Auteur |
Onderwerp |
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 28/11/2018 : 15:18:34
|
Goedemiddag Is er nou helemaal niemand die een antwoord weet op mijn vraag? Het valt mij op bij de tyros 5 als ik iets niet wist, had heel snel antwoord. Heb ik nou van die vreemde vragen, of wordt er alleen maar gespeeld op de pax4 of weet niemand het antwoord? Dan is het toch ook voor de fa oostendorp om een reactie te geven denk ik zo. Of is het een domme vraag,dat kan ook want ik ben zo a technisch als het maar zijn kan. Vr gr ryta |
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 28/11/2018 : 19:21:25
|
Hoi Rita, ik leef met je mee, maar ik ben blijven hangen bij Tyros 5 overigens nog steeds tot volle tevredenheid! Ik hoop dat iemand je Verder kan helpen. Succes!
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
rita
Average Member
403 berichten |
Geplaatst - 29/11/2018 : 09:12:24
|
Dank je wel grtz eyta |
|
|
QuiRobinez
Average Member
431 berichten |
Geplaatst - 29/11/2018 : 10:33:04
|
dat komt denk ik doordat er gewoon minder gebruikers van een korg pa4x zijn, dat keyboard is toch wat complexer dan de yamaha keyboards en wordt in europa gewoon minder gebruikt. Dus dan duurt een antwoord wat langer. Ik kijk zelf maar 1 keer per week op dit forum, maar ik denk dat een antwoord verwachten binnen 1 dag voor een pa4x keyboard toch wat te snel is. Daar komt bij dat het verstandig is om zo uitgebreid mogelijk je vraag te stellen, zodat voor de beantwoorder duidelijk is tegen welk probleem je aanloopt. Ik heb je originele bericht net gelezen maar het is voor mij niet echt duidelijk wat er nu niet werkt, dus ik ga zo antwoord geven op je vraag maar daarbij moet ik dan wel gokken wat het probleem bij jou veroorzaakt, maar ik ga een poging wagen.
|
|
|
|
Onderwerp |
|