| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 11:54:01
|
Dus....Niet mokken, lekker wokken!!! En elkaar niet verbaal af(ty)rossen!! |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 04/11/2006 : 22:10:58
|
ja toch??
greeeetzzzzzzz ruudje pies on eurt |
 |
|
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 05/11/2006 : 11:35:53
|
Ben afgelopen woensdag ook in Ahoy geweest. Ik vond dat wat Marco Riedijk juist heel goed iet horen wat de Tyros2 allemaal kan. Ik was er zo van onder de indruk dat ik een dag later het ding ook daadwerkelijk gekocht heb. Mijn complimenten. Ook de andere waren natuurlijk geweldig. Als Marco ook de balads gespeeld zou hebben hadden de mensen weer juist gezegd dat alles hetzelfde was. Ik heb een superavond gehad en die avond heeft me een dag later veel geld gekost. Haha.
Ik hoop volgend jaar weer. Groet Evert |
 |
|
|
yv0nn3
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 06/11/2006 : 23:54:50
|
ik ben er helemaal mee eens! Marco is een topper !! |
 |
|
|
Joop
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 12:00:43
|
Ik ben jammer genoeg niet in Ahoy geweest.
Marco vind ik een topper, maar ja ik ben dan ook al 56. En hoor dan ook bij de groep 45+ die deze muziek mooi vinden.
En ik vond ook de workshop met Marco in Wezep weer perfect geslaagd!!!! |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 12:27:57
|
quote: Originally posted by Joop
maar als ik het hier zo beluister. Heeft Yamaha pech gehad met Marco, want er zijn schijnbaar betere demonstateurs op dit forum
Heb je het over mij       sis |
 |
|
|
yv0nn3
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 17:26:31
|
het mag misschien wel een beetje leeftijdsgebonden zijn. maar ik ben 18 en ik vind Marco een super entertainer! en ik vond absoluut niet dat Marco tegenviel in ahoy hij kreeg alleen de kans niet om al zn dingen te doen die die graag wou doen! en dat was gewoon heel erg balen!
groetjes Yvonne |
 |
|
|
tyros44
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 17:54:33
|
Nou Joop ik ben er wel geweest. Ik vind dat Yamaha het goed voor elkaar heeft. Anders komen we keer bij jou als je in een buurthuis speelt  Ze hebben entertainers die voor ieder mens wat spelen ik ben zelf 46 het zijn mijn ogen allemaal toppers. Nou Marco Peter Bert Svenja Suc6
|
 |
|
|
tyros44
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 18:14:21
|
ja Yvonne ik heb Marco ook wel eens meegemaakt.Hij speelt voor ieder wel wat. van Police tot Jannes.MARCO toppie
gr freddy |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 19:08:29
|
quote: Originally posted by tyros44
ja Yvonne ik heb Marco ook wel eens meegemaakt.Hij speelt voor ieder wel wat. van Police tot Jannes.MARCO toppie
gr freddy
Leg eens uit beste 44  Welke nummers speelt hij van the police : intro en een paar accoorden, punt andere lijn, sloes  Neen, neen en nog eens neen Al deze demonstrateurs hebben hun eigen gebied kwa repertoire !!! sis
|
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 19:42:42
|
hallo sis ik snap jou probleem niet............ wat is er nu mis met marco?? dat je niet van zijn muziek houd tja...... maar op de workshops word er hard gewerkt door marco en leren we een boel van hem,enne neem maar van mij aan sis dat marco echt wel meer kan als adam sloeg eva met de sukerbiete heb je wel door trouwens dat een heleboel mensen juist van jannes en frans bauer houden,ja en oke als we iets ouder zijn dan 20 so what????
respect zou ali zeggen!!!! en die doet het ook int nederlands
groeten ruudje |
 |
|
|
krocht
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 19:53:39
|
Beste SIS,
Ik vind dat jij nog al erg veel praat heb voor een 1 mans dans orkestje. Je zit iedereen af te zeiken en weet alles beter. We zullen jou eens in ahoy zetten en ga jij het dan maar eens regelen. Veel praat en weinig daden. Zolang jij het niet beter kan dan iedereen die daar onwijs zijn best heeft zitten doen moet juist iemand zoals jij denk ik je mond maar houden. Dit forum is gemaakt om leuke dingen met elkaar uit te wisselen en ideeen van elkaar op te doen. Niet om een avond die speciaal voor iedereen is georganiseerd af te zeiken. Als de muziek die gespeeld wordt jou niet aanstaat blijf dan weg en ga iets nuttigs doen. In het repertoir van marco zat 1 frans bauer liedje. En niet de gehele avond zoals er gezegt wordt. Peter Baartmans speelde ook een stuk van Andre Rieu,maakt dat hem dan ook een Slagerman? In dit geval is overdrijven echt een vak. Ik vind het nogal treurig dat er na zo'n geslaagde avond als deze die speciaal is voor alle mensen er toch nog zijn die het allemaal veel beter weten . Echt Jammer............
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 20:31:33
|
quote: Originally posted by krocht
Beste SIS,
Ik vind dat jij nog al erg veel praat heb voor een 1 mans dans orkestje. Je zit iedereen af te zeiken Veel praat en weinig daden.
Hoezo weinig praat en daden  Ik heb mijn sporen al verdiend en waar sta jij  ??? Pensioentje komt eraan sis |
Bewerkt door n/a op 07/11/2006 20:36:22 |
 |
|
|
krocht
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 20:47:09
|
Precies!
Hele dagen voor de geraniums zitten en bejaarden vermaken. En zeuren over andere mensen zoals sommige oudere doen. Ik raad je aan een vrijwilligers baantje te nemen en vrolijke bauer liedjes te spelen in bejaardehuizen want daar houden deze mensen van! Ik twijfel in dit geval wel of dat aan jou is besteed. De Police houden ze daar niet. Met andere woorden verbeter de wereld begin bij jezelf!
Ouwe zemelaar
|
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 21:32:22
|
quote: Originally posted by krocht
Precies! Hele dagen voor de geraniums zitten en bejaarden vermaken.
Inderdaad, je hebt helemaal gelijk hoor ... Bejaarden, senioren, SWO's, KWB's, OKRA's en niet te vergeten onze allerbeste vrienden de mentaal gestoorde mensen vermaken  DIT is heel wat anders hé  Dit is mijn werk en mijn dagelijks inkomen !!! Super gewoon als je voor deze mensen mag en kan werken  Daarnaast doe ik ook nog jazz, alternatieve funk, lounge enz... Kortom, teveel om op te noemen ... Dit is mijn brood met beleg ... Ik hoop voor U dat je hetzelfde kan bereiken . met vele groeten sis
|
 |
|
Onderwerp  |
|