| Auteur |
Onderwerp  |
|
tyros44
Starting Member
4 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 21:52:47
|
fragile speelt hij niet alleen het intro .Daarbij al ze willen alles willen spelen mag je er wel een week voor uittrekken. Dan maakt het niet uit wie de demo doet anders ga de zelf eens zitten.
gr freddy |
 |
|
|
krocht
Starting Member
8 berichten |
Geplaatst - 07/11/2006 : 22:11:03
|
aaaaaaaaaahhhhhhhhh,
Nou snap ik het,typisch geranium type. Over alles zeuren wat beweegt voor het raam. Maar iedereen op dit forum weet nu gelijk waar al dit commentaar vandaan komt. Je mag nu zeggen wat je wilt........ Ik heb liever dat u dit doet dan dat de dokter het tegen mij zegt! Maar geloofwaardig? Veel plezier
Gebruik het forum waar het voor bedoeld is     
|
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 00:12:42
|
Oops jongens ...... de vlam weer in de pan ?
Even tot de Ollanders en de vele weldenkende Zuiderburen :
Het ziet er naar uit dat er 1 Belg is, die lijdt aan een (bijna ziekelijke) vorm van giga-eigendunk/hoogmoedswaanzin. De aandoening blijkt ongeneeslijk en zorgt telkens voor zinloze discussies. "Gewone" mensen realiseren zich vaak niet hoe moelijk het is om zo super-beSISgaafd te zijn. Stel je 's voor hoe eenzaam je je moet voelen helemaal aan de top : De beste muzikant, beste entertainer ever, het muzikanten-gepeupel ver onder je latend, 'beroeps', speelt werkelijk ALLES, de best gevulde agenda, superieure apparatuur.... welke een normaal mens niet kan betalen, ik lees net dat ie zijn multi-tracks (= sporen) heeft verdiend .... zo leven is een ramp !
Let wel dat dit natuurlijk niet echt zo is, maar hij beleeft dit zo.
Pittige threads zijn vaak leuk/leerzaam, maar zodra 'meneertje Weet Alles Beter' zich in de strijd mengt is de lol er direkt af !
Excuus voor mijn reaktie, 'k hield het even niet meer  |
Bewerkt door T-Rossie op 08/11/2006 00:46:04 |
 |
|
|
lizzard
Average Member

131 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 00:29:37
|
Beste SiS,
Zou je zo vriendelijk willen zijn, mensen met een handicap in wat voor vorm dan ook, niet te willen bestempelen als Mentaal gestoorden? Het is een niet gepaste opmerking van je, en die neem je terug.
Ik vind jou, net als mijn voorgangers, op basis van al jouw reacties op de diverse onderwerpen, een niet-zo-aardig-overkomende persoon, misschien ben je het wel, maar ik vind je op basis daarvan een nul.
De mensen die verstandelijk beperkt zijn, zoals ik, voelen zich er al niet happy mee, en dan gaan figuren, zoals jij, ons ook nog eens uitmaken voor "Mentaal gestoord"? Sorry, maar ik heb hier dus echt geen woorden voor.
Feit is, dat wij, de verstandelijk beperkten, meer kunnen dan je ooit zou denken, ik ben dus echt diep diep diep beledigd, dat je het even weet.
En trouwens, wie is hier nu eigenlijk "normaal"?
Al is muziek dan nog zo snel, ja ja tyros2 die komt er wel!!!!!!! |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 03:52:55
|
quote: Originally posted by lizzard
Beste SiS,
Zou je zo vriendelijk willen zijn, mensen met een handicap in wat voor vorm dan ook, niet te willen bestempelen als Mentaal gestoorden? Het is een niet gepaste opmerking van je, en die neem je terug.
