht en slap uit?" Pietje: "kauwgum" De Juffrouw: "Wat doet een man rechtopstaand, een vrouw zittend en een hond op drie poten?" Pietje: "Een hand geven" De Juffrouw: "noem een Engels woord dat begint met een F en eindigt met een K" Pietje: "Firetruck" De directeur zucht heel diep en zegt: "Laat hem maar naar de vijfde klas gaan, want die laatste zes vragen had ik al allemaal fout." |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 02/10/2006 : 08:53:11
|
voor de maandag:
Bij een concert zit de pianist met zijn rug naar het publiek te spelen. 'Is dat Chopin?' vraagt een dame aan een andere dame. 'Ik geloof van niet,' antwoordt deze. 'Laten we even wachten tot hij zich omdraait.' |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 03/10/2006 : 08:41:35
|
Jantje zit in de klas en de juffrouw zegt: Ik wil dat julie allemaal een zin maken met ik vermoed. Dus juffrouw zegt tegen kees; Kees maak jij eens een mooie zin. Kees: Mijn moeder heeft een hele dikke buik nou vermoed ik dat daar een kindje in zit. Jufvrouw: Heel goed Kees!! Nu mag jij Liesje. Liesje: Toen ik vanochtend naar school fietste merkte ik dat mijn band zachtjes leeg liep. Nou vermoed ik dat er een gaatje in zit. Jufvrouw: Heel goed Liesje! Jantje kan jij ook een zin maken?? Jantje: Nou, vannacht moest ik nodig naar de wc, dus ik kom langs de kamer van mijn zus en zie mijn zus poedeltje naakt en haar vriendje zie ik naakt achter de bank vandaan komen. Nu vermoed ik dat hij achter de bank heeft lopen poepen!!!! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 04/10/2006 : 08:45:33
|
en 1tje voor dierendag:
 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 04/10/2006 : 20:13:27
|
U.H.F: Heb je hier ook een midi van?  Bedankt Hoolio, dit verzetje had ik even nodig! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 04/10/2006 : 20:51:04
|
ff off-topic: Over hoolio gesproken, onderaan onder de vlag met zwart shirt met witte tekst en zwarte pet, its me....
 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 06/10/2006 : 08:51:45
|
voor de vrijdag:
Een blondje belt haar vriend, met de mededeling dat ze een probleem heeft. "Wat is dan aan de hand?" vraagt hij. "Nou, ik heb een legpuzzel gekocht, maar ik vind 'm zo moeilijk. De stukjes passen totaal niet en ik kan de randen ook al niet vinden." "Wat moet de puzzel voorstellen?" vraagt de vriend. "Een grote rode haan," antwoordt ze. Hij besluit even bij haar langs te gaan. Bij komt eraan aankomst neemt ze hem mee naar de keuken,waar de stukjes op de tafel liggen uitgespreid. Hij kijkt er even naar en zegt dan met een diepe zucht: "Nou, stop die cornflakes maar weer in de doos, dan praten we er niet meer over." |
 |
|
Onderwerp  |
|