Auteur |
Onderwerp |
|
keyboard
Junior Member
72 berichten |
Geplaatst - 14/11/2006 : 09:49:09
|
hallo, iedereen kan ik met een sustain pedaal de fuctie het hoofdscherm ook bedienen ? zo ja hoe ?
groeten, kitty |
|
n/a
deleted
100 berichten |
Geplaatst - 14/11/2006 : 12:41:14
|
Kitty, druk eens op de direct access knop (links onder het scherm) en druk daarna het pedaal in. Je komt nu in het menu waarin je een functie aan het pedaal kunt koppelen. Loop de lijst maar eens door of er tussen zit wat je wilt.
|
|
|
keyboard
Junior Member
72 berichten |
Geplaatst - 14/11/2006 : 14:56:51
|
bedankt werkt uitstekend
kitty |
|
|
corvdh
Average Member
300 berichten |
Geplaatst - 16/11/2006 : 21:58:43
|
Kun je ook van bijvoorbeeld registration memory 1 naar registration memory 2 en weer terug door gebruik te maken van een voetpedaal? ik zie in die lijst alleen OTS +, OTS - staan, het lijkt er op maar het is net niet wat ik zoek. |
|
|
Ezra
Average Member
206 berichten |
Geplaatst - 16/11/2006 : 22:05:11
|
quote: Originally posted by corvdh
Kun je ook van bijvoorbeeld registration memory 1 naar registration memory 2 en weer terug door gebruik te maken van een voetpedaal? ik zie in die lijst alleen OTS +, OTS - staan, het lijkt er op maar het is net niet wat ik zoek.
Hallo Corvdh,
Ja, dat kan en is te regelen met de superhandige "Registration Sequence" functie. Je kunt er alles over lezen op de volgende pagina (Kies in het linkermenu "Registration-sequence"):
http://home.hccnet.nl/f.lijflander/tyros2/t2-tips/indext2tips.html
Met dank aan Frans
Groeten, Ezra
Wat een machine!!! |
Bewerkt door Ezra op 16/11/2006 22:06:12 |
|
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 18/11/2006 : 07:30:42
|
Frans, ook dank namens mij. Ik heb gisteren ook wat registration Sequences ingeprogrammeerd. Werkt perfect! Toen nog de songs automatisch mee laten starten, toch maar de microfoon-instellingen erbij geprogrammeerd, en voilá, een half-automatische piloot is geboren! Heerlijk werken is dat, geen zorgen of je wel op tijd kunt schakelen en zo, alleen maar muziek maken!! Groetjes, Heiko |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 18/11/2006 : 08:38:36
|
Hoi Heiko,
Ik ben blij dat er weer iemand is die inziet hoe makkelijk en belangrijk de registrations zijn. Die gaan het bij de gebruikers hiervan zeker winnen van de misicfinder. Veel plezier en Rammelen maar!!!!!
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
|
|
|
Onderwerp |
|