| Auteur |
Onderwerp  |
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 20/10/2005 : 15:46:18
|
Jongens, voor de vroege vogels.... volgende week de eerste zending! De gelukkigen heb ik reeds gebeld. Nog een paar nachtjes slapen 
Groetjes,Henk |
 |
|
|
n/a
deleted
1 bericht |
Geplaatst - 20/10/2005 : 18:39:11
|
   Jongens, neem het niet kwalijk maar er zit een addertje onder het gras. Dat denk ik. Na de psr9000 bracht men de 9000pro uit welke een vernieuwde versie van de 9000 was. Ok, ze had nieuwe dingen in huis maar niet revolutionair. En toen ineens bracht men de Tyros in het spel. Je zal net een dure 9000pro gekocht hebben. Nu denk ik dat het weer zo gaat en er men in korte tijd een heel nieuw keyboard op de markt zal brengen. Dit is geen kritiek . Maar sommige zullen gaan huilen als het zo is. Natuurlijk is de Tyros geweldig . Dat staat er los van. Nog iets. De G-70 is wel een geweldig ding maar ze is gewoon anders.   
Groetjes Theorganicplayer
KLAUS WÜNDERLICH |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 20/10/2005 : 19:21:37
|
Als je blijft wachten op wat er komen gaat, kom je nooit aan keyboardspelen toe. Natuurlijk zit de ontwikkelingsadeling van Yamaha niet stil en er zal heus wel weer een nog beter keyboard komen (T3?) Gewoon tevreden zijn met wat er over een week aankomt en lekker genieten. Alles heeft zo zijn prijs.
Groet, Ruud |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 20/10/2005 : 20:16:17
|
waarom ik zolang zonder keyboard heb gezeten? ik had na omstandigheden er geen zin meer aan,kan het wel uitleggen maar word dan een lang verhaal pfff. maar ik heb 14 jaar lang in een band gespeeld als bassist en ben er toen mee gestopt,en heb toen voor thuis een beetje te kunnen spelen een keyboard gekocht. maar ook daar was weinig tijd meer voor tis onbegrijpelijk maar echt waar dus heb ik alles verkocht omdat ik het zonde vond het stond er toch alleen maar te pronken. nu na lange tijd heb ik weer tijd en jeukt het weer,snappie? dus ik kwam bij henk (jan hielp mij)en had nog nooit van de tyros gehoord<schaam schaam>sorry:( maar ik wist meteen wat ik wilde!! dit was een ding wat ik wilde hebben!!soeper geil!!!!!(wat een duits he? haha) maar....de tyros2 kwam uit dus zodoende moest ik maar wachten. maar ik ben dr nu helemaal klaar voor al hoop ik dat ik er wel mee uit de voeten kan de techniek gaat zo hard..... maar we zien wel dr zijn vast wel mensen die me kunnen helpen denk ik dan maar,als ik het echt niet meer weet. genoeg geschreven ...doe gewoon de groeten aan iedereen die net zoals ik muziek gek ben! groeten ruudje bye byeee
|
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 21/10/2005 : 08:23:53
|
Je zult er vast wel mee uit de voeten kunnen. Yamaha's doel was al bij Tyros1 er een hoop bedieningsgemak aan toevoegen. Dus bij Tyros2 zal dat ook wel lukken hoor. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat het weer begon te jeuken. Dat doet het bij mij al na een dag zonder keyboard... maarja, ik zal er ook iets meer tijd voor hebben... ik ben ook nog maar een scholier. |
 |
|
Onderwerp  |
|