| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 15:47:10
|
Ik had het SuperPack pakket op de Tyros2 gezet en zoals bij de meeste kreeg ik alleen de eerste 8 customs voice erop van Ice... t/m Muskette. Ik probeerde het nog een keer en nu geeft de tyros-2 plots aan bij alles NOT FOUND ook de customs voices die er eerst wel op konden.
Can certain voices had not been loaded correctly elke keer als ik de tyros-2 opstart zegt hij dit tegen mij.
ik probeerdede custom voice te Delete maar dit lukt ook niet meer vreemd genoeg. wat kan ik nu het beste doen ?
Groetjes.
Daniel. |
Bewerkt door MrBoembas op 21/10/2006 22:28:31 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 18:42:45
|
Hallo Daniël,
Zie mijn reactie op het vorige topic. Ik weet niet zeker of het helpt, maar logischerwijs moet hij dan weer normaal opstarten.
MVG, Henk Oostendorp
PS: a.u.b. de volgende keer een duidelijke onderwerptitel vermelden. I.p.v. 'Help' bijv. 'Foutmelding bij installatie Superpack'. Op deze manier blijven de topics duidelijk en onderscheidbaar. |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 20:32:04
|
Hallo Daniel,
Ik weet niet of je het weet, maar toch voor alle zekerheid. Het deleten van de custom voices, moet je doen vanuit: 'Custom Voice bank edit'. Druk dan eerst op delete, Daarna op de voices die je wilt deleten, (of op ALL om alles ineens te selecteren) dan op OK en nogmaals op OK. Dan moeten ze verdwijnen. Laat wel even weten of het gelukt is. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 21:11:06
|
Hoi Frans,
Ik weet dat je via Custom voice bank edit en dan eerst op Delete klikken maar dat is juist het probleem de Delete knop doet het niet alleen Copy staat aan dus wat ik ook doe de delete knop staat uitgeschakeld :S
Groetjes,
Daniel.
|
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 21:46:51
|
Hoi Daniel,
Nog een mogelijkheid, hoewel ik het betwijfel. Maar niet geschoten is altijd mis.
Als je in Custom Voice Bank Edit zit, kun je rechts onder op Property drukken. Je krijg dan de gegevens over het geheugen. Links kun je dan op DEFRAG drukken. Dat duurt als het goed is maar 1 sec en dan is het klaar. Hierdoor worden de files in het geheugen netjes op z'n plaats gezet en de rest van het geheugen opgeschoont. Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 22:17:08
|
Hey Frans,
Heb ik geprobeerd maar als ik klik op Custom voices dan staat die in preset P1 t/m P3 de helft is Not Found.t/m Empty 026 staat overal bij dan klik ik op VIEW dan zie ik dat hele lijstje staan. en rechts boven ipv onder zie ik wel Property staan. als ik daar op klik krijg ik een scherm te zien met Not Found Boehmisc.S999.CVN en ik zie nergens DEFRAG. misschien doe ik iets niet goed maar ik zie dat totaal niet staan. :S
Groetjes.
Daniel. |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 21/10/2006 : 23:25:05
|
Beste Daniel,
Je leest ook niet goed! Ik schreef: "als je in Custom Voice Bank Edit zit". Dus in voice creator en niet in customvoice! groetjes,
Frans
 |
|
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 22/10/2006 : 02:55:57
|
Hallo Frans,
Het is gelukt de customvoicebanken zijn nu weer helemaal leeg bedankt voor de hulp
Groetjes,
Daniel. |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|