Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 display Life Control
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Ruud Hendriks
Starting Member

11 berichten

Geplaatst - 11/12/2019 :  16:26:54  Toon profiel  Reageer met citaat
Goedemiddag,
In de vorige versie van de Genos (1.4) stond de display van het Life Controlpanel steeds op de stand van de schuifregelaars (volume etc.). Nu staat dat op de "knoppenfunctie". Telkens als ik dit weer verander springt het scherm bij het indrukken van een willekeurige knop gelijk weer terug op de "knoppen" display. Hoe kan ik dit zo regelen dat dit niet meer gebeurt?
Bij voorbaat dank.

Sanroen
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 11/12/2019 :  20:42:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Bij elke registerknop kies je in het Life Controlepanel jouw voorkeurinstelling en save deze samen met de registratie.
Ga naar bovenaan de pagina

johanleo
Average Member

215 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  17:01:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook bij mij is dat zo.
Kan dit voor alle registraties in 1 keer teruggeplaatst worden?

johan

Bewerkt door johanleo op 13/12/2019 17:04:53
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1575 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  17:35:36  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
als je je favoriete scherminstelling eenmaal hebt ingesteld, kan je met de freeze knop ( direct > acces freeze) dit vastleggen als je de vinkjes bij Live control aanzet ( ik doe dit ook met livecontrol , foot pedal & assignable buttons) als je dan de freeze knop aan hebt staan is dit op dat moment je favoriete scherm en kan je het in elke registratie saven Als je tenminste ook daar in het memory menu het vinkje hebt aanstaan bij Live control .
Dit is een van de wijzigingen in V2 die erg fijn zijn in gebruik (als je de werking eenmaal doorhebt)

Soneg

Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

johanleo
Average Member

215 berichten

Geplaatst - 13/12/2019 :  17:53:04  Toon profiel  Reageer met citaat
Arno,
Dat probeer ik straks eens uit. Ik gebruikte nooit eerder de Friese-functie.
Groeten,

johan
Ga naar bovenaan de pagina

Ruud Hendriks
Starting Member

11 berichten

Geplaatst - 17/01/2020 :  12:32:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste Soneg, Ik reageer nog even op je antwoord van 13 dec,'19 op mijn vraag van 11 dec. inzake het voor mijn bestand in een keer omzetten van de "knoppendisplay" van Life Control naar de sliderdisplay. Je schrijf "als je het eenmaal door hebt", nou ik heb het niet door. Wat ik ook doe, het lukt niet. Wel kan ik dit per registratie vastleggen, maar moet ik voor de ca. 500 nummer van mij repertoire zo'n 12.500 keer op een knop moet drukken en dat is wat veel.
Het zou fijn zijn als er toch een oplossing voor dit probleempje is. Bij voorbaat dank.
Ga naar bovenaan de pagina

johanleo
Average Member

215 berichten

Geplaatst - 17/01/2020 :  12:42:29  Toon profiel  Reageer met citaat
Ook ik zit nog steeds met dat probleem.
De sliders instellingen zouden standaard moeten verschijnen. Nu gebeurt het vaak dat standaard de knoppeninstellingen op het scherm staan!

Hoe lossen we dit op ???

Genos
2x Yamaha stagepass 1K

johan
Ga naar bovenaan de pagina

Soneg
Advanced Member

1575 berichten

Geplaatst - 17/01/2020 :  17:02:56  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Ik kan het niet simpeler weergeven dan dat ik heb opgeschreven .
Het is vrij moeilijk om hier foto's te plaatsen ,anders kon ik je/jullie de schermen laten zien
die ik omschreven heb.Maar de Freeze knop is DE manier om het "probleem" op te lossen .
Het is Niet mogelijk om dat in 1 keer op alle registraties toe te passen .

Soneg



Genos /MFC10 /Nord5D/Tannoy D8 Monitors
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

225 berichten

Geplaatst - 18/01/2020 :  18:16:06  Toon profiel  Reageer met citaat
Als je duits redelijk kunt verstaan is deze demo video misschien iets voor jou. Hier wordt het e.e.a. uitgelegd hoe je dit kunt doen en opslaan in een reg. Na op de website te zijn iets naar beneden scollen.
gr.
Wim

link
https://www.keyboard-akademie.de/2019/12/04/live-controller-fensterzuordnung-power-tipp/
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000