Auteur |
Onderwerp |
|
cockvanwoerkom
New Member
41 berichten |
Geplaatst - 11/10/2019 : 22:55:57
|
Hallo beste genos spelers wie kan mij helpen hoe ik een laptop of een pc kan aansluiten op mijn genos En als ik een USB stick heb met muziek (karaoke) als ik de USB stick in de genos plug hoe kan ik dan de muziek van de stick afspelen Ik doe veel mp3 karaoke en zing dan mee met de muziek die ik dan vervolgens wilt opnemen op mijn genos Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
Cvw |
|
stijn
Average Member
251 berichten |
Geplaatst - 12/10/2019 : 12:34:26
|
Genos uitschakelen, laptop of pc aansluiten op de Genos, zet de computer aan.
Zet de Genos aan terwijl u de knop [PLAYLIST] ingedrukt houdt (3 à 5 sec) om de USB Storagemodus te activeren. Het SIGNAL-lampje op het paneel knippert tijdens de USB Storage-modus groen. Beheer bestanden/mappen op het User-station van de Genos met de computer
MP3 of WAV afspelen; Druk op de knop [SONG] om de display Song Playback op te roepen. Dual Player of Song List wordt weergegeven, afhankelijk van wat u de vorige keer hebt geselecteerd Schakel over naar Dual PLayer: Tik op de naam van de song in het gebied Song A of Song B. De display voor songselectie wordt weergegeven. Selecteer de gewenste song voor elk ervan, A en B. Tik voor het selecteren van audiosongs op [Audio]. Tik voor het selecteren van MIDI-songs op [MIDI] Open het bestand vanaf USB.
Als een MP3 of een WAV niet door Genos herkend wordt, dan dienen die met een audioprogramma aangepast te worden naar de volgende instellingen: WAV....... 44,1 kHz samplefrequentie, 16-bits resolutie, stereo MP3 ....... MPEG-1 Audio Layer-3: 44,1 kHz samplefrequentie, 64–320 kbps bitsnelheid, stereo
Graag uw reactie, Stijn
|
Bewerkt door stijn op 12/10/2019 14:35:48 |
|
|
cockvanwoerkom
New Member
41 berichten |
Geplaatst - 12/10/2019 : 14:32:51
|
Dank u wel ga dit vanavond uit proberen
Cvw |
|
|
cockvanwoerkom
New Member
41 berichten |
Geplaatst - 12/10/2019 : 21:00:12
|
USB er in gedaan en geft op display text this data format is not supported
Cvw |
|
|
stijn
Average Member
251 berichten |
Geplaatst - 13/10/2019 : 09:08:36
|
Kunt ge het iets duidelijker omschrijven? Welke bestanden hebt ge op de USB gezet? Wav, Mp3, FLac..... ?
Waarschijnlijk voldoen ze niet aan de vereisten:
WAV....... 44,1 kHz samplefrequentie, 16-bits resolutie, stereo MP3 ....... MPEG-1 Audio Layer-3: 44,1 kHz samplefrequentie, 64–320 kbps bitsnelheid, stereo
Stijn |
Bewerkt door stijn op 14/10/2019 08:23:37 |
|
|
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 14/10/2019 : 16:25:55
|
Hallo,
Een belangrijke vraag is: Wat voor bestand staat er op die stick en nog belangrijker, Hoe probeer je het te openen. Het moet wel altijd vanuit het juiste menu. Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
|
Onderwerp |
|