Auteur |
Onderwerp |
theplayer
Moderator
3016 berichten |
Geplaatst - 07/04/2011 : 08:09:00
|
Hoi,
Er zijn nog wat meer demo's. Die vind je hier Groetjes,
Kennis van je instrument geeft meer zelfvertrouwen! Ga naar mijn Tyrossite |
|
|
laakies
Advanced Member
1616 berichten |
Geplaatst - 07/04/2011 : 23:22:51
|
Hoi,
Ik had toch wel wat meer reacties verwacht omtrent de nieuwe expansion-voices "Entertainer"
Hoe vinden jullie ze ??
Als ik zo weer zie wat het pakket allemaal heeft, vind ik dit weer betaalbaar klinken. oke het kost 150 euro.... maar de yamaha-premium-pack voices zijn tot nu toe allemaal van zeer goede kwaliteit, en bevallen mij uitstekend.
En zoals ik vorige posts heb geschreven "ik houd het maar voortaan bij de yamaha-premium packs" ga ik dit Entertainer-Pack ook maar weer toevoegen.
De demo's klinken weer veelbelovend en de fantasie moet je er zelf maar in de praktijk op los laten.
Al met al, denk ik dat dit weer een goede aanvulling is.
Ik wacht nog enkele weken zodat er mischien weer een kortingsactie komt van 20%. want dat is meestal het geval na release van een nieuw pack.
Ben benieuwd wat jullie van dit pack vinden,
Gr Toine
Tyros 4 xxl en Stagepass 300 bezoek eens mijn website www.laakies.nl |
|
|
lacobo
Average Member
245 berichten |
Geplaatst - 08/04/2011 : 23:00:31
|
't Is een leuk pack. Vooral voor tijdens gekke buien. Ben niet zo Schlager achtig, maar zo nu en dan zeker grappig.
Was wel weer een toestand met installeren. Wil namelijk wel de volgorde goed houden en (gek genoeg) als je achteraan een voice weghaalt wordt ook iets verwijderd uit 't eerst geinstalleerde pack.
Dus alle voices verwijderd, dan: Choir en Vocal (20 voices), Euro Organ (30 voices), Vintage pack(30 voices), Entertainment pack (30 voices), Sax Alt (2), Sax Tenor (2), Trombone (1) en tenslotte de panflutes (2). Kost een half uurtje, maar nu staat het weer netjes op de volgorde. Straks maar eens even jodelen
Bert
______________________________________________ LACOBO's Tyros4 site: http://www.lacobo.com/kb-site |
|
|
Onderwerp |
|
|
|