Auteur |
Onderwerp  |
tyros2
Senior Member

804 berichten |
Geplaatst - 21/07/2007 : 18:22:56
|
He Heiko ik dacht dat je problemen had met de vocal harmony???? Man je klinkt geweldig. Heb je de instelling gebruikt die Jackyboy gaf? Hup naar de volgende. Wat een mooi forum is dit toch
En Jempi van jou wil ik ook wel wat meer horen lekker gespeeld kom maar op met die nummers.
Muzikale Groet.
Henk |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
Geplaatst - 21/07/2007 : 18:22:58
|
Ie hep goed gesprokn Henkie
Jackyboy |
 |
|
n/a
deleted

158 berichten |
Geplaatst - 21/07/2007 : 22:46:21
|
Henk mag ik je verzoeken mijn naam onmiddellijk te verwijderen uit het ledenbestand, ik heb geen tijd voor muggenzifterij!
 |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 03:11:15
|
quote: Originally posted by Cees
Henk mag ik je verzoeken mijn naam onmiddellijk te verwijderen uit het ledenbestand, ik heb geen tijd voor muggenzifterij!

Nou ik denk het niet, jou reactie is niet respectvol geweest, althans zo kwam het bij mij over ... Daarna zeg je dat dit als grap bedoeld was !! dit was er niet uit op te maken ! Maar OK, ik leg mij daar gewoon bij neer en zal hier nog meer nummers plaatsen ... Ik denk dat dit de beste manier is om hier een streep onder te trekken en gewoon verder te gaan, waar we mee bezig waren, spelen op de T-2 Bedankt tyros 2 voor Uw reactie  Nu ga ik in mijn nest, straks weer optreden pfffffff  sis |
Bewerkt door n/a op 22/07/2007 03:11:54 |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 11:19:01
|
hee Jempie
zijn dat midi,s die mee gespeeld worden?of mag ik dat niet vragen??
groeten ruudje |
 |
|
thomas
Average Member

209 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 11:35:48
|
quote: Originally posted by ruudje
hee Jempie
zijn dat midi,s die mee gespeeld worden?of mag ik dat niet vragen??
groeten ruudje
yep, ik had net dezelfde vraag . Ik volg dit topic al enige tijd en ik dacht dat het de bedoeling was om met een style uit de t-2 een nummer te spelen of hier te plaatsen ?? Dit is duidelijk een midifile, ik heb net dezelfde, vandaar   greetz |
Bewerkt door thomas op 22/07/2007 11:39:51 |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 11:42:34
|
Ja beste artiesten daar ben ik het volledig mee eens. Kies een styles uit je eigen repertoire en speel je eigen akkoorden en melodie en ZING !!!! Kom op SIS en alle andere met je mooie muzieklaat je niet kisten. En laat ons genieten van jullie kunnen.
Jackyboy |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 12:42:29
|
...En zingen met of zonder kikker mag ook....
|
 |
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 13:19:49
|
Sis, ik heb maar één reactie op je spel:

Wat een machine!!! |
 |
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 15:25:59
|
OK jongens en meisjes hier op dit forum Morgen plaats ik " het thema van de verlaten mijn " je weet wel ? Mijn eigen versie en accoorden structuur Er komt nog meer hoor  Groeten aan iedereen die mijn bijdrage....  sis |
 |
|
lutek
Starting Member
12 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 15:54:43
|
Hallo muziekgenoten, Ik heb Heiko gehoord met de zangeres,het klonk nog zo slecht niet hoor. Ik heb geprobeerd om Toetsie zijn kwaliteiten te kunnen horen maar ik kon niets vinden waarbij ik het kon afspelen. Bij Heiko kwam er een klein beeldje die je kon laten afspelen maar die ontbrak bij Toetsie. Of heb ik niet de juiste instelling hiervoor gemaakt. Wie het weet mag het zeggen. Groetjes, Lutek
|
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 17:53:25
|
heiko met zangeres????? even wat recht zetten,die zangeres is een kennis van mij en niet van heiko
heiko heeft er een koor tegen aangegooid zeg maar
greetz ruudje |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 19:13:47
|
quote: Originally posted by ruudje
heiko met zangeres????? heiko heeft er een koor tegen aangegooid zeg maar
..En niet zo zachies ook za'k maar zegge... Als je op het platteland woont hoor je vaak zo'n concert op een zwoele zomeravond.....
                ----------------- ---------------
Mijn volgend lied is nu aan het exporteren vanaf de T2 dus heel even geduld. Ik gebruik wel midi, maar speel de pianopartij mee, zodat daar geen misverstanden over ontstaan En het zingen? Nou ja, dat zal duidelijk zijn...  Eén momentje dus.... |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 22/07/2007 : 19:44:45
|
Hey Jack, ik heb geen kikker gehoord. De rest klonk heel gezellig. Was dat een eigen nummer? Ik ga even over op Duits, if you don't mind. Muziek is grenzeloos, dus, moet kunnen. Mijn eerste solo, met midi + eigen pianobegeleiding.  Sterkte! http://www.4shared.com/file/20420043/feb00c0/Merci.html Grtzz, Heiko |
 |
|
Onderwerp  |
|