| Auteur |
Onderwerp  |
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 05/08/2008 : 19:54:58
|
Het lijkt mij dat een beroeps of semi in ieder geval mensen die veel optreden helemaal niet voorop hoeven te lopen. Zij spelen niet op de eerste plaats voor hun eigen plezier maar is het keyboard een werktuig om geld te integreren. En bovendien "als de drank is in de vrouw of man, maakt het niet zoveel uit wat de man en zijn keyboard kan".
Dus als je voor jezelf het beste en het leukste wil dan ga waarschijnlijk voor de Tyros 3.
m.vrgr. Louis |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 06/08/2008 : 02:37:30
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Sis, Mooi dat je de Tyros2 weer helemaal vertrouwt. De problemen zijn dus blijkbaar opgelost.
Nou ehhhh niet helemaal, vanavond weeral eens een probleem gehad met het scherm inclusief drukknopjes ( is nu al 2 x vervangen ) Niettegenstaande blijft de t-2 een topper, toch vertrek ik iedere keer naar een optreden met een bang hart.
Ik hoop toch echt voor de mensen die een T-3 aanschaffen dat deze problemen zijn opgelost of tenminste verbetert zijn.
Slaapwel 
sis
1 x Tyros2, 2 x RCF ART 525 A , 1 sub RCF TTS12A ( goed voor 2.500 watt ) mengtafel: Dynacord CMS 1000 + een berg micro's ( Shure ) en kabels tasker, neutrik pluggen |
 |
|
|
admin
Forum administrator

300 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 12:30:03
|
Zie www.TY3.nl voor een nieuwe demo. Deze klarinet is wel heel bijzonder.
MVG, Henk Oostendorp |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 13:16:23
|
Bedankt Henk!
Niet alleen de klarinet, maar ook de banjo, het slagwerk, de piano en het geknars van de oude grammofoon .... helemaal goed!
|
Bewerkt door T-Rossie op 07/08/2008 13:18:29 |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 13:45:36
|
Morgen ge ik een weekje naar New York, mischien dat ik daar nog wat nieuws kan opsporen, T3 wordt/is toch al gedemonstreerd in U.S.A? Hij wordt zeker nog niet verkocht? Ik zal mijn T2'tje wel even missen, vooral nu ik pas mijn Yammie speakertjes heb. (Roel: Eindelijk!) Wanneer ik terug ben heb ik nog wel wat vragen over de instellingen van de speakerset (sub-filter e.d) Grtz, Heiko
|
Bewerkt door Heiko op 07/08/2008 13:46:48 |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 14:22:39
|
Heiko,
In ieder geval een goede vakantie gewenst, maar voor het laatste nieuws over de T3 moet je zeker NIET aan die kant van plas zijn. In Europa zijn we meestal enkele maanden eerder.` Hoe klinken die nieuwe 'spiekers' ?
Roel |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 17:31:06
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Bedankt Henk!
Niet alleen de klarinet, maar ook de banjo, het slagwerk, de piano en het geknars van de oude grammofoon .... helemaal goed!
Helemaal gelijk, ik heb zelden zo'n mooie klarinet gehoord ( ik bedoel dan ook een echte ) zeeeeeeeer mooi ... sis
Wow de AW 2400 digital workstation komt eraan |
 |
|
|
Heiko
Advanced Member

