| Auteur |
Onderwerp  |
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 16/09/2006 : 15:26:07
|
Ik ken t probleem ruud, ken ook bijna alleen heftige moppen zoals:........... hahaha ik waag me er niet aan ze zullen t me vast niet in dank afnemen als ik t wel zou doen.
ok 1tje dan maar t antwoord zal ik enkel mailen dan blijft t netjes, stuur me maar een maitje dan reply ik t antwoord wel:
hoe ziet suger lee hooper er uit in een coltrui? |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 12:26:20
|
In deze string mag ik het wel zeggen: Sensatie zoeken is toch iets voor Hooligans?!?!?                 |
Bewerkt door Heiko op 18/09/2006 12:26:45 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 12:58:20
|
eej sis hoe gaat t met t schrijven van de muziek? Moet ik je helpen of redt je t zelf haha.
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 13:02:50
|
| cker Heiko, maar ik kan mijn clubliefde en daarbij behorende randverschijnselen prima scheiden van de rest van mn hobby's en leven. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 13:10:51
|
Oké dan, houwen zo
over en sluiten |
Bewerkt door Heiko op 18/09/2006 13:12:07 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 18/09/2006 : 13:24:47
|
Mop van maandag:
Een meisje vraagt haar vriendje om vrijdagavond bij haar ouders te komen eten. Omdat dit een hele stap is, kondigt het meisje aan dat ze daarna met hem uit wil gaan en dan voor het eerst met hem wil vrijen. De jongen is vreselijk blij, maar is nog nooit met een meisje naar bed geweest. Dus hij gaat naar de drogist om condooms te halen. De drogist is erg behulpzaam en een uur lang vertelt hij de jongen alles over seks en condooms. Bij de kassa vraagt de drogist of de jongen een pakje van drie, tien of twintig wil. De jongen wil een pak van twintig, aangezien dit de eerste keer is en hij wel een tijdje bezig zal zijn. Die avond komt de jongen bij de ouders aan en het meisje doet open. Ze is erg enthousiast en ze gaan meteen aan tafel. De jongen stelt gelijk voor te gaan bidden en gaat met gebogen hoofd zitten. Na tien minuten nog steeds. Na twintig minuten met gebogen hoofd te hebben gezeten, buigt het meisje naar hem toe en zegt: “Ik heb nooit geweten dat je zo religieus was!” De jongen antwoordt: “Ik heb nooit geweten dat jouw vader drogist was” |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 19/09/2006 : 10:04:45
|
mop van dinsdag:
Een vrouw klaagde constant over het feit dat haar man zo vaak in de kroeg zat. Op een avond besloot hij haar mee te nemen. “Wat wil je drinken?” vroeg hij. “Ach, ik weet het niet, hetzelfde als jij denk ik”, antwoordde ze. De man bestelde 2 dubbele Jack Daniëls en dronk zijn glas in één teug leeg. Zijn vrouw pakte haar glas op, nam een klein slokje en spuugde het direct uit. “GADVERDAMME, dát is vies!” was haar reactie. Waarop ze vervolgde: “Ik snap niet dat je dit lekker vind!” “Zie je nou?” antwoordde hij, “en jij maar denken dat ik hier elke avond voor m‘n lol zit” |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 20/09/2006 : 08:39:39
|
Mop van woensdag:
Een rouwende weduwe gaat naar de lokale krant om een rouw-advertentie te plaatsen. De man achter de toonbank verteld haar dat het 5 Euro per woord kost. Ze denkt even en zegt “Fred is dood.” De man deelt haar mede dat er een minimum is van 6 woorden. “OK” zegt ze “doe dan maar:” “Fred is dood; Volkswagen te koop” |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 21/09/2006 : 10:50:22
|
Mop van donderdag:
Een Hollander en een Belg zitten op een boot en die boot zinkt. De Hollander en de Belg zwemmen tot ze een eiland tegenkomen. Op dat eiland zit een opperhoofd en die zegt: "In de pan ermee!" De Belg antwoordt: "Kunnen we iets doen om niet in de pot te gaan?" Het opperhoofd zegt: "Ja, jullie moeten een opdracht doen." De Belg: "Geef die opdracht dan maar." En die Hollander: "Ja, kom hier met die opdrachten." Het opperhoofd: "Ga in het bos 100 gelijke vruchten zoeken." De Belg is als eerste weg en komt terug met 100 bosvruchten. Het opperhoofd tegen de Belg: "Steek nu die vruchten 1 voor 1 in je kont zonder te lachen." De Belg krijgt met moeite de 99 bosvruchten in z'n kont, maar bij de 100ste bosvrucht schiet hij toch in de lach. Het opperhoofd: "Hoofd eraf en in de pan ermee!" Dan vraagt iemand van het volk aan de Belg: "Waarom heb je nu gelachen bij de 100ste bosvrucht?" De Belg antwoordt: "ik zag die Hollander aankomen met 100 kokosnoten..." |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 22/09/2006 : 09:08:24
|
mop van vrijdag:
Er staan 3 aannemers bij een groot bedrijf; een Nederlander een Belg en een Duitser. Zegt de manager tegen hen: "Heren de directie heeft mij opdracht gegeven het portiek op te laten knappen, wat moet dat volgens jullie kosten?".
