Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 5 gerelateerde onderwerpen
 Pack installatie probleem
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 13/08/2016 :  19:57:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik wilde een zelf gemaakt pack installeren maar nu heeft YEM mijn geheugen geformatteerd en het zelf gemaakte pack op mijn T5 geinstalleerd.
Alleen nu ben ik het entertainerpack wat ik op mijn T5 geinstalleerd had kwijt.

nu wil ik dit opnieuw installeren maar YEM vraagt naar een user id en password.
Na het invoeren hier van krijg ik de melding Unable to log in to Yamaha online member.

Ik kan wel inloggen op de site van Yamaha musicsoft.

Doe ik wat fout?

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 16/08/2016 :  22:17:41  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Cor,
Lees mijn post maar eens op problemen met yem en nieuwe site.

Je Bent niet de engine die dit probleem tegen komt. Ik had het al gemeldt ook met de oplossing.
Lukt het niet, laat het even weten dan loods ik je er wel doorheen.

Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 17/08/2016 :  21:45:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik heb nog steeds het zelfde probleem.

Nu heb ik ingelogd op de Yamaha musicsoft website en dacht zo het Entertainerpack opnieuw te dowloaden, maar ik kan dit via mijn account niet meer terug vinden.
Hij staat ook niet in mijn order history en/of my library.

Nu is het alweer een aantal jaar geleden dat ik dit pack heb gekocht, maar ik moet dit toch gewoon in mijn order history terug kunnen vinden en opnieuw kunnen downloaden?

Nu heb ik dit pack nog wel op mijn computer staan en hoop dat ik hier nog wat mee kan.
Maar gezien het probleem wat ik nu met de YEM heb gaat dit niet lukken.

Mijn website: https://corvdh.home.xs4all.nl klik vervolgens in het menu op Keyboard / midi.

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 19/08/2016 :  18:09:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Cor,

Ik moest voor sommige packs ook goed zoeken in de nieuwe historie overzicht.
Weet je zeker dat je hem gekocht heb met dit account en niet toevallig met een ander account?

Stuur anders een mail naar yamahamusic via het contact formulier op hun site.

Gr. Michel

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 20/08/2016 :  11:53:13  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Toen ik het entertainerpack kocht had ik nog de Tyros 4, nu heb ik inmiddels een aantal jaar de Tyros 5.
Ik heb toen ik net de Tyros 5 had wel de Tyros 5 versie van het entertainerpack gedownload (Entertainer_T5.cpf) en geinstalleerd.
Dit bestand heb ik nu nog op mijn computer staan.

Ik heb altijd maar 1 account gehad bij Yamaha.
Ik kom er wel net achter dat bij my instruments er niets staat, nu heb ik dus zojuist mijn instrument ID opnieuw toegevoegd.
Nu zie ik bij my instruments de Tyros 5 staan.
Maar het entertainerpack zie ik nog steeds niet.

Ik stuur Yamaha wel een mail, en dan maar even afwachten of zij een oplossing hebben voor dit probleem.

corvdh
Average Member

300 berichten

Geplaatst - 21/08/2016 :  17:52:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van corvdh  Reageer met citaat
Ik heb inmiddels antwoord van Yamaha gekregen op mijn mail, en het is allemaal keurig opgelost.

Ik moest volgens het antwoord in de mail van de Yamaha klantenservice inderdaad het Entertainerpack opnieuw downloaden via de link in mijn library.
Nu was juist mijn probleem dat ik het daar eerst niet kon terugvinden, maar Yamaha heeft het er weer keurig voor mij teruggezet.

Het Entertainerpack dus opnieuw kunnen downloaden en vervolgens geïnstalleerd op de Tyros 5 en alles werkt weer perfect.

Een echte goede en snelle service van Yamaha.

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 21/08/2016 :  20:35:15  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Cor,
mooi dat het gelukt is.
Ik was net een blog aan het schrijven over dit onderwerp. Ik heb indertijd het "entertainerpack + styles" uitbreiding gekocht.
Ik zie net dat deze ook niet in mijn downloads staat, het vreemde is echter dat ik hem wel gewoon kon installeren nadat het keyboard opnieuw geregistreerd was op de site.
Hebben ze weer wat te doen voor mij.

gr. Michel en veel speel plezier

Gr. Michel

micdo
Senior Member

527 berichten

Geplaatst - 22/08/2016 :  18:51:31  Toon profiel  Reageer met citaat
Ja Hoor Yamaha Musicsoft heeft de ontbrekende pakketten er bij gezet.
Eerlijk is eerlijk binnen 24h is het opgelost.

Gr. Michel

Fairware
Junior Member

69 berichten

Geplaatst - 22/04/2017 :  10:42:06  Toon profiel  Reageer met citaat
De stof weer eens van de Tyros5 afgeblazen en wil weer lekker gaan beginnen met spelen.
YEM opnieuw geïnstalleerd (2.4.1) en wil mijn County pakket opnieuw importeren.
Echter User ID en Password niet juist.

Terwijl ik bij Yamaha (https://eu.yamahamusicsoft.com/sales/order/history/) wel gewoon mijn gekochte pakketten zie staan.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen ?

Met vriendelijke groet,
Fred

Soneg
Advanced Member

1645 berichten

Geplaatst - 22/04/2017 :  13:34:35  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Het is lastig omgaan met een bedrijf dat de europese markt moet bedienen uit de US , terwijl de meeste klanten juist in europa zitten .Ik heb de afgelopen jaren al diverse keren contact gehad omtrent happeringen op de music-soft site , maar het wordt er niet beter op .
Misschien dat Oostendorp eens een klacht kan indienen als "grote" speler in deze markt , als individu gaat het in ieder geval niet lukken.

Soryt

Tyros 5 /MFC10 /Tannoy D8 speakers

Fairware
Junior Member

69 berichten

Geplaatst - 22/04/2017 :  18:16:37  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik heb ook meteen contact gezocht met Yamaha, omdat mijn in gewoon op mijn account kon inloggen.
Zojuist kreeg ik bericht van Yamaha. Netjes en dat op een zaterdag. Ik kan weer verder. Gr. Fred

Hi,

Thank you for contacting Yamaha MusicSoft. I have re-added the order to your account please go to "My account" and select "My library" on the left hand side to download the file. When you download these expansion packs they locked to those credentials, so re-downloading the item and using your current information you should be able to log in.

Please let us know if you need any further assistance.

Kind Regards,
Joel

Bewerkt door Fairware op 22/04/2017 18:17:40
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000