Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 3 gerelateerde onderwerpen
 Premium voices
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina | Volgende pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 8

bensel
Average Member

307 berichten

Geplaatst - 09/08/2009 :  00:51:58  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Frans,

Dank je wel voor de complimenten.
Ik had het bestand oorspronkelijk al in de Jukebox gezet, maar ik heb hem er vanochtend weer uitgehaald.
Ik vond hem eigenlijk te lang (16 min.) voor de Jukebox.
Maar je zet me nu toch weer aan het denken.
En ach jah, waarom ook niet eigenlijk. Het is tenslotte een Jukebox.
Je gooit er een euro in en kiest een nummer.
Ik ga hem straks wederom uploaden en een verhaaltje in het Jukebox-topic plaatsen.
Niets verandelijker dan een mens zullen we maar zeggen.

Gr. Ben

Het geeft niet wat en hoe je speelt, als je maar speelt!
Bezoek ook eens mijn website.
Ga naar bovenaan de pagina

Hanswiel
Senior Member

888 berichten

Geplaatst - 10/08/2009 :  08:07:29  Toon profiel  Bezoek de homepagina van Hanswiel  Reageer met citaat
De choir voices zij denk ik buitengewoon geschikt voor Celtic Myst.

Muziek is vreugde.
Lang leve de vreugde

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 06/09/2009 :  11:41:25  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amateur

De Premium Packs en de Trombone zijn inmiddels al 20% goedkoper te krijgen!
<knip>
Na het invullen van "ekbnew" (zonder aanhalingstekens), wordt de rekening direct met 20% verlaagd.
Geen idee hoe lang deze actie duurt.

Omdat de kortingscode maar één keer werkt heb ik gisteren maar meteen de twee grote Premium Packs tegelijk besteld. De actie werkte dus nog steeds . Dat scheelde toch weer 80 dollar!!!

johanleo
Average Member

233 berichten

Geplaatst - 11/09/2009 :  17:07:57  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik denk eraan om de orgellkanken aan de schaffen, maar als ik voorgaande allemaal lees, lijk de installatieprocedure niet eenvoudig: kan ik die -nog vóór ik koop - ergens nalezen???

johan

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 11/09/2009 :  17:13:25  Toon profiel  Reageer met citaat
Krijg je ook korting als Paypal betaald?

Groeten Wim

robbiedoes
Average Member

281 berichten

Geplaatst - 11/09/2009 :  20:43:32  Toon profiel  Bezoek de homepagina van robbiedoes  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door johanleo

Ik denk eraan om de orgellkanken aan de schaffen, maar als ik voorgaande allemaal lees, lijk de installatieprocedure niet eenvoudig: kan ik die -nog vóór ik koop - ergens nalezen???

Ik heb als IT-er natuurlijk wel de nodige bagage aan kennis. Maar ik moet zeggen dat Yamaha zeer duidelijke aanwijzingen geeft tijdens de bestelling. Een goed uitgewerkte stappenplan die goed te volgen is als je een beetje weet om te gaan met een USB stick (want die heb je nodig om de licentie op basis van een unieke code van de Tyros te registeren) en het opslaan/lezen van bestanden op een computer.

Uit mijn hoofd kwam het allemaal ongeveer op het volgende neer:
1. Bestelling plaatsen van de gewenste Premium Pack(s)
2. Gegevens invullen m.b.t. credit card (zelf geen ervaring met PayPal)
3. Kortingscode invullen bij laatste bevestigingsstap!!!
4. Na goedkeuring gevens en akkoord bestelling ga je een keurig uitgewerkte stapsgewijze procedure in van Yamaha via de website waarin alle in te drukken knoppen op de Tyros worden beschreven:
a. Serienummercode exporteren op de Tyros en opslaan op USB stick.
b. USB stick aansluiten op PC en via "Browse" knop van de webpagina uploaden naar Yamaha.
c. Downloaden gegenereerde licentiebestand van Yamaha en deze opslaan op de USB stick.
d. USB stick aansluiten op Tyros en licentiebestand inlezen.
e. USB stick weer aansluiten op PC en Premium Pack(s) downloaden (in ZIP formaat) en opslaan op USB stick (of eventueel op de harde schijf van je computer).
f. Premium Pack(s) uitpakken in Windows en zorg ervoor dat de uitgepakte bestanden op je USB stick staan (die worden uiteindelijk gebruikt om in te lezen). Het ZIP bestand hoeft niet te blijven staan op de USB stick.
g. USB stick weer aansluiten op de Tyros.
h. Library op Tyros inlezen waarbij alle geluiden worden ingelezen in de Expansion banken.

Indien je de Premium Packs op de harde schijf van de Tyros wilt opslaan, moet je nog een extra procedure uitvoeren. Echter is dit niet noodzakelijk om gebruik te maken van de Premium Packs. Deze procedure is via een link op de laatste webpagina uit het downloadproces te raadplegen. Mocht je deze procedure willen hebben, stuur mij dan even een mailtje. Dan stuur ik je die procedure apart toe, want deze heb ik bewaard en opgeslagen als een PDF document.

