Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 SFX-1 Geluiden
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

René
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 12/04/2007 :  21:58:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Nadat ik de Tyros enkele weekjes in mijn bezit heb en elke dag weer steeds ontdek en het een geweldige machine vind (ik speel uitsluitend voor mijn eigen plezier), zou ik toch het volgende graag willen weten, tot op heden heb ik het nog niet voorelkaar gekregen: Hoe krijg ik de SFX-1 geluiden of enkele gekozen geluiden onder de Multipads, zodat deze geluiden dus eenvoudig kan worden opgeroepen tijdens spelen m.b.v. deze Multi pads knoppen ?? Wie kan mij hierover uitleg geven? René

theplayer
Moderator

3042 berichten

Geplaatst - 13/04/2007 :  06:53:50  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo René,

Als je op mijn site kijk, vind je onder 'Tyros2 > Tips > Multipad maken'een beschrijving hoe je een multipad kunt maken.
Kijk eerst daar eens. Als je er dan nog niet uit komt horen we het wel weer.
Groetjes,

Frans

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
http://home.hccnet.nl/f.lijflander
Ga naar bovenaan de pagina

René
Starting Member

19 berichten

Geplaatst - 13/04/2007 :  23:20:17  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Frans,

Ook voor deze keer heb je mij weer van eengoede tip voorzien, waardoor ik het voorelkaar heb, zoals de bedoeling was. Mijn dank hiervoor! (Je site staat bij mijn favorieten).
Groetjes,

René
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000