Hoi Allemaal Ik ben de laatste tijd bezig om met mijn gitaar op de genos mee te spelen met een midi file Heb hier ooit ergens een antwoord gehad hoe ik de boel moest instellen Gaat dus via de mic ingang instellingen Nu heb ik verschillende effecten in een registratie gezet en opgeslagen, zonder style of wat dan ook, zodat ik dus oftewel een scheurijzer krijgt oftewel een mooi fender gitaarsound Alleen doet zich het volgende voor Als ik de midi aanzet dan zit daar al een effect in, kies ik dan mijn effect van uit een registratie ,dan geld dat voor de hele midi Dus iedereen staat dan ineens in de kelder te spelen Is er een mogelijkheid dat dat effect enkel werkt op de mic ingang Zodat niet alles op dat effect draait ? gr Paul
Suggestie: heb je al eens geprobeerd om bij het opslaan van de REG. in de opslagdialoog enkel "VocalHarmony/Mic Setting" aan te vinken ? (knop [Memory] > opslagdialoog)
Hoi Eddy, Grandioos idee , dat ik er zelf niet op kwam Heb nog gekeken wat er nog aangevinkt stond ,maar midi of style stonden er niet bij Maar idd als ik enkel de mic doe, werkt het als een tierelier Bedankt voor de tip