Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 VH staat aan bij afspelen zelf opgenomen MIDI-file
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

saxopjefeestje
New Member

21 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  11:43:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van saxopjefeestje  Reageer met citaat
Hallo,

Ik ben weer eens begonnen met een poging te zingen via mijn tyros 5. Normaal doe ik dat buitenom de tyros en gebruik ik de galm van mijn mixer. Maar omdat ik toch af en toe de VH wil gebruiken wil ik het nog eens proberen. Kost me wel een heleboel knopjes drukken want ik moet meer dan 500 registraties nalopen en evt. vrijmaken van VH/MIC.
Enfin, nu loop ik tegen het volgende aan:
ik heb enkele zelf opgenomen midifiles waarbij als ik deze selecteer het VH-lampje gaat branden. ik kan dat natuurlijk uitetten, maar hoe kan het dat dit gaat branden bij betreffend MIDI-file?

En wat nog belangrijker is, hoe kan ik zorgen dat dit niet meer gaat branden?

Alvast dank!

Philip

Feestje? Saxopjefeest.nl
Facebook: Saxopjefeest

philip

Heiko
Advanced Member

1641 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  12:06:32  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Philip,

De VH aan of uit regel je met je registratie. Daar kun je de VH aan- of uitvinken. Wanneer je de betreffende preset (registratie)
gereed hebt staan druk je op MEMORY knop en kun je VH/MIC uitvinken. daarna wel weer ff saven
Succes!

Grtzz,
Heiko

Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt....
als het je neus uit komt is het véél erger!

Bewerkt door Heiko op 07/08/2016 12:07:10
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1658 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  14:39:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Philip,
Als je eerst een goede set up hebt gemaakt van je VH , kan je met de Freeze function deze eenvoudig aan je andere Registratie's toevoegen door in de Freeze de VH te selecteren en deze dan in je registraties mee te "saven"

Gr,
Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers

saxopjefeestje
New Member

21 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  21:18:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van saxopjefeestje  Reageer met citaat
Hallo mannen,

Het gaat niet zozeer om wat jullie aangeven. Mijn probleem is dat wanneer ik een registratie save zonder dat VH/MIC is aangevinkt, toch de Vocal Harmony knop links gaat branden en dus is ingeschakel. Daarbij vermeld dat ook het werkelijke probleem een nieuwe dieper ligt, nl. in de midi-file. Als ik de midifile als song opent brandt het lampje ook en als ik de file opnieuw save met de VH knop uitgechakeld, gaat hij toch weer branden als ik de song selecteer.

philip

theplayer
Moderator

3047 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  22:13:33  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Philip,

Waarschijnlijk komt dit door een System Exclusive Messages.
Die moet je opzoeken en verwijderen.
Ik denk dat die er als volgt uit ziet.
F0 43 73 01 11 0n 50 10 dd F7.
Zorg dat je een backup hebt, dan kun je rustig experimenteren.
Succes.

Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite

saxopjefeestje
New Member

21 berichten

Geplaatst - 07/08/2016 :  23:48:40  Toon profiel  Bezoek de homepagina van saxopjefeestje  Reageer met citaat
Hallo Frans,

Dat zou het best kunnen zijn. ik kom deze message echter niet tegen. Misschien dat ik ze beter maar opnieuw kan inspelen. Ik weet nu in elk geval een beetje waar het hem in zit.

philip
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000