Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 marco bosato - rood
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  09:00:39  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
wie heeft er voor mij een registratie van marco bosato met het nummer rood? ik probeer heeltijd zelf een style te maken ma het lukt me nie echt. als je wat hebt mail maar door

m.v.g Dave

dave

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 09/11/2006 :  19:08:20  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Hallo Dave.

Heb je er haast mee? Ik wil wel es kijken of ik iets voor je kan betekenen.

Groetjes,
Luc.
Ga naar bovenaan de pagina

dave
Average Member

160 berichten

Geplaatst - 10/11/2006 :  18:52:21  Toon profiel  Klik om daves MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
oke luc is zal erop wachten. ik hoor van je

alvast bedankt

dave

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 12/11/2006 :  19:19:45  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Hallo Dave.

Ik ben er nu zo'n 3 dagen mee bezig, maar ik kan mezelf niet meer motiveren om er mee verder te gaan. Het is niet mijn soort muziek. Ik wil je toch even laten horen wat het geworden is tot nu toe. Ik ga eerst nu iets anders in elkaar zetten. Wellicht pak ik het wel eens weer op. Hier http://www.yousendit.com/download/Esgon1yawLg%3D
staat de file 7 dagen online.

Groetjes,
Luc.

aberendse5
Average Member

104 berichten

Geplaatst - 13/11/2006 :  00:13:53  Toon profiel  Klik om aberendse5s MSN Messengeradres te zien  Reageer met citaat
Nou luc, ik moet bekennen dat ik onder de indruk ben van hetgeen je hier laat horen.

netjes man, toppie

groeten aart

luc postema
New Member

24 berichten

Geplaatst - 13/11/2006 :  20:00:47  Toon profiel  Bezoek de homepagina van luc postema  Reageer met citaat
Ha o.k. Bedankt voor het compliment.
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000