Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 installatieproblemen superpack
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 19/10/2006 :  19:20:14  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
ergens maak ik denk ik een fout, zodra ik begonnen ben via de handleiding te instaleren, kom ik niet voorbij het instaleren van de songs, zodra die er op staan en ik de styles copy, kan ik deze niet pasten. Het knopje blijft dan donker in de map en kan paste dus niet gebruiken.

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 19/10/2006 :  19:27:28  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo,

Eigenlijk blijft dat alleen maar donker als je het in Preset probeert te 'paste'.
En denk er om, eerst op Copy drukken en dan op de map en OK.
Wel vanuit de groep waartoe ze behoren.!!!!!
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 19/10/2006 :  23:13:45  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
thnx Frans was aan t prutsen, ik ging vanuit style-copy terug naar song en probeerde hem daar te pasten, dus je laatste opmerking hielp in deze.

greetz Barry

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 20/10/2006 :  08:05:43  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Barry,

Graag gedaan.
Dat lezen blijft moeilijk hè.
Had het er nog wel zo specifiek bij gezet.
Groetjes,

Frans

U.H.F.
Average Member

251 berichten

Geplaatst - 20/10/2006 :  08:56:59  Toon profiel  Klik om U.H.F.s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
eej Frans,

zelfs met de handleiding was het voor mij een heel gezoek, zat in het begin eerst al te zoeken hoe ik de harde schijf moest benaderen, was de 1e keer dat ik dat deed namelijk, daarna kon ik de back button niet vinden(ik huilen haha) was het de tab knop, ik zat te denken back=terug terug naar vorig scherm=exit zat dus met de verkeerde knop te prutsen en kwam daardoor weer in de verkeerde map, maar ben nu in ieder geval weer iets wijzer geworden van de werking, heb gister knopjes ingedrukt die nog nooit waren ingedrukt, daar gaat de waarde van mn t2 haha.

greetz Barry

Bewerkt door U.H.F. op 20/10/2006 09:00:56

theplayer
Moderator

3053 berichten

Geplaatst - 20/10/2006 :  10:30:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi Barry,

Zo heeft iedereen wel eens een 'leermoment'.
Groetjes,

Frans

Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000