Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Overige onderwerpen
 Musicando 2020
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

susy
Junior Member

74 berichten

Geplaatst - 02/10/2020 :  17:43:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Goedemiddag lieve keyboarders …

Op vrijdag 23, zaterdag 24 en zondag 25 oktober 2020 vindt er het jaarlijks weerkerende Musicando plaats.

Voor diegene die niet weten wat Musicando is, ga ik een woordje uitleg geven.
Bij Musicando komen er eens per jaar ongeveer een 130 tal keyboarders (zowel mannen als vrouwen) samen in een hotel in Gemünden-Langenprozelten, een mooi dorp gelegen aan de Main in Duitsland.
Gedurende deze 3 dagen worden workshops aangeboden door bv. Heidrun Dolde, Charly Kranabetter, Dr. Thoralf Abgarjan, Alois Mueller en nog vele andere grote namen uit de keyboardwereld…
Ook Michel Voncken en Peter Baartmans waren regelmatig te gast!
Er worden vele muzikale kontakten gelegd, ervaringen worden uitgewisseld, samen gemusiceerd tot in de late (vroege) uurtjes!!!
Men ontmoet daar eindelijk eens die mensen waarmee men normaal alleen maar via het internet contact heeft.
Maar dit jaar, omwille van het Corona-virus en de daaraan verbonden veiligheidsvoorschriften, gaat dit treffen online plaatsvinden.
Dit heeft als grote voordeel dat iedereen, over de hele wereld, meegenieten kan...zonder dat men zich daarvoor eerst aanmelden moet en het is ook volledig gratis!!!
Het is wel een Duitstalig gebeuren maar ik denk dat velen onder ons het Duits wel verstaan. Daarbij…vele video’s spreken voor zich!

Dus ik zou zeggen: WEES ERBIJ…

Zeker de moeite om dit weekend al eens te bekijken…

Wie precies weten wil wat er allemaal gaat gebeuren, kan aanstaande zondag 4 oktober 2020 vanaf 7.00 uur ’s morgens een interview bekijken over het thema “Musicando” dat eerder deze week is opgenomen door Alois Mueller.
In dit interview bespreken Alois en Heidrun Dolde de belangrijkste punten van dit online-evenement…
Men kan dit interview / Video ook later nog bekijken want om 7 uur ’s morgens liggen de meeste muzikanten nog in bed !

Om de video te zien gewoon op onderstaande link drukken:

https://www.youtube.com/post/UgyJ2i69YHVIbTnYoF94AaABCQ

Het officiëlle Musicando-programma 2020

Door op de volgende link te klikken, krijg je een indruk over wat er zoal op het programma staat gedurende deze 3 dagen…welke workshops wanneer te volgen zijn, welke muzikanten optreden (beroeps – en amateurs) enz…
Je vind er alle belangrijke informatie in verband met dit online- evenement!

https://musicando.de/musicando-2020/online-musicando---das-offizielle-programm/

In de loop van de volgende dagen wordt de informatie steeds weer ge-update …dus regelmatig eens kijken is de boodschap!

We zijn ook blij met eventuele vragen en voorstellen die van jullie komen.

Er is ook een klein Musicando-forum online beschikbaar op de Musicando-website:

https://musicando.de/

Ook hier staat belangrijke informatie en hier wordt ook een warme oproep gedaan voor eventuele voorstellen of vragen.

• Technische vragen omtrent onze keyboards.
• Interessante muziekthema’s waar je altijd al graag een antwoord op had gehad van beroepsmuzikanten.
• Titel-ideeën voor Dr. Thoralf Abgarjan’s workshop ivm registraties maken.

Hoe kan ik online meevolgen?

Als je in het Musicando-programma kijkt, zie je dat de verschillende eventen aangekondigd worden door een foto van de desbetreffende persoon of een beeld!
5 Minuten voor het event aanvangt, verschijnt er een tweede beeld onder de foto en als je daar op klikt, ben je erbij.
Of je klikt op de kleine, rode pijl naast de foto.

Wees erbij…een must voor elke keyboardspeler!!!

Hartelijke groeten uit het Musicando-planningsbureau van Heidrun Dolde en Charly Kranabetter.

Moesten er nog vragen zijn of onduidelijkheden…
Je kan mij altijd contacteren via een privaat bericht in dit forum.

Vriendelijke groeten,

Susy Van Bun

bensel
Average Member

307 berichten

Geplaatst - 04/10/2020 :  08:57:20  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Susy,

Ik heb (voorlopige) programme bekeken en ik zal zeker een aantal onderdelen gaan volgen.

Groeten
Ben

Bezoek ook eens mijn website en YT-kanaal.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000