Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos gerelateerde onderwerpen
 selecteren registratibank met tablet
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

tonvang
Starting Member

5 berichten

Geplaatst - 26/10/2021 :  11:02:59  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,

Is er een mogelijkheid om een registratiebank in mijn Genos te selecteren vanuit mijn tablet (of andersom).
De bedoeling is dat ik 1x een nummer selecteer (vanuit Genos of tablet) en(in PDF) te tonen op mijn tablet maar het mag ook een ander vergelijkbaar appje zijn.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Groet
Ton

eddy vanzee
Advanced Member

1488 berichten

Geplaatst - 26/10/2021 :  14:56:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ton,

een zoekopdracht op dit forum leverde het volgende op :

http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=6269&SearchTerms=genos,en,tablet

http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=7235&SearchTerms=songbook

http://forum.t-2.nl/topic.asp?TOPIC_ID=7216&SearchTerms=genos,,songbook

VrGr
eddy vanzee
Ga naar bovenaan de pagina

TonvdVelden
Junior Member

76 berichten

Geplaatst - 26/10/2021 :  17:30:23  Toon profiel  Reageer met citaat
Dag Ton
Zoals Eddy ook al aangeeft in zijn 3 topics heb ik de in deze genoemde topics een oplossing.
Wat zijn de kosten ? ( ik heb het nu over de manier zoals ik die gebruik en die voor 100% werken zoals ik dat wil )
Ik heb aangeschaft de MD-BT01 Din-Midi Bluetooth adapter bij Bax muziekhandel voor 48 euro.
Daarnaast heb ik Songbook op mijn I-pad gezet voor een maandelijks abonnement van 1,99 euro. ( Silver sponsor abonnement )
Hoe werkt het:
Plaats PDF bladmuziek in Songbook. Hoe? Dit kan op verschillende manieren. Als je deze methode gaat volgen leg ik uit hoe.
Op je Genos moet je ook een aantal instellingen doen. Hoe ? Als je deze methode gaat volgen leg ik uit hoe.

Als alles goed werkt……
Je kiest in Songbook naar een muzieknummer terwijl ook je Genos aanstaat en de MD-BT01 is ingeplugged op je Genos en je Genos zoekt de juiste registratie en speelt die ook af.
Andersom werkt ook.
Je kiest op je Genos een registratie en op je Ipad komt het pdf bladmuziek tevoorschijn.
Je kunt zelfs het stuk muziek op je Ipad laten scrollen , apart voor ieder muziekstuk in te stellen.
Ik zie wel op het forum of je, en misschien wel andere muzikanten dit over willen nemen.
Zo ja, dan ga ik je helpen.
Let wel dat ik werk met Genos, ik denk n.l. dat het op de tyros famillie ingewikkelder is.
Groet
Ton van der Velden
Ga naar bovenaan de pagina

Wim ter Schiphorst
Average Member

230 berichten

Geplaatst - 27/10/2021 :  23:40:47  Toon profiel  Reageer met citaat
Als Tablet een Android besturing is. Dan komt MobilesheetsPro in aanmerking. Is als test gratis te downloaden en kost 13,99 euro volledig werkend.
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000