Auteur |
Onderwerp  |
ruudje
Average Member

288 berichten |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 12:18:13
|
Lekker romantisch Ruudje. Tip: Neem eerst je begeleiding op dan kun je met de 2e opname je stem opnemen. Gaat er dan iets fout hoef je niet alles overnieuw te doen. PS Vow spreekt men uit als vauw, niet als voe. Als ik jou was zou ik hem nog een keer over doen, want voor de rest ging íe lekker! Jammer van het einde... We zijn benieuwd naar de update!  Gtrtzz, Heiko |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 14:40:33
|
Hee Ruudje, we noemen jou voortaan Ruud Boone, hardstikke goed !
Heiko , bedoel jij dat je eerst de begeleiding in midi op moet nemen en daarna afspelen en tegelijkertijd met je stem samen opnemen in WAV ?
Nederland vandaag : I'm singing in the Rain"
Groetjes
Jackyboy |
 |
|
Jackyboy
Average Member

112 berichten |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 17:12:20
|
Moet maar gewoon nederlands gaan zingen dat kan ik wel goed uit spreken,enne ik mag graag spelen en zingen tegelijk,anders word het zo perfect allemaal,dr mag van mij best een muzikale ,,kromming,, in zitten als je begrijpt wat ik bedoel
maar ieder doet het op zijn manier,maar toch bedankt voor de tips
groeten ruudje |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 18:22:27
|
quote: Originally posted by Jackyboy
Heiko , bedoel jij dat je eerst de begeleiding in midi op moet nemen en daarna afspelen en tegelijkertijd met je stem samen opnemen in WAV ?
Eh..moeten niet, mogen wel  Je kunt inderdaad de accoorden spelen en opnemen (song) Dit neemt heel weinig ruimte in beslag. En daarna meezingen en opnemen met de HDR. In mijn geval, met Merci, had ik een midifile die ik afspeelde en daarbij mijn eigen pianopartij meespeelde en dat met de HDR opgenomen. Daarna ingezongen op het andere spoor. De Tyros heeft vele mogelijkheden en ik probeer ze allemaal uit. Soms meng ik ook een midi met een style. Dan speel ik dus gewoon de style "live" en de midi doet die gedeeltes die je live in je eentje nooit waar kunt maken. Grtzz, Heiko |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 18:29:41
|
Ruudje, ik weet niet of Wendy dit forum ook leest, maar in ieder geval mag je doorgeven dat ik het een fijn nummer vond om naar te luisteren . Wendy heeft een plezierige, heldere stem. Dank voor het delen! Gtrtzz, Heiko |
 |
|
ruudje
Average Member

288 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 19:08:10
|
zal het zeker doorgeven aan haar heiko,en kan jij je voorstellen dat ze nog nooit door een microfoon had gezongen? haar broer heeft een geheime zender,zo,n zendamateur en vroeg of ik iets in elkaar kon prutsen een soort openings tune,je kent het wel. ik zeg waarom zing je het zelf niet in?
ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.
en nu komt ze vaak langs om lekker muziek te maken,ze komt zelf met teksten aan en ik moet dan de muziek erbij maken pffffttt hahahaha maar wel erg leuk hoor!
groeten ruudje |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 20:53:50
|
quote: Originally posted by ruudje ik wist niet wat ik hoorde,en heb haar de raad gegeven om iets met haar stem te gaan doen.
...En als je dan ziet en hoort wat er zich bij Idols en zo aan durft te melden....  |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
|
toetsie
Average Member

155 berichten |
Geplaatst - 23/07/2007 : 21:31:27
|
gat is pas een stem, geweldig hoor, graag nog meer van die ppppfffff, nog eens luisteren...
groetjes..
 |
 |
|
dave
Average Member

160 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 17:56:59
|
ik zal ook wel even meedoen... even geduld dan zal ik even wat openemen en op de pc zetten
met muzikale groete dave
dave |
 |
|
MrBoembas
Average Member

336 berichten |
Geplaatst - 24/07/2007 : 22:46:24
|
quote: Originally posted by Heiko
Ja mensen, dat krijg je als je met zo'n mooie Tyros aan komt zetten. Iedereen is weer enthousiast en wil zo graag met dat mooie geluid meezingen. Eén oosterse dame (89!) was afgelopen zaterdag heel grappig. Het lied kende ik niet en zij zong "niet helemaal" zuiver en in de maat, maar het resultaat was wel grappig toen ik het stiekum had opgenomen. De familie wilde er meteen een CD van hebben, die heb ik inmiddels opgestuurd.  http://www.4shared.com/file/16885183/456f3fca/Zangeres.html Have fun! Grtzz, Heiko
Hoi Heiko,
Een geweldige Oma is dat zeg haha prachtig gewoon volgens mij is dat Indonesisch :P Eigenlijk moet die Oma maar eens komen optreden bij Henk in de winkel als Marco een demonstratie geeft zou een geweldig duo zijn :D Marco en die Oma van 80 
Groetjes,
Daniel, |
 |
|
Heiko
Advanced Member

1636 berichten |
Geplaatst - 25/07/2007 : 07:05:11
|
.....127 X gedowload, kun je nagaan... Grtzz, Heiko |
 |
|