Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 probleem met oriental style tyros 4
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Rudolf
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 21/02/2017 :  22:02:12  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi,

Sinds enige maanden ben ik de gelukkige bezitter van een Tyros 4.
Momenteel ben ik bezig de USB-stick van Oostendorp te ontdekken. Ik heb daarvan de 'oriental'styles ontdekt. Het gekke is, dat - als ik deze afspeel - er een irritante zich herhalende valse akkordeonnoot door het styleritme heen tettert. Het klinkt alsof deze akkordeonnoot er niet bij hoort. Ik kan rythm1, waar hij onder zit, uitschakelen. Dan hoor ik 'em niet meer, maar ontbreekt er dus een sessie in de style. Ik vermoed dat er iets misgaat met de weergave van de style en het ritme mogelijk de akkordeonvoice pakt uit de alpenparty, terwijl dit niet de bedoeling is. Opnieuw de style kopieren helpt niet. Ook niet spelen vanaf de stick. Wie kan helpen?

vlbrgt
Senior Member

581 berichten

Geplaatst - 22/02/2017 :  21:53:15  Toon profiel  Bezoek de homepagina van vlbrgt  Reageer met citaat
Rudolf,

Je kan het midi gedeelte van de stijl eventueel aanpassen via een PC programma. De 'verkeerde' noten verwijderen, en dan de stijl onder een andere naam opslaan.

Mvg
Etienne


Life is like a piano.
The white keys represent happiness, and the black show sadness.
But as you go through life's journey, remember that the black keys also create music.
Ga naar bovenaan de pagina

Rudolf
Starting Member

4 berichten

Geplaatst - 24/02/2017 :  08:54:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Bedankt voor je antwoord!

Hgr
Rudolf
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000