Auteur |
Onderwerp |
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
|
fransonline
Senior Member
695 berichten |
Geplaatst - 08/10/2010 : 15:27:49
|
Scherpe blik! Bedankt voor de tips!
Groetjes, Frans www.mijntyros.nl |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 19/11/2010 : 15:29:45
|
Via onderstaande link is meer te lezen over de Premium Vintage Pack. Eventueel te vertalen met bv Google Translate.
Mogelijk is de lanceerdatum in december a.s. Er wordt gesproken over de Vintage Pack voor Tyros 4. Of het ook voor de Tyros 3 uitkomt weet ik niet, maar het zou me verbazen als dat niet het geval zou zijn.
http://blog.yamahamusicsoft.com/2010/11/brace-yourself-for-vintage-keyboard.html
Groet, Ruud |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 21/11/2010 : 02:30:51
|
Hallo Ruud,
Zal weer een welkome aanvulling zijn voor de Tyros 4, en weer een aanslag op mijn gespaarde centjes.
Maar ik begin de kwaliteit van deze packs steeds meer te waarderen, en zijn ook het geld dik en dik waard.
Het voordeel is dat het je de CV-bank niet aanspreekt, dus de 128 vrije plaatsen (naar mijn mening te weinig) overhoud voor je overige voices.
Ik denk dat alleen de derde partij makers van custom voices zullen gaan afhaken, die hebben toch niet de mogelijkheid de kwaliteit te evenaren die Yamaha wel kan leveren.
Maar ik blijf er maar van genieten als consument
Als deze packs uitkomen sta ik weer vooraan en hub installeren maar weer. Ach een hobby kost nou eenmaal (veel) geld
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
|
Henk21
Junior Member
79 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 17:12:11
|
Hallo Ruud
Fijn voor de gelukkige die al in het bezit zijn van een T 4,ik had het persoonlijk beter gevonden als Yamaha wat meer energie in de levering van de T 4 had gestoken .
Mvg Henk |
|
|
charlie
New Member
30 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 18:55:32
|
Hoi Lap das de NAGEL op de kop!!!!
Gr Charlie |
|
|
Maykel
Junior Member
73 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 19:14:12
|
Ik geef je groot gelijk Henk, Yamaha had dit probleem allang kunnen verwachten, ze leren niets van de vorige modellen. Maar het is ook een beetje waar je je voorkeur hebt, Ik kwam erachter dat bij 2 yamaha dealers de T4 op voorraad was maar mijn gevoel zegt dat ik moet wachten op Oostendorp, zeker om de servicepack en de service van Oostendorp, wat ik nog niet weet omdat ik daar nog nooit wat gekocht heb. Maar ik wacht nu toch al vanaf 14 Okt dus wacht ik nog wel heeeeel even. Ik hoop alleen maar dat ik hem voor de kerst heb.
Mvg Maykel |
Bewerkt door Maykel op 01/12/2010 19:14:45 |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 19:17:18
|
Hoi,
Heeft er iemand de promotiecode, of weet iemand waar ik deze vandaan haal?
Met deze code krijg ik toch weer 20% korting!
Gr Toine
|
|
jojo
New Member
25 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 19:31:32
|
Hallo allemaal
Op de eerste plaats vind ik het geweldig dat Yamaha deze Premium packs ontwikkeld en op de markt brengt,wat ik echter niet begrijp is waarom er voor de Tyros 4 bijvoorbeeld een extra saxophone voice moet worden aangeschaft.Ik speel zelf nog op een Tyros 2, maar zou volgens alle reactie op dit forum er van uit gaan dat de Tyros 4 super klinkt,dus ook de saxophone. En waarom zitten deze SA2 alt en tenor saxophone niet standaard in het keyboard? Gr JR
jo |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 19:38:44
|
Hoi,
Heb de code inmiddels gevonden!!
Deze zit bij alle papieren, in de plastic-zak waar de handleidingen cd, etc inzitten.
Scheelt toch weer een 40 eurootjes op alle nieuwste packs.
Let wel, je kunt deze code slechts 1 x gebruiken!!
Ik heb zojuist alles maar weer gekocht, ik was braaf geweest volgens sinterklaas.
Gr Toine
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 01/12/2010 : 19:46:36
|
citaat: Oorspronkelijk geplaatst door jojo
Hallo allemaal
Op de eerste plaats vind ik het geweldig dat Yamaha deze Premium packs ontwikkeld en op de markt brengt,wat ik echter niet begrijp is waarom er voor de Tyros 4 bijvoorbeeld een extra saxophone voice moet worden aangeschaft.Ik speel zelf nog op een Tyros 2, maar zou volgens alle reactie op dit forum er van uit gaan dat de Tyros 4 super klinkt,dus ook de saxophone. En waarom zitten deze SA2 alt en tenor saxophone niet standaard in het keyboard? Gr JR
jo
Hallo Jo,
Natuurlijk klinkt de T4 supperrrr, en is een echte echte vooruitgang.
Ook bij Yamaha moet de kassa blijven rinkelen het is immers een bedrijf dat wil verkopen en winst wil maken (daar is niks op tegen).
Daarom ontwikkelen ze extra packs met voices/styles die je bij kunt kopen, daar deze niet standaard in de T2, T3 en T4 zitten.
Natuurlijk staat iedereen vrij om ze wel allemaal te kopen of keuze maken uit de packs die je wel graag wilt.
De standaard voices in de T4 zijn (bijna) allemaal prachtig niks mis mee, maar ik heb voor me eigen besloten alle packs van yamaha aan te schaffen, en verders geen andere voices van andere (derde)te kopen.
De andere packs die ik al had hebben mij totaal niet teleur gesteld, is gewoonweg klasse kwaliteit!
Enne niet onbelangrijk: Mijn knip kan het allemaal bekostigen.
Gr Toine
Bewerkt door laakies op 01/12/2010 19:48:39 |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
|
Heiko
Advanced Member
1621 berichten |
Geplaatst - 02/12/2010 : 16:24:14
|
Hoi Ruud, Ik krijg ze wel in beeld, maar ze starten niet... grtzz, Heiko
Maak je niet ongerust als de muziek uit je tenen komt.... als het je neus uit komt is het véél erger! |
|
|
Ruud
Advanced Member
1972 berichten |
Geplaatst - 02/12/2010 : 16:37:09
|
Hallo Heiko,
Als je via de link op de site van 4Shared komt, zou je de file moeten kunnen beluisteren met "Play this file" of downloaden via de blauwe "Dowload Now"-knop.
Het is de free-versie, dus je moet een aantal seconden wachten voordat de file te downloaden is.
Zijn er meer mensen bij wie het niet lukt, want anders heb ik waarschijnlijk iets fout gedaan.
Groet, Ruud |
|
|
n/a
deleted
1312 berichten |
Geplaatst - 02/12/2010 : 18:06:45
|
Ben toch blij met een T-2, ( zonder HD , zonder extra klanken en zonder boxjes ) Als ik nieuwe VST software koop , loopt alles op wieltjes , nooit problemen gehad . Yamaha maar wel eens meer zijn best doen vind ik ! sis
Soft-lounge, lounge, chillout componist |
|
|
Onderwerp |
|