Een tijdje geleden een usb stick gekocht van het merk Sandisk, type: micro cruzer 4 gb. Bij het aansluiten op de tyros2 liep deze steeds vast en de tyros2 aanzetten als de usb stick al aangesloten was resulteerde in het niet willen opstarten van de tyros2. Ik heb bij toeval ondekt dat je deze usb stick tyros2 compatible kunt maken op de volgende manier:
Deze usb stick is voorzien van een extra (read only) partitie met U3 software, bij het aansluiten van de stick op de pc start dan een zogeheten launchpad (een soort startmenu maar dan voor je usb stick). Deze launchpad software heb ik geupdated en nu is er een verwijder optie bijgekomen voor deze read only partitie en alle bijkomende software, de optie uitgevoerd en hier mee de read only partitie verwijderd (ik gebruikte deze software toch nooit). Hierna de usb stick opnieuw aangesloten op de tyros2 en nu werkt hij perfect en heb geen vastlopers of foutmeldingen meer.
quote:Originally posted by corvdh Deze launchpad software heb ik geupdated en nu is er een verwijder optie bijgekomen voor deze read only partitie en alle bijkomende software,
Zouden ze die update misschien speciaal voor de Tyros hebben uitgebracht? Maar je moet er maar op komen! Groetjes,