Beste mensen, vandaag weer ingelogd op mijn Yamaha account en nu stond de Genos 2 wel bij mijn producten.Uit voorzorg heb ik alle gratis Packs kunnen downloaden. Met een uitzondering van het Voice en Style expansionpack Genos2 Middle Eastern.Dit is ook een Zip bestand maar die krijg ik niet gedownload.Misschien heeft iemand hier een oplossing voor.Alvast hartelijk bedankt.Waar zou ik zijn zonder dit forum.
Hallo T-Rossie,wat je schrijft klopt helemaal zo gaat het bij mij ook.Bedankt voor je file die je me gestuurd hebt,nu is mijn vraag hoe ik het bestand kan openen,ik zie wel dat het een PPF bestand is maar ik heb op dit moment geen programma op mijn Mac staan die dit kan openen.Groetjes en alvast fijne feestdagen gewenst.
Met behulp van het programma Yamaha Expansion Manager (YEM) kun je de bestanden importeren en vervolgens een installatie bestand aanmaken voor jouw instrument. Het is belangrijk dat je de handleiding voor YEM even bestudeert.
Dankjewel voor je antwoord,dit gaat voor mij een apart hoofdstuk worden omdat ze in de winkel waar ik de Genos 2 gekocht heb al diverse pakketten en registraties geinstalleerd hebben.Hier moet ik me wel even de tijd voor gaan nemen.Maar m.b.v.dit Forum ben ik hier niet bang voor.Alvast fijne feestdagen en een gelukkig en muzikaal 2025.