Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

 Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 2 gerelateerde onderwerpen
 HDD TYROS 2
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 01/09/2014 :  21:07:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo,
ik heb sinds een paar keer het probleem dat na het opstarten van de Tyros ik naar de HDD wil gaan maar deze er gewoon niet op het scherm word vermeld.Als ik dan de Tyros 2 naar fabrieks instelling zet dan staat ze er terug op.
Is er iemand met dit probleem bekend en wat kan ik er an verhelpen.
dank je voor een antwoordje

groetjes Ludo

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 01/09/2014 :  21:40:35  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ludo,

Ik ben niet bekent met dit probleem maar ik ga je een tip geven die ik zelf ook vandaag gekregen heb en hoop dat het jou ook helpt.

ik zou om te beginnen de firmware eens upgraden (her)instaleren (versie 1.31)
http://download.yamaha.com/search/detail/?category_id1=16277&product_id=107861&asset_file_language=EN&asset_id=31543&language=en&site=europe.yamaha.com

Als het dan nog niet goed werkt zou ik ook eens controleren of laten controleren of de HDD wel goed is aangesloten.

dit zou ik persoonlijk eerst doen, maar nogmaals ik heb het zelf nog nooit ondervonden.

hoop dat je er iets aan hebt.

succes!

Groetjes Ben
Ga naar bovenaan de pagina

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 02/09/2014 :  11:21:07  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Ben,
ik heb de zip gedownload,en zal deze instaleren op de Tyros 2,maar hoe doe je dat,gewoon via de USB aansluiting van de Tyros ?

Groetjes Ludo
Ga naar bovenaan de pagina

Ben
Senior Member

687 berichten

Geplaatst - 02/09/2014 :  11:27:13  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Ludo ,

op de zelfde site waar je die zip file hebt gedownload staat ook een PDF bestand waar precies en duidelijk in vermeld staat hoe je het moet doen.

maar je kan ook gewoon de zip file uitpakken en de bestanden die in de uitgepakte map staan direct in de directory van je usb stick zetten (dus niet in een map)
als de Tyros 2 uitstaat steek je de usb stick gewoon in de poort aan de rechterkant van het klavier.
houd vervolgens de start/stop knop ingedrukt en zet de Tyros2 aan terwijl je de start/stop knop ingedrukt houd , de rest volgt van zelf.

succes!

Groetjes Ben
Ga naar bovenaan de pagina

theplayer
Moderator

2987 berichten

Geplaatst - 02/09/2014 :  11:28:42  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hallo Ludo,

Op mijn site staat dat precies omschreven.
Kijk eens HIER
Succes.
Groetjes,




Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 03/09/2014 :  11:42:26  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Frans,
Ik heb de zip gedownload en geinstaleerd op de Tyros 2,
ben vandaag aan het schilderen maar ik ga zeker nog eens kijken of hij de HDD nu vind.Voor alle zekerheid heb ik een nieuwe HDD aangekocht in Engeland,want bij ons in Belgie is er geen HDD voor Tyros 2 meer te krijgen volgens de dealers.
Als er dan toch nog problemen moesten zijn dan vervang ik de HDD en bekijk het dan wat er gebeurd.

Mvg Ludo
Ga naar bovenaan de pagina

ludo53
New Member

41 berichten

Geplaatst - 16/09/2014 :  15:05:27  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo vrienden,

ik ben blij dat ik jullie kan vertellen dat het probleem met deHDD van mijn Tyros 2 verholpen is door het instaleren van de servicepack,
Bedankt aan iedereen die mij geholpen heefd,

Groetjes Ludo
Ga naar bovenaan de pagina
  Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000