Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Grapje
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 11

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  15:54:44  Toon profiel
Beste Tyros2 vrienden,

Ik weet niet of hetgeen zich nu afspeelt op dit forum wel de bedoeling is. Het begint op 'the bar' te lijken alwaar gekeuveld kan worden over allerlei-, soms onzinnige dingen.

Een grapje op z'n tijd is natuurlijk leuk, maar mag de kern (De Tyros2 zaken) niet verdringen.

Waar blijven de goede (ter zake doende) onderwerpen om elkaar mee te helpen ? Voor priet-praat lijkt me MSN een stuk geschikter.... je zou elkaar ook kunnen bellen !?
Ga naar bovenaan de pagina

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  16:02:00  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien
beste Roel of t-rossie wat jij wil, we beperken ons tot dit topic als je je er aan stoort waarom klik je dit topic dan aan en beperk je je niet tot de andere topics?
wij reageren op andere topics uiterst serieus, soms met een knipoog, maar proberen daar iig onze collegaspelers net zo goed bij te staan zoals ze dat ook voor ons zouden doen.
Ik ben van mening dat muziek maken met plezier moet gebeuren, en daar is dit topic voor, ik vind t initiatief en de voortzetting van dit topic erg leuk en ben geenszins van plan er mee te stoppen, zou t nu kwetsend, discriminerend oid zijn zou ik je gelijk geven, t leven is vaak al zuur genoeg!!!!!!!!!

Bewerkt door U.H.F. op 15/09/2006 19:37:10

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  19:55:49  Toon profiel
Mag ik even toevoegen:
Plm 95% van de forumleden zijn amateurmuzikanten. De enige "broodmuzikant" die me zo te binnen schiet is SIS. En zoals jullie zien, dolt hij naar hartelust mee. Wat ik al eerder in deze string gezegd heb is dat humor een serieuze zaak is. Humor is onlosmakelijk van het gevoelsleven van een goede muzikant. Ikzelf heb 25 jaar als semi-prof gewerkt en artiesten van hoog tot laag meegemaakt. En ik kan zonder aarzeling zeggen dat er met de muzikanten zonder dat gevoel voor humor eigenlijk niet te werken was. Tenminste niet op een manier dat de vonken er vanaf vlogen. De "humorimpotenten" zoals ik ze toendertijd noemde speelden mischien wel elke noot die ze moesten spelen, maar daarmee was voor hun de kous af. Tijd vol gespeeld, 50 keer op je horloge kijken, afrekenen en doei, dat was het! Mijn punt is, ik geniet van het leven, ben ontzettend blij met m'n T2'tje, ik hou ontzettend van muziek, vanaf m'n 5e jaar, en ja ik heb (al zeg ik het zelf) een groot gevoel voor humor, speciaal wanneer het gaat om woordspelingen. Echte droge humor ligt mij ook wel en een beetje zelfspot ga ik ook niet uit de weg (zoals toen over die kikker in mijn keel) Dat houd je lekker met beide benen op de grond! Alleen groffe of beledigende humor hou ik niet van, en dat moet ook zeker niet in dit forum, zelfs niet op een aparte string.
Om kort te gaan, dit is geen tegenaanval met een verwijtende ondertoon,dit is alleen mijn verklaring dat ik vind dat humor niet alleen moet kunnen maar humor moet zijn
Dus laat daar alsjeblieft ruimte voor zijn, al is het maar op deze string! Voor serieuze vragen is er nog ruimte genoeg, zoals eh..
is er nog koffie?
Ik dank dat ik mijn zegje wel gezegd heb nu.
Onze vriend van T r zou zeggen: Wat er ook gebeurd...
En ik? Ik doe alles voor een glimlach, niet voor mezelf, maar om anderen gelukkig te zien.
Mensen, keep de jool alive!

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  19:56:28  Toon profiel
Soms word ik zo moe van mezelf....

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  19:59:08  Toon profiel
Geintje!
En weet je wat? Ik ontdek net dat ik sneller ben dan deze website.
Als je binnen 30 seconden replied wordt je in de wacht gezet!
Niks mis mee hoor!

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  20:02:45  Toon profiel
En kijk eens in de ledenlijst. Het bewijs dat humor mensen bij elkaar brengt. Sta ik daar gezellig naast SIS!
Hoi SIS hoe gaat ´ie?

