| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Peter Leeuw
Junior Member

87 berichten |
Geplaatst - 01/10/2006 : 11:03:52
|
Hallo allemaal,
bij deze wil ik jullie vragen om dit forem te gebruiken waar het voor is opgericht,en niet voor allerlei onzin onderwerpen,om maar weer er wat op te zetten.Ook het commentaar over de actie van Yamaha dat je er nu na 1 jaar wat extra (gratis) erbij krijgt waar je eerst voor moest betalen,slaat nergens op,je inruil prijs was in dit jaar ook gezakt.Deze mensen adviseer ik voortaan te wachten met kopen tot het al 5 jaar op de markt is.
Laat ons aub elkaar helpen waar dit forum ook voor bedoeld is. Als die onzin onderwerpen,en dat gezeur en gezanik over niets weg blijven,dan blijft het forum ook overzichtelijk,en behoud het ook zijn waarde.
Er zitten enkele kanjers op het fourum die iedere keer maar weer andere die hulp zoeken helpen(en dat doen ze voortreffelijk),dankzij hun kennis van de Tyros2.Ik noem geen namen om niemand te kort te doen.Jongens bedankt voor jullie hulp,KLASSE!!!!!!!!!!!!
Wat betreft de Fa.Oostendorp alleen maar lof.Wat ze in dat jaar al allemaal gedaan en gratis gegeven hebben,heeft geen enkele andere dealer hun nagedaan,ook niet in België.Mij zijn ze nog steeds niet vergeten,en daar ben ik zeer blij om,het zijn bij hun geen woorden maar daden!!!!!!!!
Wat mij betreft mag Fa.Oostendorp de onderwerpen die geen meerwaarde voor het forum zijn verwijderd worden.
Ik lees het wel of er meer mensen zo over denken.
Iedereen alvast bedankt voor de onderlinge hulp,ik heb er in iedergeval al veel aan gehad,wat het plezier bij mij in de Tyros2 alleen maar heeft vergroot.
Bedankt allemaal.
Peter. |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 01/10/2006 : 11:13:15
|
| Roerend mee eens Peter ! |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 01/10/2006 : 12:29:39
|
Ik ben het ook eens met deze stelling, al vindt ik wel dat er soms best wat discussie mag ontstaan. (natuurlijk wel T-2 gerelateerd.)Wellicht moet de invloed van de Administrator meer gelden om de onderwerpen in goede banen te leiden.
Groet, Player |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 01/10/2006 : 20:24:38
|
Ja ben het er ook mee eens vind t echt te ver gaan, kan echt niet. ik vind dat die spammers een ip-ban moeten krijgen, misschien moeten we ze gewoon hun tyros afpakken, ze hebben toch niks beters te doen dan t forum verzieken de ***********.
Peter keep up the good work, ik sta achter je. (zonder roze bril,ik heb ook gevoel hahaha)

zo en morgen weer lekker een leuke mop posten hahahaha.
|
Bewerkt door U.H.F. op 01/10/2006 20:45:49 |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 02/10/2006 : 09:30:01
|
Goedemorgen,
Voor mij is het moeilijk om te bepalen wat er wel en niet kan. Af en toe verwijder ik onderwerpen wat niet door de beugel kan. Op een forum kun je elkaar opvoeden. We zijn volwassen mensen en pittige discussies zijn niet erg, als iedereen maar in zijn waarde gelaten wordt. De essentie van het forum is inderdaad om elkaar voort te helpen bij het gebruik van de Tyros 2. Alle lof voor onze topposters die serieus anderen proberen te helpen. Nog even en ze bereiken de status 'Average Member' 
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
|
| |
Onderwerp  |
|