Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Genos Forum
 Genos2 gerelateerde onderwerpen
 Genos 2 Registreren bij Yamaha.
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

Jo Rouleaux
Starting Member

14 berichten

Geplaatst - 14/12/2024 :  19:01:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste mensen,ik ben vanaf deze week de trotse eigenaar van een prachtige Genos 2. Om in aanmerking te komen voor de verlengde garantie heb ik het keyboard bij Yamaha geregistreerd.Dit is allemaal goed gegaan en ik heb ook het nieuwe standaard pack kunnen downloaden.Maar als ik nu bij Yamaha ga inloggen dan gebeurd er niets als ik op mijn producten klik.Ik heb al eens geprobeerd om de Genos 2 nogmaals aan te melden maar dan krijg ik het bericht dat dit nr al geregistreerd is.Wat doe ik verkeerd.Alvast bedankt voor jullie reacties.

Geert005
Junior Member

54 berichten

Geplaatst - 15/12/2024 :  17:47:32  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jo Rouleaux

Beste mensen,ik ben vanaf deze week de trotse eigenaar van een prachtige Genos 2. Om in aanmerking te komen voor de verlengde garantie heb ik het keyboard bij Yamaha geregistreerd.Dit is allemaal goed gegaan en ik heb ook het nieuwe standaard pack kunnen downloaden.Maar als ik nu bij Yamaha ga inloggen dan gebeurd er niets als ik op mijn producten klik.Ik heb al eens geprobeerd om de Genos 2 nogmaals aan te melden maar dan krijg ik het bericht dat dit nr al geregistreerd is.Wat doe ik verkeerd.Alvast bedankt voor jullie reacties.

Ik denk dat dit sowieso is gelukt aangezien U zich geen 2x kan registreren en/of misschien zit er wat tijd tussen. Ik moet mijn Genos 2 ook nog registreren dus ik ben benieuwd naar de eventuele andere info.

Ga naar bovenaan de pagina

Jo Rouleaux
Starting Member

14 berichten

Geplaatst - 16/12/2024 :  21:07:55  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Geert,ik heb het vandaag nogmaals geprobeerd en nu stond de Genos 2 er wel bij en ik weet echt niet wat ik vandaag anders heb gedaan dan gisteren.

Soneg
Advanced Member

1621 berichten

Geplaatst - 17/12/2024 :  17:10:04  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Soneg  Reageer met citaat
Het duurt even bij Yamaha voordat je registratie bekend is

Genos2/MFC10/YC61/Korg PA5X

Jo Rouleaux
Starting Member

14 berichten

Geplaatst - 19/12/2024 :  17:54:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Dankjewel voor je bericht.

Bewerkt door Jo Rouleaux op 19/12/2024 17:55:22
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000