"Nou,zeggen die heren, we willen eerst weten wat er moet gebeuren." "Oké, zegt de manager, er moet een nieuw kozijntje in en wat nieuwe bestrating". De manager laat de Belg bij zich komen om een prijsje in te dienen. "Nou, zegt de Belg,ik doe het voor 3000". "Zo!, roept de manager, en hoe kom je zo aan dat bedrag?" "Ach, zegt de Belg, dat is 1000 voor het materiaal, 1000 voor de arbeid en 1000 voor in de broekzak".
De manager roept de Duitser erbij en vraagt hem hetzelfde. De Duitser noemt ook een prijsje: 6000! "Hoe kom je daar nou bij?", vraagt de manager. Zegt de Duitser:" 2000 voor het materiaal, 2000 voor de arbeid en 2000 voor in de broekzak".
De manager denkt bij zichzelf, dan die Nederlander maar, die zal het wel beter weten. De Nederlander komt bij de manager staan en vermeld niet eens te hoeven kijken, hij weet het allemaal al. "Oké, zegt de manager, en wat is jouw prijs dan?". "9000", zegt de Nederlander. De manager snapt er helemaal niets meer van en vraagt: "Hoe kom je dan aan die prijs?". Zegt de Nederlander: "Dat is heel simpel, 3000 voor jou, 3000 voor mij, en we laten die Belg het werk doen!!" |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 23/09/2006 : 09:46:43
|
mop van zaterdag:
Een man die door een echtscheiding gaat loopt depressief door het park heen. Hij schopt hier en daar een steentje, tot hij plots tegen een lampje aan schopt. Hij kijkt raapt het op en is toch wel nieuwsgierig wat het nou precies is. Hij wrijft op het lampje en poef, een geest springt er uit. "Meester, meester, u heeft mij gered. In ruil voor mijn dankbaarheid krijgt u drie wensen, maar ik wil u er wel bij vertellen dat omdat u in scheiding ligt uw vrouw het dubbele krijgt van datgene wat u wenst." Man: "Ok mijn eerste wens is een mooie grote rode ferrari." En poef, komt opeens een ferrari tevoorschijn. Geest: "Meester, meester, dat was een goede wens, maar uw vrouw heeft juist 2 ferrari's gekregen." De man: "Okay dan voor mijn tweede wens, wil ik graag 1 miljoen euro." De geest tovert weer even en zegt: "Meester u heeft nu 1 ferrari en 1 miljoen euro, maar uw vrouw heeft nu 2 ferrari's en 2 miljoen euro. Maak een wijze keuze voor uw laatste wens." "Goed," zegt de man "Sla me maar half dood dan!" |
Bewerkt door U.H.F. op 23/09/2006 09:49:17 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 24/09/2006 : 17:20:11
|
mop van zondag:
in het bos lopen een elfje, een kabouter en een trol. zijn aan het discussieren. het elfje zegt: ik ben de mooiste van het land. de kabouter zegt: ik ben de kleinste van het land. de trol zegt: ik ben de lelijkste van het land. tenslotte gaan ze naar de wijze uil, eerst gaat het elfje en die komt na een half uur terug en zegt zie je wel ik ben de mooiste van het land. dan gaat de kabouter en die blijft een uur weg komt tie terug en zegt zie je wel ik ben de kleinste van het land. dan gaat de trol en die blijft 3 uur weg en zegt als hij buiten komt : WIE IS JAN PETER BALKENENDE?
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 25/09/2006 : 08:49:06
|
Voor de maandag:
Na een avondje tyrossen:
 |
Bewerkt door U.H.F. op 25/09/2006 08:49:39 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 26/09/2006 : 07:59:21
|
Voor de dinsdag:
Het jaar 1981:
1. Prins Charles is getrouwd 2. Liverpool wint de Europacup 3. De Paus is overleden
Het jaar 2005:
1. Prins Charles is getrouwd 2. Liverpool wint de Europacup 3. De Paus is overleden
Als Prins Charles nou nog eens wil trouwen en Liverpool zit in de finale van de Championsleague, wil er dan aub iemand effe de Paus waarschuwen!! |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 27/09/2006 : 10:19:17
|
voor de woensdag:
 |
 |
|