Auteur |
Onderwerp |
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 05/06/2012 : 08:41:31
|
Hallo Heiko.
Op de site die ik je genoemd heb kun je dit programma gratis downloaden en gebruiken. Want Frans aangeeft is ook gratis dus je kunt jouw knip wel dicht laten
Muzikale Groet Henk |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 05/06/2012 : 09:22:04
|
Hoi Henk, Die mididriver is dat proggie dat ik toendertijd moest instaleren om T2 via USB met de computer te laten communiceren?
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 05/06/2012 : 18:20:16
|
Ik heb even bij de geluidsinstellingen op de PC gekeken, daar daar zie ik geen Ymaha midi driver staan, alleen de drivcers van mijn geluidskaart. T2 is wel aangesloten... Er zijn van die dagen.... Later!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 05/06/2012 : 20:11:49
|
Hallo allemaal, Het is gelukt! ff gegoogled bij Yamaha, Midi-driver gedownload en geïnstalleerd. Mediaplayer herkende de driver, midifile'tje van Frans gestart, en toen zag ik de led up de USB in de Tyros al knipperen. En ja hoor, het werkt! Toch fijn om een ICT'er in de familie te hebben! Iedereen bedankt voor het meedenken, en Frans, ook bedankt voor het proggie. Schiet het al een beetje op met schilderen?
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 06/06/2012 : 09:58:48
|
Hoi Heiko
Fijn dat het gelukt is, weer een tevreden mens.
Muzikale Groet Henk |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 06/06/2012 : 12:51:18
|
I.d.d Tevreden en geen cent armer... Schoonste wat er is voor nen 'Ollander! Thnxx
|
|
Onderwerp |
|