PS: Geen idee of je ook korting krijgt als je met PayPal betaald. Echter heb ik een groot vermoeden dat dit wel zo zal zijn.

Groetjes,

Robert

Bewerkt door robbiedoes op 11/09/2009 20:45:10

johanleo
Average Member

233 berichten

Geplaatst - 11/09/2009 :  23:19:56  Toon profiel  Reageer met citaat
Robert,

Van harte dank voor het duidelijke antwoord!
Het is geruststellend dat dit forum steeds weer een antwoord biedt...

Goede avond

johan

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 12/09/2009 :  16:38:24  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robbiedoes

Ik heb als IT-er natuurlijk wel de nodige bagage aan kennis.

Als IT-er heb je verstand van toetsenborden, maar ook nog eens van Keyboards!! en da's toch extra meegenomen

en zeg nou eerlijk... met een keyboard stoeien is toch wel fijner als met toetsenborden

Echter met een Tyros is het wel verdomd handig als je ook inzicht hebt in de computer-materie, dus zowel een keyboard als toetsenbord is eigenlijk synoniem

Gelukkig is de computer kennis ook bij mij aanwezig zodat ik de structuur vd Tyros redelijk makkelijk vind, maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen dit als "moeilijk" ervaren, vandaar dit forum ontzettend veel hulp kan bieden en dit alleen maar kan toe juichen ook t.o.v de forum beheerders die alles in rechte banen moeten leiden.
Chapoo en een dikke pluim voor dit geweldige forum.....

Gr van Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300

Raysyl
Average Member

234 berichten

Geplaatst - 18/09/2009 :  09:06:09  Toon profiel  Reageer met citaat
waar moet je de korting dan invoeren?

tyro
Advanced Member

1389 berichten

Geplaatst - 18/09/2009 :  10:22:32  Toon profiel  Reageer met citaat
citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door amateur

De Premium Packs en de Trombone zijn inmiddels al 20% goedkoper te krijgen! Ik had het op een amerikaans forum gelezen en direct uitgeprobeerd en inderdaad het werkt.
Op het moment, dat de betaling wordt afgerond, kan nog een kortingscode worden ingevuld. Na het invullen van "ekbnew" (zonder aanhalingstekens), wordt de rekening direct met 20% verlaagd.
Geen idee hoe lang deze actie duurt.
Happy playing!

Ton

Zie bericht van amateur (Ton Lobbezoo) pag 4

Groeten Wim

C'est le ton, que fait la musique!

Raysyl
Average Member

234 berichten

Geplaatst - 19/09/2009 :  10:53:33  Toon profiel  Reageer met citaat
Ik krijg de vocal&choirpack maar niet van usb op harde schijf van tyros3 gezet.
Ik snap er geen fluit meer van.
Heb site van yamaha goed door gelezen.
In handleiding van t3 staat er niets in ,hoet je moet plaatsen van deze bestanden op harddisc
van t3.
Ik heb GeGoogeld,ook hier kan ik niets terugvinden.
Iemand die mij kan helpen?
groetjes

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 19/09/2009 :  14:41:30  Toon profiel  Reageer met citaat
Hoi Raysyl,

Je moet je T3 aan je PC hangen, dan gaat dat wel.

"Indien je de Premium Packs op de harde schijf van de Tyros wilt opslaan, moet je nog een extra procedure uitvoeren. Echter is dit niet noodzakelijk om gebruik te maken van de Premium Packs. Deze procedure is via een link op de laatste webpagina uit het downloadproces te raadplegen. Mocht je deze procedure willen hebben, stuur mij dan even een mailtje. Dan stuur ik je die procedure apart toe, want deze heb ik bewaard en opgeslagen als een PDF document."

Deze tekst staat OOK in dit onderwerp, dus stuur Robert een mailtje voor de pdf zou ik zeggen.

Gr. Fred te B.

Bewerkt door Fred op 19/09/2009 14:49:11

Raysyl
Average Member

234 berichten

Geplaatst - 19/09/2009 :  15:24:26  Toon profiel  Reageer met citaat
mijn pc staat inde woonkamer,en tyros boven .

ik heb nog gekeken op site van Frans.
Ik hoor wel,alvast bedankt voor snelle reaktie.

Fred
Average Member

109 berichten

Geplaatst - 20/09/2009 :  16:46:44  Toon profiel  Reageer met citaat
Dan zal je of een heeeeeeeeele lange kabel moeten gebruiken, of een beetje sjouwen, jammer de bammer <lol>

Gr. Fred te B.

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 20/09/2009 :  16:58:27  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Een geintje moet kunnen, maar voor Raysyl op dit moment niet denk ik.

Het is best frustrerend als je iets hebt gekocht en het niet werkend krijgt.

Mischien als Raysyl zijn woonplaats vermeld is er mischien iemand in de buurt die hem/haar wil helpen om de packs op de tyros te zetten.

Dus Raymond, laat iets van je horen.....

Gr Toine

Tyros 3 xxl + Stagepass 300
Pagina: van 8 Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp  
Vorige pagina | Volgende pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000