Auteur |
Onderwerp |
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 27/11/2005 : 21:43:28
|
Hallo mede Tyros2 fanaten. Wie kan mij vertellen hoe ik audio bestanden van de HD verwijder??? Ik heb namelijk een nummer gespeeld op de T2 en die opgenomen als een wave bestand, via de usb pen heb ik deze op mijn pc gezet maar nu wil ik deze van de T2 HD verwijderen, wanneer ik dat doe krijg ik een melding dat deze bestanden beveiligd zijn en dus niet verwijderd kunnen worden. Wanneer ik via m.n pc op de harde schijf van de T2 kijk zie ik alleen maar RGT bestanden die ik via de memory registratie heb opgeslagen, maar ik zie geen audio bestanden. Wat doe ik verkeerd?? Groetjes Henk
|
|
DA FLETCH
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 27/11/2005 : 22:07:52
|
Hallo Henk Je moet ervoor zorgen dat het bestand NIET geselecteerd staat. Ga op een ander bestand staan, druk op delete (LCD toets 5) en selecteer vervolgens de bestanden die je wilt verwijderen. Succes Fletcher |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 27/11/2005 : 23:13:42
|
Dank Dank Dank Da Fletch. De bestanden zijn verwijderd dankzij jou hulp. Achteraf is het ook logies want ik ging eerst een bestand selecteren en kreeg dan een melding dat deze niet verwijderd kon worden omdat deze in gebruik was Zo zie je maar weer waar dit forum goed voor is. Alleen blijf ik wel met nog een vraag zitten. Hoe kan het dat wanneer ik via mijn pc op de HD van de T2 kijk alleen maar de RGT bestanden zie ? Misschien heb je hier ook een oplossing voor. Nogmaals Dank. Henk.
|
|
|
DA FLETCH
New Member
38 berichten |
Geplaatst - 28/11/2005 : 09:09:05
|
Henk, blij te horen dat het werkt !
Hmm...in principe zou je zeggen dat als je via de PC op de HD van de Tyros kijkt, dat je alle mappen moet kunnen zien. Heb je uberhaupt wel mappen aangemaakt op de Harddisk van de T2 ? Groeten, Fletcher
|
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 28/11/2005 : 10:35:11
|
Hallo DA Fletch. Het laatste dat zal het zijn. Ik heb inderdaad geen map aangemaakt waarin ik de audio bestanden heb geplaatst, ik heb een song opgenomen en deze gelijk naar de HD geschreven. Ik ga vanavond het op jou manier proberen en laat je weten hoe het afloopt.
Grt.Henk. |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 28/11/2005 : 12:07:40
|
Hallo Henk,
Zoals ik het lees heb je alleen nog maar Registerbanken op de T2-HD opgeslagen, en wel in de root-directory. Ofwel, zoals Fletcher al aangeeft, je hebt nog geen mappen/folders aangemaakt.
Door mappen aan te maken houd je overzicht in je data die je gegroepeerd wegschrijft op de HD.
De intern opgenomen HD-recordings schrijft de T2 weg naar de HDR.ROOT Deze is niet zondermeer zichtbaar vanaf de PC. Lees hierover meer in het onderwerp 'Playlist-Audio'. Daar zie je in mijn reactie hoe en waar de HD-recordings worden weggeschreven. Dit is tevens de reden waarom je niet gewoon een WAV-file naar de HD kunt kopiëren en afspelen. Dat heeft een extra bewerking nodig. Verander vanaf de PC niets in de HDR.ROOT
Groet, Ruud |
|
|
tyros2
Senior Member
796 berichten |
Geplaatst - 28/11/2005 : 12:58:53
|
Hallo Ruud. Bedankt voor de uitleg, ik zal je wijze raad opvolgen.
Grt Henk |
|
|
|
Onderwerp |
|