Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Jaarlijks forum treffen
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

hans52
Starting Member

7 berichten

Geplaatst - 26/01/2009 :  21:50:50  Toon profiel  Reageer met citaat
Beste mensen,
al een tijdje deze draad gevolgd. Erg goed idee om af en toe een forum bijeenkomst te hebben. Ik heb daar zeker belangstelling voor.
Demo hoeft voor mij niet, die zijn er genoeg. Wat me wel leuk lijkt: gewoon praktische tips delen, of een avond waar een aantal forumleden zelf spelen met uitleg hoe ze het hebben aangepakt, bijv het samenstellen van een optreden. Natuurlijk zijn onderwerpen als hoe midifiles te gebruiken met spelen van nummers, eenvodige bewerkingen van opgenomen songs met Cubase etc etc, Ook 'muzikale' uitleg hoe je bijv. een eenvoudige goeie bas-lijn/lnkerhand speelt, is iets waar een aantal ervaren mensen wellicht uitleg aan beginners kunnen geven.

Groet, Hans
Ga naar bovenaan de pagina

Jan Bruijn
Average Member

275 berichten

Geplaatst - 27/01/2009 :  12:02:07  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Jan Bruijn  Reageer met citaat
Twee opmerkingen.

Zijn deze bijeenkomsten of workshops alleen bedoeld voor TYROS3 bezitters of ook voor de andere TYROSSEN (1 en 2).

Waarom worden bezitters van TYROSSEN gekocht bij andere leveranciers dan Oostendorp uitgesloten? Ik kan mij haast niet voorstellen dat dat idee van Henk zelf afkomstig is. Lijkt mij zakelijk gezien, fout.

Jan

Rene
Senior Member

717 berichten

Geplaatst - 27/01/2009 :  12:55:34  Toon profiel  Reageer met citaat
Hallo Jan,

Dit treffen is bedoeld voor alle Tyrossen. De workshops die Henk zelf gaat organiseren is wel alleen bestemd voor diegene die de Tyros bij Oostendorp gekocht hebben.
Het forumtreffen is bestemd voor de leden van het forum, dit staat los van de ideeen van Henk. Dit houdt niet in dat Henk ons daarbij niet wilt helpen.
Het idee kwam inderdaad niet van Henk Oostendorp, maar van mij en Roel.
Maar ook Henk vond dit een leuk idee.

Rene

Bewerkt door Rene op 27/01/2009 12:57:01
Pagina: van 3 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000