Hallo Realspawn Ik wil effe laten weten hoe wij 2 microphones gebruiken - met goeie gevolg ! Ik heb een 4-channel microphone combiner - waarop ik 2 aansluit en dan vandaar uit met een jackplug na de Tyros - wij gebruiken het voor sang en mijn man speelt trompet - ook door de Tyros ! Groetjes uit SA ! van Trudie
Allereerst welkom bij dit forum. Leuk dat je vanuit Zuid Afrika mee doet. De wereld wordt op deze manier wel erg klein. Maar een vraagje over die combiner. Ik neem aan dat je met dat ding ook het volume per channel kunt regelen. Zo niet, hoe los je dat dan op? Groetjes,
Hallo Realspawn Ik wil effe laten weten hoe wij 2 microphones gebruiken - met goeie gevolg ! Ik heb een 4-channel microphone combiner - waarop ik 2 aansluit en dan vandaar uit met een jackplug na de Tyros - wij gebruiken het voor sang en mijn man speelt trompet - ook door de Tyros ! Groetjes uit SA ! van Trudie
TCanninga
Hoi trudy,
Wat leuk dat dit forum internationaal gaat. Is het mogelijk dat je eens een song laat horen van je man en jou??