Auteur |
Onderwerp |
johanleo
Average Member
233 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 13:50:20
|
Jammer dat N.I.T. (new in town) blijkbaar last heeft met het "professioneel" zijn van Sis. Ik ben zelf de 'grootste' amateur en soms knoeier, doch bewonder de kennis van anderen. Goede vrienden, laat ons dit forum niet gebruiken om de manier van antwoorden van anderen te beoordelen: ieder heeft zijn eigen karakter en schrijfwijze...
Ik wens allen een vreugdevol muzikaal 2010
johan |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 14:08:12
|
Hallo mensen, ik zal nog één keer duidelijk maken, hoe wat mij betreft de vork in de steel zit.
Meneer F. van Holten, daar heb ik ook geen enkele behoefte aan. Mensen, die zo snel iemand neersabelen, ken ik liever niet. Van sis, heb ik geen bruikbare informatie gekregen. Het was ook helemaal geen adequate reactie op mijn vraag. Deze meneer hoeft mij niet te vertellen wat voor instrumenten welke sustain hebben. Het had helemaal niets met mijn vraagstelling te maken. Dat heb in ik mijn daarop volgende vriendelijke reactie duidelijk gemeld. Daarna komt Frans, die gewoon een heel goed idee aandraagt. Wat jammergenoeg achteraf voor mij toch niet helpt. Waar ik hem dan ook vriendelijk voor bedank. En dan komt de volgende onnodige bijdrage van sis, die me zegt, misschien moet je je manier van spelen veranderen, en niet zo focussen om zoveel klanken te gebruiken. Wat heeft deze opmerking nog te maken met mijn vraag. Ik vond het zeer badinerend overkomen. Vandaar, dat ik zeg dat ik dat vervolgens zelf wel kan bepalen. Daar heb ik geen full time free lance muzikant voor nodig. En nu komt het, omdat ik het niet zo bijtend bedoelde, heb ik er een knipoog achter gezet!!! Heeft meneer de freelance muzikant dat niet gezien... :-( Even als deze teleurgestelde emoticon. Want zo heten die dingen. En wat is zijn volgende reactie, dat ik bijtend reageer, en zet er dan een emoticon achter, die mensen op de lijst nog maar eens na moeten kijken, wat dat betekent. In ieder geval geen knipoog! Vervolgens komt Robert met een hele goede reactie, waar ik hem dan ook hartelijk voor bedankt heb. En dan komt meneer van Holten, die zich bemoeit met een topic, waar hij helemaal niets te melden heeft, dan mij te beledigen. Nee meneer van Holten, u hoeft mij niet dood te zwijgen, dat doe ik al wel met u. En voor monsieur Raysyl. Ik heb respect voor mijn andere forumleden. Ik wilde hier eigenlijk al verder over zwijgen, maar ik voelde me gedwongen om hier op te reageren. En dan ook het feit, dat mijn reacties grof zouden zijn, dat vind ik eigenlijk te zielig om daar nog op in te moeten gaan.
Jammer, Piet
|
|
|
Raysyl
Average Member
234 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 14:10:47
|
Zo is dat,en ook namens mij en mijn gezin wens ik iedereen een muzikaal en goed nieuwjaar toe. Groetjes |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 15:06:52
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door New in town
En dan komt de volgende onnodige bijdrage van sis, die me zegt, misschien moet je je manier van spelen veranderen, en niet zo focussen om zoveel klanken te gebruiken. Wat heeft deze opmerking nog te maken met mijn vraag. Ik vond het zeer badinerend overkomen. Vandaar, dat ik zeg dat ik dat vervolgens zelf wel kan bepalen. Daar heb ik geen full time free lance muzikant voor nodig.
Deze opmerking had alles te maken met jou vraag, het probleem is dat jij dat waarschijnlijk verkeerd geinterpreteerd hebt, daarom ben je op je tenen getrapt. Ook wat het sustain gebruik betreft had alles te maken met jou vraagstelling, vooral de instrumenten waar sustain op gebruikt wordt heb ik netjes gepost en op een rijtje gezet. Ben dagelijks in de studio bezig met klanken te programeren en ik weet uit ondervinding en meer dan 30 jaar ervaring, dat je soms voorzichtig moet zijn om klanken samen te gebruiken. Dit bedoelde ik dus met andere manier van spelen en niet zo focussen op enz... Dus, ik vermoed dat je mijn bijdrage verkeerd geinterpreteerd hebt. Dat was dus niet mijn bedoeling . Piet, laten we zeggen dat alles wat mijn bijdrage betreft, berust op een misverstand, dat uit de hand gelopen is, OK ? En nu feesten hé jongens. sis
Fulltime freelance muzikant, producer , componist. |
|
|
New in town
Senior Member
932 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 15:23:24
|
Okay sis. Dat vind ik een sympathieke reactie. Laten we dat maar doen, dat lijkt me het verstandigst. En laten we hopen dat we er wat van geleerd hebben. ;-)
Groetjes Piet.
|
|
|
bertus
Senior Member
916 berichten |
Geplaatst - 31/12/2009 : 17:03:40
|
Een fijn en gelukkig en gezond nieuwjaar dan maar na het zo even gelezen te hebben allemaal, hier heb ik niets meer aan toe te voegen als "amateur" speel pas 30 jaar ruim!
Groetjes, Bert |
|
|
Onderwerp |
|
|
|