Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 vastlopen genos
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

guy van aarsen
New Member

24 berichten

Geplaatst - 25/02/2018 :  15:01:30  Toon profiel  Reageer met citaat
heb bij aankoop van de genos de aanbevolen I-Tec usb to hdmi gekocht om een extra monitor aan te kunnen sluiten voor lyrics en score omdat ik karaoke doe. als ik een cdg+mp3 karaoke file laad en dan lyrics kies dan geeft de genos telkens na exact 8 seconden "unexpected error - omlszrjboo L349" pagina (enkel als de usb tot hdmi is aangesloten) en kan ik niets anders meer doen dan de stekker uit te trekken. als ik de extra monitor op lyrics zet in genos pref. dan is het 8 seconden na het starten van de cdg+mp3 file. ook als ik een grote usb 3 stick gebruik met bestanden voor de genos en wil nadien de genos afzetten krijg een freeze na het afzetten van de genos en blijft het scherm geblokkeerd branden en ook enkel de stekker uitrekken bied een oplossing. radeloos want heb mijn tyros 5 enkel geruild en veel opgelegd omwille van de cdg+mp3 karaoke mogelijkheid. iemand raad want udate 1.20 bied geen oplossing al is het voor yamaha wel opgelost met deze update. MVG Guy

guy van aarsen

misterGenos
Starting Member

16 berichten

Geplaatst - 25/02/2018 :  18:52:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterGenos  Reageer met citaat
DaG Guy

Na het lezen van dit bericht heb ik dit even getest voor jou en inderdaad de Genos loopt helemaal vast
ik vindt als ze reclame maken voor deze functie van MP3+CDG dat dit moet werken zowel via het intern scherm dat dus wel werkt. Maar vanaf de moment dat je een externe scherm wil aansluiten via de usb kabel met de converter zelfs zonder het scherm is aan gesloten loopt de genos helemaal vast en krijg
je inderdaad een foutmelding en dan kan je maar één ding doen Genos uitzetten via of wel de aan en uit knop of in het slechtste geval de stekker er uit halen
Ik zelf maak geen gebruik van deze soort bestanden maar heb heel wat collega's die dit wel willen gebruiken. Hopelijk komt hier een oplossing voor

groetjes

Mister Genos
Ga naar bovenaan de pagina

micdo
Senior Member

526 berichten

Geplaatst - 25/02/2018 :  20:16:45  Toon profiel  Reageer met citaat
Mister Genos,

ik mag hopen dat je wederom een mailtje naar Yamaha hebt gestuurd.


Met een vrolijke noot wordt alles mooier.

Gr. Michel
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000