Waarom zou je dat willen?, met andere woorden wat is er aan de hand? Je kunt evt. een factory-reset geven via de tab system-reset onder utility. Links in dit scherm zie je de optie "Factory-reset execute".
Zoals ik in de topic update 1.20 beschrijf zoek ik een oplossing voor het wijzigen van de background in songlyrics. De background kan ik niet meer wijzigen, selecteren in bestaande songs en nieuwe nadat ik in songcreator setup execute en lyrics/text heb aangevinkt. Mischien met een harde reset en eventuele update wel weer Harde update is een combinatie van een aantal buttons bij het aanzetten van de t2. Voor de update kon ik dit wel wijzigen dus denk ik dat er iets mis is gegaan tijdens of met de nieuwe update.
Ik ben toch bang dat als de system Setup resetten (de System Setup-instellingen terugzetten door de hoogste toets op het toetsenbord (C7) ingedrukt te houden en dan het instrument aan te zetten) niet helpt, er nog maar enige mogelijkheden over zijn.
De nieuwe update opnieuw installeren en dan opnieuw proberen. of de oude update opnieuw uploaden en dan kijken of alles oké is.
Dit geeft dan het inzicht of het aan de systemsoftware ligt, of aan iets anders.