| Auteur |
Onderwerp  |
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 22/08/2008 : 16:55:17
|
Hey Ruud,
Voor het probleem wat je aanroert hebben ze vast geen motorized faders ingezet ..... zou echter wel leuk zijn. Ben benieuwd hoe het opgelost is in de T3. Er zijn wel wat slimme oplossingen te bedenken zoals proportioneel corrigeren + en - totdat de slider danwel de boven- of onderzijde aanraakt (0 of 127) en vanaf dat moment bij minimum/maximum beginnen.
Bij de eerste demo van Oostendorp zullen wij het (en elkaar?) zien!
Roel |
 |
|
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 22/08/2008 : 23:23:54
|
Als je het laatste puzzelstukje goed bekijkt lijkt het er op dat boven de schuifregelaars ook nog gewoon drukknoppen aanwezig zijn net zoals bij de T-2. Alleen waar bij de T-2 nu de registration memory knoppen geplaatst zijn is bij de T-3 op die plek plaats gemaakt voor de schuifregelaars, van daar dat de registration memory knoppen wat meer naar rechts zitten op de T-3.
Weet iemand trouwens of er meer en betere vocale voices in de Tyros 3 aanwezig zijn zoals scat voices, vocal ooh, vocal aah, mens choir enz. enz. Als ik het bijvoorbeeld vergelijk met een technics KN7000 dan vind ik dat er op dit gebied maar weinig te vinden is in de tyros 2.
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 23/08/2008 : 09:43:15
|
En boven de zichtbare 8 knoppen boven de schuifregelaars is ruimte voor nog een rij. Die zullen er hoogst waarschijnlijk wel zitten om ook met up- en downknoppen waarden en namen in te kunnen voeren.
Groet, Ruud |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 23/08/2008 : 11:07:27
|
Ik ben inderdaad ook benieuwd of de vocals verbeterd zijn. Deze heb ik nog niet gehoord in de Tyros3. De vocals vond ik altijd een zwak punt van Yamaha, ook in de Tyros2. Zeker als je het vergelijkt met de Technics KN6000 (1999) waar naast mooie choirs een fantastische scat in zit. Maar ook de choirs die Roland in zijn (kleine en grote) modellen heeft zijn bijzonder goed vergeleken met de verschillende choirs van Yamaha. De meer 'New Age achtige' choirs vind ik overigens wel goed in de Yamaha keyboards. We zullen het het zien (horen) 
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 23/08/2008 : 21:27:05
|
Oeeeh.. ik heel leuk vinden !!!
Zijn hele mooie foto's van die 3 die je daar gevonden hebt Ruud. Zo te zien is dat display echt heel veel beter geworden, en de knoppen zien er ook beter uit (helemaal geintegreerd).
'k Ben heel benieuwd wat deze machine ons nog meer gaat brengen.
Groet, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 23/08/2008 : 22:47:49
|
| Idem !! |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 24/08/2008 : 14:30:35
|
In dat zelfde pdf stukje staat ook dat Eurostar Peter Baartmans op 9 september om 3 uur 'smiddags in de Princess Bar de Tyros 3 presenteert en om 4.30 Richard Bourne. Tevens is er de laatste dag 14 september een jamsessie. m.vr. groet Louis |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 24/08/2008 : 15:23:14
|
Ik heb eventjes een klein moment besteed aan het samenvoegen van de twee foto's uit het PDF-bestand waardoor een grotere versie van de hele T-3 ontstaat.
Het resultaat is voldoende, hoewel er nog een duidelijke scheidingslijn te zien is... maar het globale beeld is goed te zien. De afbeelding is wat groot om direct te laten zien, dus link ik 'm maar ff. Je kunt hem als het goed is gewoon downloaden als je daar behoefte aan hebt
http://i156.photobucket.com/albums/t22/Vadepla/Tyros3.jpg
Groetjes, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 24/08/2008 : 17:23:54
|
| Bedankt Martijn |
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 24/08/2008 : 22:14:52
|
Ha Martijn,
Grappig dat je het ook hebt samengevoegd. Zelf ben ik daar mee bezig geweest en heb de scheidingslijn in photoshop zo goed als mogelijk weggewerkt. Alleen het uploaden lukt me niet.
In bijgaande link is het iemand anders nog beter dan mij gelukt om beide foto's naadloos samen te voegen. http://will49.zenfolio.com/img/v1/p171473257.jpg
Groet, Ruud
|
 |
|
|
Ruud
Advanced Member

1972 berichten |
Geplaatst - 25/08/2008 : 09:44:37
|
Deze topic begint zijn onderwerpstitel te ontgroeien, want de sluier lijkt nu volledig opgetild te zijn.
Naast eerder geplaatste links met samengevoegde foto's om een mooi beeld van de TY3 te krijgen vond ik de volgende link waarin de TY3-XXL haarscherp en volledig is afgebeeld. Veel opdrukken zijn leesbaar.
Klik hier
Groet, Ruud |
Bewerkt door Ruud op 25/08/2008 09:47:34 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 25/08/2008 : 14:31:09
|
Er zijn zowat 600 geregistreerde personen op dit forum waarvan bijna de helft er bij loopt voor spek en benen. Wordt het niet eens tijd dat we tyrossen ipv alle speculaties rond de T-3 los te laten. Spelen moeten jullie doen     en veel   sis
Wow de AW 1600 samen met Edirol UA-25 EX en cakewalk |
Bewerkt door n/a op 25/08/2008 14:32:11 |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 25/08/2008 : 15:13:31
|
Nog ff geduld SISS dan is dit onderwerp van deze site, dan heeft de Tyros 3 zijn eigen site
Terug naar de topic svp
m.v. groet Louis |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 26/08/2008 : 12:14:47
|
Ben het wel (weer) een beetje eens met SIS. Ook off topic: Heb een fantastisch optreden gehad met mijn T2 en mijn Yammie HS boxen. Het was maar een klein zaaltje (plm 50 mensen) dus ik had power genoeg. Maar wat een geluid zeg! Het leven kan zo mooi zijn.... ps SIS het gezegde is "Spek en bonen"  Grtz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
 |
|
Onderwerp  |
|