Auteur |
Onderwerp |
|
Waseb
New Member
40 berichten |
|
paulmuz
Average Member
279 berichten |
Geplaatst - 31/10/2019 : 10:34:42
|
Seb , Dank U wel mvg Paulmuz
Genos.1.41 Ipad 12.9 Presunus 16.4.2 TLAaudio+RME Fireface800 Vocalist Voiceworks Plus Cubase 10 Begin waar je bent. |
|
|
eddy vanzee
Advanced Member
1488 berichten |
Geplaatst - 31/10/2019 : 15:27:44
|
Seb, fijn om dit met ons te delen, maar hoe kunnen we dit op Genos toepassen ? Het ziet ernaar uit dat dit instellingen zijn voor een typisch Fender-apparaat.
VrGr eddy vanzee |
|
|
Waseb
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 01/11/2019 : 13:31:33
|
Het zijn inderdaad de instellingen zoals door Fender toegepast. Het lijkt mij dat, zoals jij ook typt, deze instellingen niet rechtstreeks zijn toe te passen op de Genos. Ik denk wel dat je met een mixer aangesloten met diverse effecten een eind komt. Ook is het mogelijk met de van toepassing zijnde software, via de pc, dit enigszins mogelijk te maken. Ik ben daarin ook niet zo handig. Misschien dat er forumleden zijn die deze handigheid wel bezitten. Zeker vwb het omgaan met software. Ik zie soms dingen voorbij komen dat ik denk, hoe komen ze erop. Knap gedaan denk ik dan. Met deze gedachte in mijn achterhoofd heb ik dit gepubliceerd, vandaar.
|
|
|
Soneg
Advanced Member
1617 berichten |
|
Waseb
New Member
40 berichten |
Geplaatst - 04/11/2019 : 13:29:50
|
Zeker wel. Alleen, ik heb even doorgezocht bij de fabrikant van de stratocaster, Fender. Ik speel namelijk ook gitaar. Dit doe ik ook, soms, via de microfooningang van de Genos. Misschien dat er meer forumleden zijn die dit doen. Vandaar mijn "gitaar" instellingen. |
|
|
|
Onderwerp |
|