| Auteur |
Onderwerp  |
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 10/08/2008 : 13:03:19
|
Zijn jullie ook zo benieuwd naar de, denk ik, toch wel erg blangrijke mogelijkheden die de Tyros 3 zal bieden, dat men bij Yamaha de Tyros 3 lanceert onder de kreet, " discover your creativity " ? m.vr.gr. Louis |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 10/08/2008 : 20:50:14
|
Beste Mensen,
Naar aanleiding van de gevonden foto (op de vorige pagina) op tyros3.net is door mij een stukje verderop een "kritische beoordeling" gedaan... waar ik tot de conclusie ben gekomen dat deze foto een fake is.
Wat ik vervolgens heb gedaan is een vriendelijk bericht in het gastenboek van tyros3.net achtergelaten waar ik mijn bevindingen uitlegde (zie mijn post op vorige pagina). En dat in Mijn Nederige Mening deze foto nep was.
Mijn idee hierachter was dat je niet moet "valsspelen" om publiciteit te krijgen. Dit is wel wat deze site gedaan heeft.. vandaar mijn bericht aan hen.
Echter toen ik vandaag op de site keek... bleek de foto van de voorpagina verwijderd te zijn, net als mijn bericht in het gastenboek.
Blijkbaar was de foto toch een nepperd... Dus het blijft afwachten geblazen.
Groetjes, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
 |
|
|
Sneakyman
Average Member

275 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 09:48:51
|
Als ik naar die foto kijk, die al ver voordat Yamaha iets deed er al was! , dan zie ik allemaal vergelijkingen. De foto staat er hier ook nog steeds op 
Ik weet niet waar jij dan een fout ziet, maar hier zijn mijn vergelijkingen:
- Als je rechts kijkt, registration buttons en one touch settings buttons, registrations 1 naar links 
- Geen power button, ook naast de modulation wheel 2 buttons. Ze;fs boven de modulation wheel zitten er 2 buttons
- Style knopjes op dezelfde plek met er rechts boven knopjes, die ik niet weet waar ze voor zijn. 
- Aan de rechterkant boven zie je 3 knopjes, 1 boven 2 iets lager, dit kan je op die foto ook zien.
Goed kijken en vergroten, dan zul je deze details wel zien. Ik heb het over de foto van http://www.tyros3.net/ en http://music-tyros.com/ . Ik denk dat dit wel genoeg vergelijkingen zijn dat deze foto toch zeker wel iets waars erin heeft zitten. Zowiso was deze foto er al ver voordat er ook maar iets bekend was van een Yamaha website 
Gr. Menno  |
 |
|
|
Tyr0s_Fre4k
Senior Member

520 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 16:13:18
|
@Sneakyman
Waar ik de fout zou zie?
6 registrations in plaats van 8 (zou dus niet backward compatible zijn) Het display dat er een van de T-2 is (linksbovenin zie je een glansrandje dat opeens wegvalt (photoshop) Geen Musicfinder
Enzovoorts
Ik heb echt wel goed gekeken, en ook de foto vergroot. Ik zeg ook niet dat de foto niet lijkt op een T-3... maar het ís geen foto van de T-3. Dat was de hele essentie van het verhaal 
Ik heb ook in mijn post op de vorige pagina gezegd dat de linker en rechterkant echt zijn (ja gek hè.. die zijn bekend op music-tyros.com).. en dat het middenstuk geshopped is. Hier heb ik het alleen over de tyros3.net foto... die van music-yamaha.com vertrouw ik!
Groetjes, Martijn
Wees gewoon jezelf, er zijn al zoveel anderen. |
Bewerkt door Tyr0s_Fre4k op 11/08/2008 16:15:10 |
 |
|
|
laakies
Advanced Member

1616 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 16:35:24
|
Jongens, jongens, ga toch gewoon lekker verder met muziek spelen op je keyboard, en wacht het lekker rustig af.
Dat gespeculeer of er een knopje wel links of rechts zit,of een foto wel of niet ge-faked is etc wat maakt dat nou uit....
EIND oktober kunnen wel allemaal de Tyros 3 zien.
Dus kindertjes nog 60 nachtjes slapen en dan is het zover.  
Gr Toine
Tyros 2 + Stagepass 300 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 17:31:29
|