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  20:39:50  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien
Heiko, ik ben ontroerd door je verhaal, wacht ff mn ogen drogen...........zo daar ben ik weer, ik vind t heerlijk om te dollen, tijdens mn werk, sport, muziek, met mn meissie, op de bunnikside, gewoon altijd eigenlijk.
uiteraard zijn er ook momenten dat dat niet gepast is en zoals ieder ander mens pas je je daar op aan, ik was dan ook bijzonder verontwaardigd toen ik t bericht van t-rossie las, ik begreep en begrijp namelijk niet waar de schoen wringt, ach als je maar lang genoeg zoekt kan je overal wel iets vinden om een probleem van te maken.
Goed einde humorloze ellende in dit topic, zal ff een mop vertellen:

Een hopeloze man zet een advertentie in de krant: “HELP IK ZOEK EEN VROUW!”
Twee dagen later krijgt hij een postzak vol met brieven waarin staat:
“JE KRIJGT DE MIJNE!”

T-Rossie
Moderator

3293 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  20:45:56  Toon profiel
Nou ..... de mop die geschreven was vlak voor mijn bericht zat naar mijn idee behoorlijk over het 'randje'. Waarschijnlijk heeft de auteur of de moderator dat ook gezien en 'm verwijderd.
Het was in ieder geval het bericht wat mij deed reageren.

Humor is één van de beste medicijnen en als jullie tweeën de 'grapje' dialoog graag voort willen zetten .... prima wat mij betreft. Wat ik wel zeker weet is, dat de beheerder/sponsor dit niet primair voor ogen heeft/had.

Heiko : De ledenlijst heeft niets met humor te maken, maar wel met mensen die een Tyros2 hebben en het forum als een vraagbaak zien.

Player
Average Member

221 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  20:55:17  Toon profiel
Beste forumleden,

Ik ben het eigenlijk wel eens met T-Rossie. Het is natuurlijk helemaal niet erg (zelfs saai) om er nooit eens een grap tussendoor te gooien, maar in deze vorm hoort ook mijns inziens niet thuis op dit forum.
Vanzelfsprekend mag iedereen tot op bepaalde hoogte reageren en onderwerpen plaatsen maar houdt s.v.p. wel een beetje de gedachtengang van dit forum in ere

Groet, Mark

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  21:35:27  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien
ok t-rossie, daar heb je een punt, mijn excuus voor die beetje flauwe en gewaagde mop, was idd niet nodig geweest, ik weet niet wie m verwijderd heeft ikzelf iig niet maar hij is terecht verwijderd, dit kon idd als aanstootgevend ervaren worden, en zal niet meer voorkomen, sorry.

ok nog even voor player: ook in jou mening zie ik kernen van waarheid, toch wil ik nog een keer benadrukken dat diegene die in dit topic lopen te dollen in andere topics wel serieus zijn en mensen helpen waar ze kunnen op die manier kunnen wij in dit miniscule hoekje op t door ons alle geliefde forum de bijzaken van de hoofdzaken scheiden.

oh ja t-rossie je schrijft: Heiko : De ledenlijst heeft niets met humor te maken, maar wel met mensen die een Tyros2 hebben en het forum als een vraagbaak zien.
Dacht je nou werkelijk dat Heiko met die opmerking serieus was?
Ik kon wel om zijn opmerking lachen, ach 2 tyros or not 2 tyros thats the question.

Kunnen we deze discussie nu afronden want ik voel weer een (beschaafde) mop opkomen:

Er zit een schildpad op een tak van een boom, springt er vanaf en valt naar beneden.
Eenmaal weer opgekrabbeld begint hij die boom weer in te klimmen tot ie weer op dezelfde tak is aangekomen springt er weer af en valt weer naar beneden.
En dit gaat zo een tijdje door.
In de boom zitten twee vogels te kijken.
Zegt de één tegen de ander: “Zullen we Joris toch maar een keertje vertellen dat we hem geadopteerd hebben?”

Bewerkt door U.H.F. op 15/09/2006 22:27:58

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 15/09/2006 :  23:12:11  Toon profiel
quote:
Originally posted by T-Rossie

Humor is één van de beste medicijnen en als jullie tweeën de 'grapje' dialoog graag voort willen zetten .... prima wat mij betreft. Wat ik wel zeker weet is, dat de beheerder/sponsor dit niet primair voor ogen heeft/had.[/i]

Heiko : De ledenlijst heeft niets met humor te maken, maar wel met mensen die een Tyros2 hebben en het forum als een vraagbaak zien.

Mister-T: Ik denk dat de beheerder/sponsor dit forum voor ons als klant heeft opgezet. Deels door het zakelijk instinct van de goede man, deels om te voorkomen dat iedereen met zijn vragen naar Wezep gaat bellen (let op, ik zeg niet dat men bij de firma Oostendorp niet hulpvaardig is, integendeel!!!!!)en deels om ons als klanten een plezier te doen, een soort familie/klantenkring op te bouwen, en natuurlijk, zo'n forum heeft een positieve uitstraling naar potentiele klanten. Zo ben ik tenslotte ook bij Henk terecht gekomen! Afgelopen zaterdag was ik even bij een muziekzaak bij ons in de stad. Ik weet dat ze daar ook een T2 hebben staan...even in't kort: Op zijn vraag:
"Waarom heb je je T2 dan niet hier gekocht, maar helemaal in Wezep?!?
Toen kwam dus mijn verhaal over de website van Oostendorp en het forum wat mij heeft doen besluiten mijn T2 hier te kopen. Van hun krijg je alleen 2 keer per jaar zo'n flutfolderje van 4 kantjes, waar alleen ge goedkoopste dingen in staan ...

