Auteur |
Onderwerp |
hans52
Starting Member
7 berichten |
Geplaatst - 26/01/2009 : 21:50:50
|
Beste mensen, al een tijdje deze draad gevolgd. Erg goed idee om af en toe een forum bijeenkomst te hebben. Ik heb daar zeker belangstelling voor. Demo hoeft voor mij niet, die zijn er genoeg. Wat me wel leuk lijkt: gewoon praktische tips delen, of een avond waar een aantal forumleden zelf spelen met uitleg hoe ze het hebben aangepakt, bijv het samenstellen van een optreden. Natuurlijk zijn onderwerpen als hoe midifiles te gebruiken met spelen van nummers, eenvodige bewerkingen van opgenomen songs met Cubase etc etc, Ook 'muzikale' uitleg hoe je bijv. een eenvoudige goeie bas-lijn/lnkerhand speelt, is iets waar een aantal ervaren mensen wellicht uitleg aan beginners kunnen geven.
Groet, Hans |
|
|
Jan Bruijn
Average Member
275 berichten |
Geplaatst - 27/01/2009 : 12:02:07
|
Twee opmerkingen.
Zijn deze bijeenkomsten of workshops alleen bedoeld voor TYROS3 bezitters of ook voor de andere TYROSSEN (1 en 2).
Waarom worden bezitters van TYROSSEN gekocht bij andere leveranciers dan Oostendorp uitgesloten? Ik kan mij haast niet voorstellen dat dat idee van Henk zelf afkomstig is. Lijkt mij zakelijk gezien, fout.
Jan |
|
|
Rene
Senior Member
717 berichten |
Geplaatst - 27/01/2009 : 12:55:34
|
Hallo Jan,
Dit treffen is bedoeld voor alle Tyrossen. De workshops die Henk zelf gaat organiseren is wel alleen bestemd voor diegene die de Tyros bij Oostendorp gekocht hebben. Het forumtreffen is bestemd voor de leden van het forum, dit staat los van de ideeen van Henk. Dit houdt niet in dat Henk ons daarbij niet wilt helpen. Het idee kwam inderdaad niet van Henk Oostendorp, maar van mij en Roel. Maar ook Henk vond dit een leuk idee.
Rene |
Bewerkt door Rene op 27/01/2009 12:57:01 |
|
|
Onderwerp |
|