Oostendorp Keyboard Forum
Oostendorp Keyboard Forum
Startpagina | Profiel | Registreer | Recente onderwerpen | Gebruikers | Zoeken | FAQ
Gebruikersnaam:
Wachtwoord:
Wachtwoord opslaan
Wachtwoord vergeten?

Alle forums
 Oostendorp Yamaha Tyros Forum
 Tyros 4 gerelateerde onderwerpen
 Nieuwe Premium Packs voor T4 beschikbaar
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Vorige pagina
Auteur Vorig onderwerp Onderwerp Volgend onderwerp
Pagina: van 3

theplayer
Moderator

3016 berichten

Geplaatst - 07/04/2011 :  08:09:00  Toon profiel  Bezoek de homepagina van theplayer  Reageer met citaat
Hoi,

Er zijn nog wat meer demo's.
Die vind je hier
Groetjes,

Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen!
Ga naar mijn Tyrossite
Ga naar bovenaan de pagina

laakies
Advanced Member

1616 berichten

Geplaatst - 07/04/2011 :  23:22:51  Toon profiel  Bezoek de homepagina van laakies  Reageer met citaat
Hoi,

Ik had toch wel wat meer reacties verwacht omtrent de nieuwe expansion-voices "Entertainer"

Hoe vinden jullie ze ??

Als ik zo weer zie wat het pakket allemaal heeft, vind ik dit weer betaalbaar klinken.
oke het kost 150 euro.... maar de yamaha-premium-pack voices zijn tot nu toe allemaal van zeer goede kwaliteit, en bevallen mij uitstekend.

En zoals ik vorige posts heb geschreven "ik houd het maar voortaan bij de yamaha-premium packs" ga ik dit Entertainer-Pack ook maar weer toevoegen.

De demo's klinken weer veelbelovend en de fantasie moet je er zelf maar in de praktijk op los laten.

Al met al, denk ik dat dit weer een goede aanvulling is.

Ik wacht nog enkele weken zodat er mischien weer een kortingsactie komt van 20%. want dat is meestal het geval na release van een nieuw pack.

Ben benieuwd wat jullie van dit pack vinden,

Gr Toine

Tyros 4 xxl en Stagepass 300
bezoek eens mijn website
www.laakies.nl
Ga naar bovenaan de pagina

lacobo
Average Member

245 berichten

Geplaatst - 08/04/2011 :  23:00:31  Toon profiel  Bezoek de homepagina van lacobo  Reageer met citaat
't Is een leuk pack. Vooral voor tijdens gekke buien. Ben niet zo Schlager achtig, maar zo nu en dan zeker grappig.

Was wel weer een toestand met installeren. Wil namelijk wel de volgorde goed houden en (gek genoeg) als je achteraan een voice weghaalt wordt ook iets verwijderd uit 't eerst geinstalleerde pack.

Dus alle voices verwijderd, dan: Choir en Vocal (20 voices), Euro Organ (30 voices), Vintage pack(30 voices), Entertainment pack (30 voices), Sax Alt (2), Sax Tenor (2), Trombone (1) en tenslotte de panflutes (2). Kost een half uurtje, maar nu staat het weer netjes op de volgorde. Straks maar eens even jodelen

Bert

Vorige pagina
 Nieuw onderwerp  Reageer op onderwerp
 Printversie
Ga naar:
Oostendorp Keyboard Forum © 2005-2024 Oostendorp Muziek B.V. Ga naar begin van deze pagina
 Image Forums 2001 Snitz Forums 2000