| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 08:15:01
|
Ben na vijf jaar toe aan een nieuwe hoofdtelefoon, tegenwoordig toch een erg belangrijk hulpmiddel. Iedere zichzelf respecterende lokale omroep zend zulke mooie signalen uit "via de web radio, dat een goede hoofdtelefoon onontbeerlijk is geworden. Je kan in de huiskamer de instumenten horen spelen in het stereobeeld, zoals het in de studio in werkelijkheid opgenomen is. En op deze wijze kan je gemakkelijk een oudere opname beoordelen op zijn kwaliteit, en de verschillende opname technieken beluisteren die men vroeger gebruikte. Ook de techniek in de studio's staat niet stil! Ik kan natuurlijk elke hoofdtelefoon aansluiten op de tyros, maar is er in jullie ervaring misschien één waarvan je zegt, die moet je beslist eens proberen? Reacties suggesties en adviezen van harte welkom.
Mvgr. Cees |
|
|
Soneg
Advanced Member

1659 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 09:47:53
|
Cees, Sinds kort heb ik de Philips SBCHP1000 gekocht,voor zn geld een ongelofelijk goed geluid (5-40.000 Hz) Voor ongeveer 100 euro te koop,zoek je deze specs op andere merken dan moet je rekenen op ± 160 € tot 350 €
Groet, Soryt |
Bewerkt door Soneg op 28/10/2006 17:50:27 |
 |
|
|
Erwin B
Junior Member

52 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 14:05:08
|
Cees,
Ik gebruik de Beyerdynamic DT331. Een ongeloofelijk goede hoofdtelefoon. (vind ik) Het is wel zo dat iedereen zijn set het beste vindt doordat iedereen andere wensen en oren heeft. Ga naar een goed HiFi winkel en vergelijk. Ik mocht er een aantal meenemen om te testen op de Tyros
Groente
Erwin B |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3293 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 14:28:38
|
Arno, als die Philips het frequentiebereik heeft wat je aangeeft heb je te veel betaald (slechts tot 4000 Hz?)
Cees, Er is veel goed spul, maar het merendeel is niet bepaald goed te noemen. Enkele merken steken m.i. met kop(telefoon) en schouders boven de rest uit. Mijn voorkeur is eigenlijk altijd Sennheisser geweest bijv. de HD565 Ovation is een 'open' systeem (je hoort ook wat er om je heen gebeurt), zit zeer comfortabel en de klank is subliem. Ik heb hem al een aantal jaartjes, maar nog steeds SUPER. |
 |
|
|
Soneg
Advanced Member

1659 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 15:13:32
|
 slip of the finger >> 5-40.000Hz .
Groet, Soryt  |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 28/10/2006 : 15:41:16
|
Ik heb en Sennheiser HD650 echt TOP!!! Super eerlijk en warm geluid en perfecte pasform en design. Ik hoef echt niet meer wat anders Kost wel een paar cent maar je koopt zoiets ook niet elke dag. Er zit nogal prijs verschil in bij verschillende zaken dus kijk eerst goed rond.
Groeten Wim
|
 |
|
| |
Onderwerp  |
|