1645 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 19:05:11
|
Hoi Roel, Die speakers klinken fantaaaaaaaastisch, en ik heb alles nog niet optimaal ingesteld (te weinig tijd) Zoals bv het gescheiden laten klinken van hoge en lage tonen. Mischien verkeerd uitgedrukt maar je begrijpt het waarschijnlijk wel. Wanneer ik terug ben vraag ik nog wel e.e.a. Nu ga ik inpakken!  Grtz, Heiko |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 07/08/2008 : 20:20:04
|
Hoi,
De kwaliteit vd sounds wordt wel steeds slechter, Ik dacht het aan mijn pc-boxen lag, maar dat kraken hoort schijnbaar bij de sound.
Ik ben er totaal niet van onder de indruk....
ze zullen nog veel uit de kast moeten halen, tot nu toe wordt ik niet koud of warm van de Tyros 3.
Gr. Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
Bewerkt door laakies op 07/08/2008 20:20:31 |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 08/08/2008 : 14:12:06
|
Ik veronderstel dat deze nieuwe SA2 klank clarinet wellicht gespeeld is met gebruik te maken van de de nieuwe SA2 knoppen en het moet gezegd worden die spirit is geweldig. Dat iemand de style niet kan waarderen ok, persoonlijk vind ik deze erg leuk klinken en kan het zeker waarderen. Ik hoop dat de nog te komen overige SA2 klanken net zo goed zijn!
m.vr. gr. Louis |
 |
|
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 09/08/2008 : 14:43:23
|
http://www.tyros3.net
Hier staat een complete foto
Of het wel helemaal klopt vraag ik mij af.
Waar zijn de Registration memory knoppen?
Toch niet weer de zelfde flut knoppjes waar de lak af gaat?
Er zouden toch 8 one touch settings zijn? |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 09/08/2008 : 15:35:06
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Waar zijn de Registration memory knoppen?
Die zijn ze vergeten     Ofwel klopt de foto niet Enfin ik hoop dat het niet dezelfde verf is anders gaan er terug een paar vloeken  sis
Wow de AW 2400 digital workstation komt eraan |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 09/08/2008 : 16:00:26
|
Even een aantal dingen die mij opvallen aan de nieuwe foto van de Tyros 3, die twee posts hierboven werd genoemd:
- Registratieknoppen zitten waarschijnlijk naast de OTS knoppen... en zijn blijkbaar gereduceerd tot 6 - Rechts van de 3 Ending knoppen, vind ik nog 3 knoppen... waarschijnlijk om styles te besturen, maar ze zijn groen gekleurd, terwijl de start/stop en synchro knoppen oranje of uit zijn. - De analoge faders zitten niet recht onder de volumebalkjes (waarvan er overigens ook 8 zijn, waar er 9 faders zijn)... hoe kun je ze daar goed mee besturen? - Transponeerknoppen zijn verplaatst naar boven... naar de styles sectie - Een boel knoppen zijn ook verplaatst: De song-knoppen... Menu-knoppen... Harddiskrecording-knoppen - Last but certainly not least: Geen MusicFinder-knop???
Ik heb toch zo mijn twijfels bij de lay-out van de T-3.. daar waar de T-2 qua lay-out heel erg op de T-1 leek (en daardoor alles makkelijk te vinden was/is door overstappers) ... geven ze de T-3 een totaal andere knoppenindeling.
Overigens twijfel is ook ernstig aan de echtheid van de foto... vooral het middenstuk (want de andere delen kunnen we al in de puzzelstukjes zien)
Graag jullie bevindingen over de foto
Groetjes, Martijn
EDIT: Na even de puzzelstukjes bekeken te hebben, blijkt dat de gevonden foto op tyros3.net niet overeenkomt met de puzzelstukjes (die ik toch een stuk meer vertrouw.. aangezien ze van Yamaha zelf komen) Kijk maar naar de rechter kant... er mist een hele rij knoppen bovenin... en de registratieknoppen zijn in orde (2 groepjes van 4)
Volgens mij is het midden van de T-3 foto op tyros3.net gwoon keihard gephotoshopped.
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 09/08/2008 16:08:07 |
 |
|
|
corvdh
Average Member

300 berichten |
Geplaatst - 09/08/2008 : 21:23:21
|
Klopt het dat de Tyros3 website van de firma Oostendorp het niet doet? Als ik de site wil openen verschijnt er bij mij de tekst: Kan de pagina niet weergeven.
|
tyro
Advanced Member

1389 berichten |
Geplaatst - 09/08/2008 : 21:28:38
|
Klopt volgens mij in bewerking
http://www.t-3.nl is voorpagina, is volgens mij in opmaak. |
 |
|
Onderwerp  |
|