| Auteur |
Onderwerp  |
|
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/01/2007 : 20:02:28
|
hallo allemaal, ik heb sinds vandaag de usb stick via Henk Oostendorp ontvangen maar hij word door tyros2 niet geaccepteerd? krijg steeds een melding dat hij geformateerd moet worden. dus zo gezegd zo gedaan , maar op het moment dat ik via utility en dan media en daar de stick wil formateren krijg ik de melding DISK ERROR ! de bijgeleverde software kan na instalatie op de pc de stick ook niet vinden. hij word wel door windows xp zelf herkend.
wie kan me zeggen wat ik fout doe ? en hoe ik deze wel aan de praat krijg voor mijn tyros 2 ?
alvast Bedankt!
Ben Geusens |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 18/01/2007 : 21:15:34
|
Hallo Ben,
Als XP de USB stick wel herkend probeer dan vervolgens de stick te formateren op FAT-32 bestandssysteem. Daarna even kijken of de T2 de stick nu wel leest.
Succes Player |
Bewerkt door Player op 18/01/2007 21:16:19 |
 |
|
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 18/01/2007 : 21:50:38
|
Hallo Player ,
ik heb zojuist de stick eens geformateerd naar FAT-32 maar helaas ik blijf de melding krijgen dat hij niet geformateerd is probeer ik hem dan alsnog te formateren op mijn Tyros krijg ik ook weer de melding DISK ERROR. begrijp er niks van , normaal is dat inpluggen en gaan met die banaan maar nu helemaal niks.
toch bedankt voor de hulp Player.
Gr. Ben
Ben Geusens |
 |
|
|
Fred Noorlander
Junior Member

82 berichten |
Geplaatst - 19/01/2007 : 09:25:32
|
Hallo Ben Ik heb precies het zelfde probleem gehad ,alleen had de usb stick een halfjaar goed gewerkt. Was kapot gegaan, via Oostendorp een nieuwe gekregen,dus op naar Henk.
Fred |
 |
|
|
Player
Average Member

221 berichten |
Geplaatst - 19/01/2007 : 15:48:56
|
Ben,
Ik vrees dat Fred gelijk heeft. Volgende keer beter.
Groet, Player |
 |
|
|
Ben
Senior Member

687 berichten |
Geplaatst - 19/01/2007 : 19:11:54
|
Hallo Fred en Player , het had inderdaad gekunt ja , maar heb vandaag bericht gekregen van Henk Oostendorp. hun leverancier had een foutje gemaakt en allemaal usb 2.0 sticks gemaakt voor hun en die werken niet op de tyros2. tyros2 ondersteund de usb 1.1 . ik krijg zodra ze binnen zijn bij hun een nieuwe gestuurd.
maar toch bedankt voor jullie hulp 
Extra bericht voor Henk Oostendorp: Mocht je dit toevallig lezen Henk , nogmaals bedankt voor de goeie en snelle service! 
Groetjes,
Ben Geusens |
 |
|
| |
Onderwerp  |
|