Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 Wederom een zeer geslaagde workshop
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Wil Janssen
Starting Member

13 berichten

Geplaatst - 07/11/2006 :  21:34:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Gisteravond vond wederom een workshop plaats en ik heb opnieuw zeer genoten van de goede gastvrijheid van Henk Oostendorp. Alles was weer zeer goed verzorgd !! Dank ook aan Marco Riedijk ...goh wat hebbeb we gelachen en ook weer wat nuttigs geleerd !!
Zal er volgende keer weer bij zijn en de reis van Eindhoven naar Wezep kost geen moeite bij zo'n grandiose avond.
Jammer dat het daarna afgelopen is...hoop toch stiekum dat er vervolg wordt gepland :)
Mijn wens voor de volgende workshop...graag wat tips hoe je de vocal harmony kunt gebruiken.
Groetjes Wil Janssen

Heiko
Advanced Member

1643 berichten

Geplaatst - 08/11/2006 :  07:30:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Nou Wil, dat is wel een héél moeilijk onderwerp!...Vocal harmony....
Schijnt nog heel weinig over bekend te zijn....Oops, ik praat voor mijn beurt. Vanavond pas zal ik mijn wensen voor T3 bekend maken.
Er is dus nog hoop...
Groetjes, Heiko
Ga naar bovenaan de pagina

Rosita
Average Member

146 berichten

Geplaatst - 08/11/2006 :  11:13:41  Toon profiel  Reageer met citaat
quote:
Originally posted by Wil Janssen

Gisteravond vond wederom een workshop plaats en ik heb opnieuw zeer genoten van de goede gastvrijheid van Henk Oostendorp. Alles was weer zeer goed verzorgd !! Dank ook aan Marco Riedijk ...goh wat hebbeb we gelachen en ook weer wat nuttigs geleerd !!
Zal er volgende keer weer bij zijn en de reis van Eindhoven naar Wezep kost geen moeite bij zo'n grandiose avond.
Jammer dat het daarna afgelopen is...hoop toch stiekum dat er vervolg wordt gepland :)
Mijn wens voor de volgende workshop...graag wat tips hoe je de vocal harmony kunt gebruiken.
Groetjes Wil Janssen

Het was een hele leuke leerzame Workshopik wil ook iedereen bedanken, en wat hebben wij gelachen om Marco.

Groetjes

Rosita
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000