Wow de AW 2400 digital workstation komt eraan |
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 18:09:27
|
Toine ..... goed gesproken !
Sis, heb je de AW2400 nóg niet ? |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 18:34:50
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T-Rossie
Sis, heb je de AW2400 nóg niet ?
Deze week komt hij binnen, ben benieuwd sis
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 21:53:05
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door tyro
Klopt volgens mij in bewerking
http://www.t-3.nl is voorpagina, is volgens mij in opmaak.
Oeps, heeft er iemand een spreek/schrijfverbod?
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! http://home.hccnet.nl/f.lijflander |
 |
|
|
Ezra
Average Member

206 berichten |
Geplaatst - 11/08/2008 : 23:41:43
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door theplayer
Oeps, heeft er iemand een spreek/schrijfverbod?
Volgens mij heeft Henk ook een spreekverbod gekregen? Kijk maar eens op de voorpagina van de t3 site van Oostendorp. Welk "extern verzoek" zouden ze gekregen hebben? Yamaha zelf die de demo's exclusief op hun eigen website wil hebben?
Download hier mijn Tyros-songs... |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 12/08/2008 : 19:00:31
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sis
Sis, heb je de AW2400 nóg niet ?
Deze week komt hij binnen, ben benieuwd sis
Wow de AW 2400 digital workstation komt eraan
En hij komt niet binnen, net bericht gehad dat ze niet meer leveren   Wordt waarschijnlijk dan een AW 1600 of een tascam 2488, als die leverbaar is of zijn  sis
 |
|
|
T-Rossie
Moderator

3311 berichten |
Geplaatst - 12/08/2008 : 19:21:46
|
Sis,
Het wordt een 'off topic' op deze manier, maar ik heb de AW16G de voorloper van de 1600. Heb hem al jaren en wil 'm nooit weer kwijt. (digitale mixer, goede effecten, uuuuuren lang opnemen, makkelijk te bedienen, CD speler/brander, harddisk etc.) Al de Tyros2 DVD's van Koen en Marco (bij Henk) zijn er simultaan mee opgenomen (6 kanalen gelijktijdig) Zo heeft het tóch weer iets te maken met de Tyros2 |
 |
|
|
n/a
deleted

1312 berichten |
Geplaatst - 12/08/2008 : 20:19:16
|
Sis,
Het wordt een 'off topic' op deze manier, maar ik heb de AW16G de voorloper van de 1600. Heb hem al jaren en wil 'm nooit weer kwijt. (digitale mixer, goede effecten, uuuuuren lang opnemen, makkelijk te bedienen, CD speler/brander, harddisk etc.) Al de Tyros2 DVD's van Koen en Marco (bij Henk) zijn er simultaan mee opgenomen (6 kanalen gelijktijdig) Zo heeft het tóch weer iets te maken met de Tyros2
Geweldig toch maar kiezen voor een AW 1600 , heb al ervaringen met de 01v96 en de 02R, dus moeilijk wordt het niet. Om terug helemaal on-topic te gaan, het is de bedoeling om arrangementen te maken uitsluitend met de Tyros 2 of eventueel t-3 En ondertussen blijven we bij het merk Yamaha , goed voor henk  sis
Wow de AW 1600 of de tascam 2488 komt eraan ???????? |
Bewerkt door n/a op 12/08/2008 20:21:13 |
 |
|
|
Louis
Junior Member

81 berichten |
Geplaatst - 13/08/2008 : 07:39:01
|
Gelukkig duurt het niet lang meer voor dat we de volgende puzeelstukjes zullen mogen bewonderen, middenstukjes, en dan zal er wel weer voldoende discussie zijn? m.vr, gr, Louis |
 |
|
|
theplayer
Moderator

3062 berichten |
|
Onderwerp  |
|