Mister-T: Wanneer ik een Excel of een Access database zie met een tabel van personeelsleden of klanten kan ik daar de humor ook niet van inzien, dus dat klopt. Maar dat was ook niet mijn punt. Tenslotte: we zijn het er wel over eens dat dit forum primair bedoelt is als vraagbaak en infotheek.
Slotpleidooi: Zelfs de beste clown van de hele wereld en omstreken heeft een T2!
ps: Op dit moment hebben gemiddeld alle leden deze string 5,1 x bekeken...

Bewerkt door Heiko op 15/09/2006 23:40:45

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 16/09/2006 :  00:22:37  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien
Een man komt laat thuis uit zijn werk, als hij vraagt wat ze eten, zegt zijn vrouw:
“Nou, je treft het, ik heb niks klaargemaakt, want we hebben niks in huis.”
De man zegt: “Laten we dan naar een restaurant gaan, dan gaan we lekker escargots eten.”
De vrouw heeft daar weinig zin in en zegt:
“Ga jij nou maar naar de winkel om escargots te halen, dan maak ik ze hier wel klaar.”
De man gaat naar de winkel en koopt escargots, twaalf in een zakje.
Hij stopt ze in zijn binnenzak.
Onderweg terug naar huis komt hij een vriend tegen, gaat nog naar een kroegje, komt weer een vriend tegen, blijft in een ander cafe nog even hangen...
Uiteindelijk komt hij met een flink stuk in zijn kraag om kwart over twee ‘s nachts weer thuis. Hij is zo dronken dat hij zijn sleutel niet in het slot krijgt.
De sleutelbos valt op de grond, hij bukt zich en alle escargots vallen op de grond.
In pure ellende belt hij maar aan.
Zijn vrouw doet open en vraagt: “Waar blijf je nou?”
Zegt de man tegen de slakken op de grond:
“Kom op jongens, nog een klein stukje”

n/a
deleted

1312 berichten

Geplaatst - 16/09/2006 :  09:23:34  Toon profiel
quote:
Originally posted by Heiko

En kijk eens in de ledenlijst. Het bewijs dat humor mensen bij elkaar brengt. Sta ik daar gezellig naast SIS!
Hoi SIS hoe gaat ´ie?

Nou ehhh, op dit moment nog een beetje slaperig
T'was 04.00 vanmorgen toen ik thuis kwam en nu al wakker van 08.00
Straks moet ik terug gaan optreden, dus heb geen verdere keus
oh ja , gisteren nog iets leuk meegemaakt ...
Ik was mijn materiaal aan het opstellen in Westdorpe ( NL ) voor een 50 ste verjaardagsfeest !
Komt er een Nederlander naar mij toe gestapt en vraagt :
Meneer, zoveel knopjes op die mengtafel, weet je waar ze allemaal voor dienen ?
Ik zei : om aan te draaien
sis de slaapkop

Bewerkt door n/a op 16/09/2006 09:33:27

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 16/09/2006 :  09:55:12  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien
Nou sis ik maak hier ook nog t nodige mee af en toe, ik heb een eethuisje/kwalitaria en heb een zuid-afrikaans meisje in dienst, zij is universitair geschoold en werkt bij mij om de taal machtig te worden.
Is ze bezig met de snijmachine en snijdt zichzelf daarbij in dr vinger, op zich niet grappig natuurlijk maar.......... Ze heeft nog wel eens dat als ze ergens niet uit komt ze er een engels woord tussen door gooit, dus ipv dat ze zegt Barry ik heb een sneetje in mn vinger roept ze heel hard door de zaak die op dat moment half vol staat: oooooh Barry ik heb een kleine cut.
Whahahahahahahahaha, dr collega's, klanten en natuurlijk ikzelf helemaal in een deuk, we moesten dr na die tijd ook nog even uitleggen wat ze nou eigenlijk gezegd had, ze snapte niet waarom die hilariteit als iemand zich gesneden had, na de uitleg werkte ze de rest van de avond met een rood hoofd haha.

ruudje
Average Member

288 berichten

Geplaatst - 16/09/2006 :  14:56:47  Toon profiel
uhm............

loopt een belg in de straat,en in de verte ziet ie een bananenschil,pffff denkt ie bij zich zelf daar gaan we weer.

uhm ruudje???(ik ken alleen maar heftige moppen sorry)
Pagina: van 11 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Onderwerp gesloten
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000