Neen, ik neem deze woorden niet terug omdat het bij ons gebruikelijk is ... Ik heb diep respect voor mentaal gehandicapten en gestoorden . Het is nu eenmaal zo dat een Belgisch taaltje hier anders overkomt dan jullie taaltje, dit wordt dan dikwijls verkeerd opgevat . Als je je persoonlijk aangesproken voelt, bij deze mijn excusses  sis |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 03:55:23
|
quote: Originally posted by T-Rossie
Stel je 's voor hoe eenzaam je je moet voelen helemaal aan de top :
 sis |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 19:19:26
|
quote: Originally posted by sis
quote: Originally posted by lizzard
Beste SiS,
Neen, ik neem deze woorden niet terug omdat het bij ons gebruikelijk is ... Ik heb diep respect voor mentaal gehandicapten en gestoorden . Het is nu eenmaal zo dat een Belgisch taaltje hier anders overkomt dan jullie taaltje, dit wordt dan dikwijls verkeerd opgevat . Als je je persoonlijk aangesproken voelt, bij deze mijn excusses  sis
Sorry Sis maar dit is echt pure onzin wat u zegt ik heb veel Belgische vrienden uit het Ruppelgebied bij Antwerpen en daar ga ik als Nederlander heel lang mee om ik heb nog nooit meegemaakt dat ze een verkeerde opmerking gaven en vooral niet zoals u die maakt. Dat wilde ik er even over kwijt.
Grtz Daniel, |
Bewerkt door MrBoembas op 08/11/2006 19:20:22 |
 |
|
|
yv0nn3
Starting Member
3 berichten |
Geplaatst - 08/11/2006 : 23:52:28
|
dit slaat echt weer helemaal nergens op..
sis zo te zien heb jij verder geen dingen te doen behalve mensen de grond in stampen!
ik zou zeggen vermaak je met iets anders!!
|
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/11/2006 : 12:02:12
|
Beste forumleden,
Ik wil hier graag toch iets aan toevoegen. Ik vind de manier waarop sis altijd afgezeken wordt eigenlijk ook niet normaal. Het kan zijn dat je het niet eens bent met de man zijn stelling, en dat hij af en toe ietwat oververhit reageert. We hebben toch allemaal zo onze kuren? Accepteer nou gewoon dat hij anders denkt dan wij. Smaken verschillen en over smaak valt niet te twisten, zo luidde volgens mij het spreekwoord. Wat ik hiermee wil zeggen is dat ik dit eindeloze gekibbel echt beu ben. Ik bekijk elke dag alle reacties op dit forum, maar plaats zelf zelden iets (ik heb een T-1, en niet veel verstand van alle dingen die jullie hier bespreken). Ik bemerk dat steeds vaker op WAT sis dan ook te zeggen heeft, een enorm commentaar wordt geleverd. Okee, soms kan een opmerking niet door de beugel... maarja so be it. We blijven menselijk, en we blijven fouten maken (ook al heb je al je sporen al verdiend :P) Ik vind dit een hartstikke leuk forum en ik hoop dat dat nog heel lang zo mag blijven. Groeten, Martijn van der Plas
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 09/11/2006 : 13:52:56
|
Martijn, Je meldt zelden te posten, maar 93 stuks is toch best een redelijk aantal 
"Het is de toon die de muziek maakt" (vrij vertaald uit het frans). Al dit gekibbel dient inderdaad geen enkel doel, maar door de 'toon' (= wijze waarop) roept hij dit min of meer over zichzelf uit .
Lees de posts eens objectief door en vraag je af of- en welke positieve bijdragen zijn geleverd. Meestal betreft het gemopper/geknetter en zelfverheerlijking en dat wordt niet door iedereen als 'supercool' ervaren.
Zodra er dan ook nog 's min of meer beledigende opmerkingen uitrollen, mag de forumgemeenschap best even 'corrigerend' optreden... gebeurt in het dagelijkse leven toch ook ?
We zijn allemaal gelijkwaardig als mensen/muzikanten/hobbyisten .... laten we elkaar als gelijken behandelen  |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/11/2006 : 19:16:54
|
@ T-Rossie,
Ik heb alleen veel posts geplaatst toen het forum pas net bestond. Ik bedoelde dan ook dat ik de laatste tijd veel minder actief ben. Ik lees echter nog steeds elke dag die heerlijke discussies
@ sis Okee, je hebt gelijk, maar excusen EISEN hoeft nou ook weer niet... Dat klinkt zo verplichtend.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 09/11/2006 19:19:06 |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 09/11/2006 : 19:26:32
|
Waar gaat dit allemaal over? Topic is locked.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
Onderwerp  |
|