Ik kreeg gisteren bericht van de dealer te Heerlen. Er bleek een printplaat in mijn Tyros kapot te zijn. De onderdelen moesten echter besteld worden en dit zou ongeveer 8 weken gaan duren. Willy Dera, de dealer uit Heerlen heeft daarop contact gelegd met Yamaha. Na overleg met Yamaha mag ik volgende week een spiksplinternieuwe Tyros 2 bij Dera in Heerlen gaan ophalen. Mijn probleem is dus op een voortreffelijke wijze opgelost en zo begin ik uiteindelijk toch nog aan een mooi muzikaal 2007. Dat noem ik nou pas klantvriendelijk en uitstekende service. Met dank aan Willy Dera te Heerlen. met vr. gr. Josh
Gefeliciteerd. Dat is inderdaad een zeer nette afhandeling. Nu maar weer snel aan het studeren. Hoop alleen dat je je eigen harde schijf nog hebt als daar veel data op stond. Groetjes,
Hoi Josh. Ik ben blij voor jou dat het zo is opgelost, het is toch effe schrikken en balen wanneer je dit overkomt. Dankzij de inzet van jou dealer en de service van Yamaha kun je straks weer lekker Tyrossen Het is net wat Frans zei, hopelijk zijn niet alle data's op je harde schijf gewist. Maar eerlijk gezegd geloof ik dat niet. Ik wens je dan ook een ontzettend goed muzikaal 2007 toe.