| Auteur |
Onderwerp  |
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 22/10/2006 : 22:42:31
|
...En wij hebben het voordeel dat al deze styles gewoon lekker klinken op de T2. Ik had van mijn leven nog nooit hardrock gespeeld, maar op mijn T2....Somebody stop me!!!! En de klassieke stukken van de muziekschool klinken nu héééél anders!! (Beter natuurlijk!) Groetjes, Heiko |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 23/10/2006 : 17:45:48
|
ja klassiek en jazz vind ik ook erg leuk hoor,maar om daar een hele avond naar te moeten luisteren? daarom vind ik het zo leuk om van alles wat te spelen,en vooral niet te moeilijk hihi dan word het zo serieus he? ik heb nooit geen les gehad en om dan klassiek te spelen valt dan wel een beetje tegen
zo heeft ieder zijn eigen ding rosita
groeten ruudje |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 25/10/2006 : 15:10:45
|
nou daar moet je maar tegen kunnen ruudje dus dat word nooit een keer samen spelen  
groetjes
Rosita |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 25/10/2006 : 18:47:33
|
haha ,nee is maar beter ook ik word soms al gek van mezelf ,nee valt mee hoor,maar het is wel waar als je nooit geen les hebt gehad,dan kom je op een gegeven moment echt vast te zitten maar samen spelen kan altijd hoor ik heb nog een zak knikkers van vroeger in de kelderkast staan en ik was me toch goed!!!!!
groeten ruudje |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 25/10/2006 : 20:24:47
|
Moet je cker keer afspreken Rosita, ruud is cool, is hier ook al keer geweest, en speelt erg goed voor iemand die nog nooit les heeft gehad. Kunnen ook keer met zn 3en afspreken, kunnen we laten zien wat geen les allemaal met je doet hahahaha.
Greetz Barry. |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 26/10/2006 : 19:33:58
|
zozo zusje het gaat goed hier je zou het vlug onder de knie hebben een gezellige bende precies
we zullen elkaar wel allemaal zien in de Ahoy!!!!
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 26/10/2006 : 22:08:49
|
ja he. het is hier zeker gezellig en dat allemaal door de tyros 2. en nog even wat voor de beide heren het lijkt mij heel erg leuk om samen wat te spelen dus wie weet heren.  
groetjes Rosita |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 26/10/2006 : 22:52:49
|
Rosita, bij deze nodig ik je van harte uit, mail me maar dan kunnen we wat afspreken.
Greetz Barry. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 12:20:58
|
quote: Originally posted by Rosita
Hoe lang duurt het ongeveer dat je redelijk keyboard speelt? Ik ben begonnen in Augustus.
Rosita
Ik heb even gewacht om te reageren  Wat is redelijk, moeilijk te omschrijven vind ik . Ik heb jaren les gegeven in de muziekschool en privé. Wat mij in al die jaren opgevallen is dat er talent is (was) en niet! Het is nu eenmaal zo dat je talent hebt of niet . Zo ken ik verschillende personen die nog honderd jaar mogen lessen , maar die het nooit gaan kunnen ... Wil je lessen volgen via internet, dit kan !! Gewoon even een mailtje naar sis  Je krijgt een midifile ( zelf ingespeeld ) + handleiding + partituur ! Een volledig pakket voor een schappelijke prijs ! Groeten sis |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 14:25:33
|
Klinkt goed sis mail mij die prijs is aub!!!
Greetz Barry |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:00:04
|
quote: Originally posted by U.H.F.
Klinkt goed sis mail mij die prijs is aub!!!
Greetz Barry
Dit is afhankelijk hoeveel mensen hier willen gebruik van maken ? Hoe meer, hoe goedkoper per persoon ... In ieder geval is het zo : Met mijn systeem kan iedereen , maar dan ook iedereen, liedjes spelen op een makkelijke manier  Ik zie de Kandidaten tegemoet !! Groeten sis
|
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 16:28:48
|
whahaha mr tellsell, ik schrijf me bij deze in, ben benieuwd.
Greetz Barry. |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 17:49:18
|
quote: Originally posted by U.H.F.
whahaha mr tellsell, ik schrijf me bij deze in, ben benieuwd.
Greetz Barry.
Bij deze wil ik natuurlijk een paar gegevens weten ... Wat is het niveau van notenleer ? enz... Gewoon mij even mailen Dames en Heren, Hoever staan jullie, ik pas mij aan , now problemmos  Dus gewoon even de gegevens doormailen ... Dan krijg je antwoord  Uiteraard, niet via dit forum ... Met een vriendelijke groet, sis |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 18:02:13
|
Nou sis daar gaan we, ik kan niks, als ik note on aanzet op de score kan ik me eigen prima redden, na 3-4 keer een nummer te oefenen speel ik m wel mee, akkoorden ken ik er een stuk of 5, oftewel: ik heb een mooi keyboard en weet waar de c zit.
Greetz Barry. |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 27/10/2006 : 21:26:14
|
Hallo SIS,
Ik denk er nog over na, maar bedankt alvast.
Groetjes
Rosita |
 |
|
Onderwerp  |
|