Auteur |
Onderwerp |
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 13:50:20
|
Jammer dat N.I.T. (new in town) blijkbaar last heeft met het "professioneel" zijn van Sis. Ik ben zelf de 'grootste' amateur en soms knoeier, doch bewonder de kennis van anderen. Goede vrienden, laat ons dit forum niet gebruiken om de manier van antwoorden van anderen te beoordelen: ieder heeft zijn eigen karakter en schrijfwijze...
Ik wens allen een vreugdevol muzikaal 2010
johan |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 14:08:12
|
Hallo mensen, ik zal nog één keer duidelijk maken, hoe wat mij betreft de vork in de steel zit.