| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 15:07:28
|
Goedenmiddag, zou het een idee zijn om het forum te gaan splitsen in meerdere forums, zodat het het zoeken vergemakkelijkt,zoals ze bij dit autoforum doen: http://www.spitfire.nl/forum/. misschien forums als midi, instellingen microfoon, wav, bladmuziek, enz, enz, enz. Hierin kan dan als vanouds weer ieder zijn topic met vragen en tips posten zoals dat nu ook gebeurt. Ik merk namelijk dat er nu regelmatig vragen terugkomen die al lang en breed beantwoord zijn, de antwoorden zijn alleen moeilijk op het forum terug te vinden omdat alles door elkaar staat, men kan van een vragensteller natuurlijk ook niet verwachten dat hij/zij eerst alle topics door gaat nemen. Misschien een idee om door te voeren, mvg Barry.
|
|
|
n/a
deleted

100 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 15:12:44
|
Ik denk dat het forum al zo specifiek is (tyros 2) dat het niet nuttig is om het te verdelen in verschillende delen. Het is natuurlijk ook niet een super groot forum. Voor het terugvinden van de al eerder gestelde vragen is de zoekfunctie. Natuurlijk moeten er dan duidelijke titels gebruikt worden (daar schort het soms nog al eens aan) en dan denk ik dat het goed te vinden is.
|
Bewerkt door n/a op 05/12/2006 15:13:57 |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 15:17:03
|
Robin, op dit moment zijn er 692 onderwerpen in 1 forum, ik vind dat zelf wel groot, en idd de zoekfunctie is handig maar niet altijd te gebruiken door de titels.
Greetz Barry. |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 05/12/2006 : 22:55:57
|
Robin, ik ben het wel eens met meneer AA. Het zou een stuk overzichtelijker worden, zoals ik ook al eens heb aangegeven. Natuurlijk moeten de leden ook de titel van de string duidelijk omschrijven, maar zelfs dan is het nog lastig zoeken. Belofte maakt schuld, na mijn vakantie gaan we verder bouwen aan mijn website. We zullen daarin alle onderwerpen/vragen/antwoorden van dit forum opnemen. Ik hoop dat het allemaal gaat lukken! Grtzz, Heiko |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 09:29:08
|
Het Tyros2 forum is al specifiek genoeg. De zoekfunctie moet ook zó gebruikt worden dat het trefwoord in de hele tekst wordt gezocht. Het is niet handig om voor elke functie een nieuw forum aan te maken. Dat maakt het geheel zeer onoverzichtelijk. Als er honderd berichten per dagen zouden worden geplaatst, is het een ander verhaal. Iedereen moet gewoon goed weten hoe het forum werkt, vooral de zoekfunctie.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 09:49:52
|
Uhm.........ok. Ben het er niet mee eens maar leg me er bij neer. ff bukken gooi ik de handdoek in de ring......komtie.
Greetz Barry
|
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 11:34:21
|
ik heb er geen last van, ik vind het goed zo, er staan duidelijke topics dus waarom dan verdelen.
Rosita |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1643 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 12:26:00
|
 Aaaaaaf Barry goat aaaaaaaaaaaaf!    Hoi Rosita, mischien komt het door mijn werk, of mijn andere manieer van denken. (ahum) Bijvoorbeeld: Ik wil weten of je midi's automatisch kunt starten als je het eerste accoord pakt. Mijn vraag gaat dus over 2 dingen: midi en bv autostart. Mijn idee: Ga naar het mapje midi, daarna naar onderliggende map autostart en ziedaar, de vraag + antwoord. De namen van de mappen geleiden je dus als vanzelf naar de vraag die jij wilde stellen. Net als verkeersborden dus (routeplanner voor de gevorderden ) Ik blijf hopen dat meer mensen het nut in gaan zien van deze manier van werken. Groetjes, Heiko |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 14:35:16
|
| Whahaha, Heiko en ik zitten weer op 1 lijntje, snuif jij of snuif ik? |
 |
|
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 17:33:33
|
heete het paard van die huisman ook geen snuifje?
groetjes ruudje |
 |
|
|
U.H.F.
Average Member

251 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 17:42:40
|
Volgens mij was dat snuitje, maar maakt ook niet uit hoe die heete de smaak was goed, heerlijk op een bedje van lauwwarme sla met een bospaddestoelenjus.
oei morgen topic gesloten we dwalen af whahaha. |
 |
|
|
Rosita
Average Member

146 berichten |
Geplaatst - 06/12/2006 : 19:23:15
|
quote: Originally posted by Heiko
 Aaaaaaf Barry goat aaaaaaaaaaaaf!    Hoi Rosita, mischien komt het door mijn werk, of mijn andere manieer van denken. (ahum) Bijvoorbeeld: Ik wil weten of je midi's automatisch kunt starten als je het eerste accoord pakt. Mijn vraag gaat dus over 2 dingen: midi en bv autostart. Mijn idee: Ga naar het mapje midi, daarna naar onderliggende map autostart en ziedaar, de vraag + antwoord. De namen van de mappen geleiden je dus als vanzelf naar de vraag die jij wilde stellen. Net als verkeersborden dus (routeplanner voor de gevorderden ) Ik blijf hopen dat meer mensen het nut in gaan zien van deze manier van werken. Groetjes, Heiko
Hallo Heiko,
ik begrijp wel wat wat jij wil, maar ik vind het nu wel overzichtelijk. en wat Barry zegt over een forum splitsen ik zie daar niet echt het nut van in sorry.
Groetjes
Rosita |
Bewerkt door Rosita op 06/12/2006 19:24:19 |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3053 berichten |
Geplaatst - 07/12/2006 : 08:59:26
|
Hallo,
De moeilijkheid is altijd het bepalen onder welke index een onderwerp moet vallen. Zet vijf mensen naast elkaar en ze zullen alle vijf een andere index maken. Ik zie dat ook regelmatig ook op een ander forum, waar een moderator regelmatig neerzet: "dit onderwerp is verplaats naar....". Wat mij betreft werkt het nu wel makkelijk. Kijk bovenaan en je weet wat er bij is gekomen zonder dat je allemaal andere pagina's moet doorlopen. Maar ja, het blijft natuurlijk een persoonlijke voorkeur en daar zijn muzikanten goed in. (hahahaha) Groetjes,
Frans
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Jan Bruijn
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 08/12/2006 : 09:21:56
|
Robin,
Je slaat de spijker op de kop. Dit forum is bedoeld om TYROS/TYROS2 gebruikers te helpen wanneer zij met problemen zitten en vragen hebben over hoe het een ander werkt of niet werkt. Als wij ons daartoe beperken zal het ook een stuk eenvoudiger worden om het een en ander terug te kunnen vinden.
Voor het ophalen van midi files of bladmuziek zijn er vele websites te vinden op het internet. Ik geef toe ook wel eens gezondigd te hebben en om bladmuziek gevraagd heb. Daar stop ik nu mee.
Mijn nieuwe voornemen voor 2007 is dan ook, dat ik strikt TYROS/TYROS2 gerelateerde vragen zal gaan stellen en beantwoorden.
Fijne Kerstdagen en een fantastisch muzikaal TYROS/TYROS2 2007.
Jan Bruijn |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|