Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 Screen niet te lezen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 2

Geert005
New Member

48 berichten

Geplaatst - 10/06/2018 :  19:42:16  Toon profiel  Reageer met citaat
Dit noem ik de truken/verkoopstechnieken van Yamaha. Oké de Genos is nu nog maar pas uit. Maar ik weet zeker dat bij de volgende er terug een beweegbaar scherm of een veel beter leesbaar scherm zal zijn. Ik heb 2 demo's bijgewoond en steeds deze vraag ivm het screen/lichtinval gesteld, maar mijn vraag werd steeds wat afgewimpeld. Wat niet wil zeggen dat ik niet tevreden ben! Qua geluid enz... het beste dat ik van Yamaha heb gehad!
Ga naar bovenaan de pagina

misterGenos
Starting Member

16 berichten

Geplaatst - 24/06/2018 :  15:50:55  Toon profiel  Bezoek de homepagina van misterGenos  Reageer met citaat
Beste Mensen

Ik heb gisteren heel de dag buiten moeten optreden het is gewoon een ramp vanaf de moment dat je gewoon met de Genos in klaar lichte dag moet werken zelfs zonder zonlicht zie je dus inderdaad niks op je scherm

Gelukkige had ik enkele fans die mij hebben geholpen met snel iets in mekaar te steken
maar vindt het niet kunnen voor een klavier van meer dan 4000 euro dat dit niet kan ( gewoon buiten optreden )

Ik hoop dat Yamaha hier voor een oplossing ga maken want deze Periode moet ik heel veel tuinfeesten opluisteren en heb nu al een beetje bang

ik Heb zelfs enkele foto's gemaakt maar hoe kan ik deze hier uploaden

geniet nog allemaal van jullie weekend

Dirk Schurmans
Ga naar bovenaan de pagina
Pagina: van 2 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000